English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 31 mai 2012

Prima mea comanda pe Aoro.ro

In luna Aprilie am primit din partea OK Magazine un voucher de 200 de lei pe care puteam sa il folosesc pe site-ul Aoro.ro. Am fost foarte incantata de acest gest si le multumesc pentru cadou (mi-am facut deja al doilea abonament si de aceasta data l-am prelungit pe 2 ani; asa ca da, citesc cu drag fiecare numar din OK)!

Despre Aoro.ro am citit diverse pareri in blogosfera, unele nu foarte magulitoare. Asa ca acum va voi da toate detaliile despre comanda mea.

Am plasat aceasta comanda intr-o zi de joi, urmand sa primesc coletul luni. Spre mirarea mea, sambata dimineata curierul a sunat la usa. Asa ca am fost incantata sa primesc comanda mai devreme si sa descopar produsele cumparate.

Ce mi-am ales?
Am comandat un sampon uscat Rockaholic de la TIGI (oferta speciala 34 lei), o mascara Helena Rubinstein Lash Queen Feather (127 lei) si un set cadou Collistar cu mascara si tus plus un portfard dragut (65 de lei).

Pe langa produsele comandate am putut sa imi mai aleg inca ceva cadou. Dintre optiunile pe care le aveam (aproximativ 5-6), am selectat mostrele de sampon si balsam Goldwell Dualsenses pentru parul vopsit (ambele de 10 ml).

Transportul s-a facut prin curier, iar acesta se plateste de fiecare data (nu exista o comanda minima peste care transportul sa fie gratuit). Recunosc ca in general nu imi place acest aspect (probabil pentru faptul ca plasez comenzi de o valoare mai mare pentru care consider ca merit sa primesc transportul gratuit), dar m-am conformat si am adaugat transportul de 15 lei prin Cargus in cosul meu de cumparaturi.

Astfel, comanda mea a atins valoarea de 241 de lei, iar dupa utilizarea voucher-ului primit am platit doar 41 de lei.

Produsele primite erau in stare perfecta si in niciun caz nu mi s-au parut a fi fake, dupa cum am tot citit. De asemenea, am apreciat precizarile de pe site-ul Aoro care te indemnau sa nu accepti un colet in anumite conditii:


Vă rugam ca la primirea coletului să verificaţi aspectul cutiei şi în special dacă există semne ale violării integritătii benzii adezive. Aceasta trebuie să fie intactă.
Puteti deschide pachetul în fata curierului (însa numai după ce achitaţi totalul produsului/produselor) pentru a vă asigura că ceea ce este înscris pe factură este prezent şi în colet. Orice reclamaţie ulterioară a unor produse care lipsesc din colet nu este luată în considerare de compania Cargus.
Totodată vă sfătuim să nu acceptaţi coletul dacă vedeţi orice urmă a deteriorării produsului in interior:
  • cutia este umedă sau prezintă urme că ar fi fost udată
  • pachetul miroase pregnant a parfum.
Aceste caracteristici pot sugera faptul că produsul din interior a fost deteriorat.
Nu acceptaţi si nu platiţi pachetul dacă:
  • vedeţi semne că s-a încercat deschiderea acestuia
  • există 2 benzi adezive lipite una peste cealaltă
  • nu lipim niciodată 2 straturi de bandă adezivă una peste cealaltă iar prezenţa a două straturi ar putea fi un semn al deschiderii coletului
  • nu primiţi pachetul dacă acesta este desfăcut
Acest mesaj este pentru protejarea clientilor noştri de eventualele fraude ce pot fi produse in timpul transportării coletului.
Vă mulţumim.

Despre produse o sa va dau mai multe detalii pe masura ce le testez si imi fac o parere completa despre ele. Pana acum am incercat samponul uscat, dar care nu m-a impresionat (ma asteptam la rezultate mult mai bune, dupa cum v-am povestit si pe Facebook) si cele 2 mascara, care sunt ok.

De multa vreme visam la o mascara Helena Rubinstein, deoarece in toate povestile mamei despre evenimentele speciale din viata ei aparea acest produs. Si cum nu este disponibila in magazine (ma refer la cele fizice in care intru atunci cand ma duc la cumparaturi), m-am bucurat sa o descopar pe Aoro.ro. Desigur ca datorita asteptarilor foarte mari produsul in sine nu mi s-a parut spectaculos, dar totusi este bun (o sa va arat cateva poze).

Aceasta a fost experienta mea cu Aoro.ro. Mi-a placut? Da si probabil ca voi mai comanda de la ei.

Voi ati plasat comenzi pe acest site? Care a fost parerea voastra?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de concursul Dailylook! Astazi este ultima zi in care mai puteti participa. Succes!

11 comentarii:

  1. Mie Lash Queen mi s-a parut cea mai buna mascara pe care am incercat-o, dar poate si pentru ca nu am avut ocazia sa incerc alte branduei high-end.

    RăspundețiȘtergere
  2. au fake-uri doar in materie de parfumuri :) dar nu intotdeauna bineinteles,,cateodata trimit originale,cateodata fake-uri . eu personal nu cunosc sa existe fake la tigi sau collistar. sunt foarte curioasa cum este samponul uscat , sper sa faci un review la el :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Eu am facut 3 comenzi a cate un parfum de pe Aoro si am fost multumita, miros la fel ca cele dn magazin si persista destul de mult ( avand in vedere ca toate sunt fresh si ape de toaleta nu tin fff mult pe piele, mai mult pe haine)Data viitoare as incerca ceva din produsele ptr par ca au preturi ft bune :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Omg! Nu pot sa cred ca mai exista Helena Rubinstein! Si mama imi povestea de el , si zicea ca nu a mai vazut ! Cat de tare <3 Sa faci review , sunt tare curioasa <3

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am facut o comanda pe aoro prin martie si i-am luat un parfum prietenului meu, era singurul site pe care l-am gasit la oferta! curierul a sosit repede, pachetul era intact, parfumul era perfect, nu era fake, cum am mai citit si eu. Per total am fost foarte incantata de acest site si de produsele lor! sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am comandat inca, dar niciodata nu e prea tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  7. Am comandat doua parfumuri de pa aoro...sunt multumit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt facaturi.
      Am confirmarea cu o comanda foarte recenta - D&G Light Blue

      Ștergere
  8. Eu cumpar de pe aoro.ro frecvent si parfumuri si cosmetice si nu am avut cu probleme cu ei pana acum. Imi pare unul din cele mai serioase magazine online din domeniu. Mai ales ca poti returna produsele daca nu le mai doresti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am comandat doua parfumuri de la ei si au fost ok ambele, unul era chiar jumatate ca pret fata de cel din Sephora. Am facut si teste. Am parfumat doua hartiute din acelea pentru test una cu parfumul din Sephora si una cu cel de pe Aoro. Am dat si altora sa miroasa nu au vazut nici o diferenta. Eu insa am observat o mica diferenta dupa vreo 5 -6 zile pe betisoarele acelea de hartie. Parca cel de la Serhora era mai vanilat. In schimb pulverizate si pe o bluza cel de pe Aoro parca a durat mai mult. De persistat pesista foarte mult, pe piele, amandoua peste 12 ore. Doua pufuri dimineata si seara prietena mea il simtea seara, eu nu, probabil m-am obisnuit cu el pentru ca l-am purtat toata ziua. Este vorba de Bvulgary Black. Ambajajul sticla toate arata exact ca cele de la Sephora, codul de pe stica corespunde cu cel depe ambalaj. Am vazut ca multi spun ca pe aoro sunt si originale si fake-uri. Eu am sa comand in continuare de la ei, iar daca voi sesiza vreodata diferenta ma voi orpi si voi impartasi experienta mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu personal zilele trecute am comandat de la Aoro un Amen Thierry Mugler 100 ml
    A sosit pachetul si cu stupoare am constat ca este un fake ordinar respectiv la deschiderea cutiei seria de pe carton era decupata ,cartonul era de calitate inferioara ,parfumul curgea etc
    Am sunat la cei de la Aoro unde m au informat ca termen de rezolvare a reclamatiei este de 30 zile ca ei nu au sediu in Romania si sa am rabdare ca imi voi primi banii daca reclamatia este fondata
    Le am adus la cunostiinta ca reclamatia o mai pot intarii si pe la politie cu o plangere pentru inselatorie daca nu se grabesc cu solutia
    Trimis pachetul cu parfumul si asteptat cu calm pana infractorii de la aceasta prestigiosa firma au hotarat sa mi returneze banii in cont
    Nu va amagiti ca Aoro va vinde parfumuri originale incercati sa procurati din tari mai civilizate
    Pacat ca nu pot pune colajul de poze facut cu fake ul in speta dar puteti sa mi scrieti si va trimit poze cu parfumul bonul etc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...