English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 18 octombrie 2012

Tried&tested: Fondul de ten Healthy Mix de la Bourjois

Acesta este un fond de ten pe care l-am folosit in ultima perioada si de care sunt foarte incantata. Healthy Mix ofera o piele stralucitoare si tonifiata si contine complexul Fruit Therapy (piersica pentru stralucire, pepene pentru hidratare, mar pentru proprietatile antioxidante si ghimbir pentru o explozie de energie).

Fondul de ten are o aroma foarte placuta, de piersica si mi se pare foarte fresh. Atunci cand il aplic simt un usor efect racoritor, iar pielea se simte foarte bine. Textura produsului este lejera, iar fondul de ten se intinde foarte usor. Eu il aplic cu pensula de stippling, dar puteti folosi si orice alta metoda (cu degetele, cu pensula clasica de fond de ten sau cu buretei).
Produsul ofera o acoperire medie, iar rezultatul este unul natural, stralucitor. Nu are efect de masca si nici nu matifiaza. Eu am incercat nuanta 54 Beige, care se potriveste foarte bine tenului meu.
Rezistenta este destul de buna, de pana la 8 ore fara retusuri. Desi pe ambalaj sunt mentionate 16 ore, eu m-am vazut nevoita sa fac mici corecturi spre sfarsitul programului de lucru (deci dupa 8-9 ore de la aplicare).

Aplicat pe fata produsul arata astfel:
La final am fixat cu pudra, iar rezultatul este urmatorul:
Ce mi-a mai placut mult la produs a fost ambalajul. Acesta se ridica pe masura ce produsul se consuma si astfel puteti fi sigure ca veti folosi tot fondul de ten. Ador genul asta de ambalaje!

Pretul produsului este de aproximativ 65 de lei.

Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

  1. Fondul acesta de ten este preferatul meu din toate timpurile ca si fnd de ten pentru zi.Este mai mult decat perfect, plus ca miroase atat de frumos si arata atat de natural! Chestia cu ambalajul care se ridica pe masura ce il folosesti nu am stiut-o dar cred ca este o idee grozava!Eu una il iubesc!

    http://passionforstylishlife.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ma gandeam sa-l incerc, dar nu am folosit nici fdt, nici corector de la Bourjois, si nu stiu ce nuanta sa-mi comand. Tu de unde l-ai cumparat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa incerci nuantele in Sephora, Douglas sau magazinele din Unirii.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...