English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 24 octombrie 2012

O seara fashionable

Miercuri seara a avut loc evenimentul Fashion Night Out la Swan Office&Technology Park. Aici am avut placerea sa vad 5 prezentari de moda, un recital de jazz pentru cvartet si un moment grafic sustinut de Daniel Radulescu care a dat “viata unui spatiu plastic realizat din elemente si obiecte din industria modei”, asa cum declara insusi artistul. Atmosfera a fost deosebita, iar colectiile m-au cucerit!


Evenimentul a fost urmarea parteneriatului strategic intre Colliers, IB&Elan Team si Swan, care au lansat provocarea de a vedea pe acelasi catwalk design romanesc vs design american.  Rhea Costa, Parlor, Maria Marinescu si Fe[Male] si-au prezentat propunerile pentru sezonul toamna/iarna. Din Los Angeles, Remy Holwick, fosta imagine Calvin Klein si actualmente designer, a venit cu cea mai noua colectie a sa, in premiera in Bucuresti.

Pe covorul rosu si-au facut aparitia Ioana Blaj, Valentina Pelinel, Alexandru Abagiu, Giulia Nahmani, Laurent Tourette, Noemi Revnic, Mirela Bucovniceanu, Frank Colin, Madalina Dorobantu sau Andreea Verde.
Spectacolul a inceput cu colectia Maria Marinescu. Pasteluri, transparente, accente de negru si auriu au fost propunerile designerului pentru noul sezon. Colectia a fost caracterizata de un mix de lungimi (lung si scurt), iar ca materiale s-au remarcat catifeaua si tesaturile vaporoase.
Tinutele au fost accesorizate cu curele late cu accente aurii sau cu funde supradimensionate, iar coafurile si machiajul au fost mentinute in linii simple (cozi de cal usor desfacute, tonuri de nude sau pastel pentru pleoape si buze roz).
Colectia Parlor a fost caracterizata de piese negre, elegante si elemente de volum (volane, suprapuneri). Piesele au fost in majoritate lungi, iar in colectie s-au regasit si pantalonii de catifea. Machiajul a fost mentinut in nuante de nude pentru pleoape, iar vedeta a fost rujul portocaliu.
In colectia Rhea Costa am remarcat piele, funde, transparente, coliere oversized, decupaje interesante, volume, pasteluri si paiete. Un mix de tendinte, dar totodata piese purtabile care nu aveau cum sa nu te cucereasca. Rochiile mi s-au parut superbe, iar pe cele lungi le-as purta cu drag la evenimentele elegante.
Lungimea preferata a fost direct deasupra genunchilor, iar accentul a cazut pe machiajul buzelor, care au fost colorate in nuante de burgundy.
Ultima colectie prezentata de un designer roman a fost cea Fe[Male], care mi s-a parut cea mai interesanta din toata seara. Siluete structurale, fragmente de oglinzi, decupaje, volane si volume, aceasta a fost cu adevarat o colectie statement. Daca aveti curaj sa purtati piesele cu siguranta veti avea o tinuta cu care va veti face remarcate.
Si piesa preferata a acestei seri ...
Mi-a placut mult creativitatea designerului si faptul ca reusit sa iasa din tipare. Intr-adevar nu este o colectie pe gustul tuturor si nici piesele nu le poti imbraca in orice ocazie, dar eu le-as purta cu drag!
Designerul american Remy Holwick a prezentat ultima colectie a serii (si poate cea mai asteptata). Eu nu pot sa spun ca am ramas impresionata. Am remarcat culori tari, piese foarte mulate pe corp, o pasiune pentru fermoare in contrast cu materialul, fuste foarte scurte, bluze scurte (mai tineti minte anii '90 si bluzele "cu vedere la buric"?), si imprimeuri puternice inspirate din natura (pasari, flori etc.).
Sincera sa fiu, eu nu as avea ce piesa sa port din aceasta colectie si nici nu as alege aceste trenduri pentru sezonul primavara-vara 2013. Chiar daca bluzele scurte vor avea un mare comeback cu siguranta nu o sa ma vedeti in ele. Si mi-am adus aminte, si voi ati avut acel tricou in culori puternice cu Yes si No? Acela era foarte la moda in anii '90.
Astfel, evenimentul a fost unul foarte reusit, la care mi-a facut placere sa particip. O seara intr-adevar fashionable! Si in mod sigur o sa caut mai multe informatii despre piesele Fe[Male].

Care a fost colectia voastra preferata?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


Un comentariu:

  1. Rhea Costa imi place cel mai mult! rochiile sunt preferatele mele! Superbe!
    Te astept si pe la mine! pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...