English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 18 octombrie 2012

Primul meu Pink Box

Nebunia cutiutelor a inceput de ceva vreme, dar cumva pe mine nu m-a cuprins. Am citit o multime de review-uri pe diverse bloguri, pareri impartite, dezamagiri, dar si bucurii. Asa ca nu stiam exact la ce sa ma astept cand a sosit ieri curierul la usa. Dar in cateva minute am descoperit ca aceasta cutiuta este o experienta foarte draguta!

In primul rand mi-a placut cutia in sine. Personalizarea prin desen este foarte simpatica si am remarcat ca exista diverse modele.
Apoi m-a incantat prima impresie si aroma placuta care m-a invaluit cand am deschis cutia.
Cu o fundita adorabila erau prinse cartonasele cu informatii, iar produsele erau acoperite intr-o hartie mov. Cu culorile m-au nimerit perfect, trebuie sa recunosc! Am citit cu drag cele cateva randuri de pe scrisoarea de intampinare si apoi am desfacut nerabdatoare hartia pentru a descoperi continutul.
Am primit o crema de fata full size Danielle Laroche, o mostra de parfum Giordani Gold, o tarta parfumata Yankee Candle (care a facut intreaga cutiuta sa miroasa superb), un mini-serum Mario Badescu si o mini-crema reparatoare si regeneranta pentru par Hennaplus Hairwonder.
Mi-a placut ca am gasit informatii despre fiecare produs in parte pe cartonasele incluse in pachet inclusiv referitoare la cantitate si pret.

Singurul dezavantaj pe care il puteti intalni este ca unul dintre produse sa nu fie potrivit pentru voi (nu toate avem tenul mixt si parul uscat). Dar din fericire nu a fost si cazul meu! Voi incerca toate produsele, iar concluzia mea este ca acest Pink Box chiar merita sa fie cumparat!

Asa ca draga Pink Box, cred ca ne vom revedea curand!

Voi ati comandat Pink Box pana acum? Sau alte cutiute de acest gen? Cum vi s-au parut?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

5 comentarii:

  1. eu numai pe prima , dar cred ca o sa o comand si pe aceasta , imi place continutul !

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am comandat niciodata genul acesta de cutii cu surprize, desi am citit si eu despre acestea pe diverse bloguri, si am constatat acelasi lucru -- uneori o nimeresti bine, alteori e o dezamagire; cu alte cuvinte, e o loterie. :) Nici nu stiu daca in Canada exista trendul asta, dar se pare ca e un trend foarte popular in Romania.

    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu inteleg cum de ai primit cutiuta lunii trecute cand suntem deja in Octombrie si teoretic,pe 15 s-au facut livrarile .

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm asta nu e pe septembrie?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...