English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 17 octombrie 2012

Noutate Sephora: Brand-ul FrontCover

Ieri a avut loc evenimentul de lansare a colectiilor de iarna de la Sephora. Atmosfera era superba, iar cosmeticele de exceptie. Am vazut noutati de la MUFE, Benefit, Too Faced, Givenchy, Dr Brandt si altii (despre care va voi spune cat de curand), dar am fost foarte incantata sa descopar brand-ul FrontCover.

FrontCover este un brand englezesc care aduce tendintele de pe catwalk direct pe masuta noastra de toaleta si asta la un pret foarte accesibil. Am fost incantata sa descopar ca ei lanseaza produse de 2 ori pe an, in conformitate cu tendintele din moda.

Sub motto-ul "Where make-up meets fashion", directorii de creatie FrontCover afla noile tendinte, descopera culorile in trend, aduna cele mai bune produse si le aduc la un loc alaturi de instructiuni si tips&tricks pentru ca noi sa obtinem un look demn de podium.

Paletele sunt ambalate sub forma de revista/enciclopedie de moda, astfel incat chiar nu ai cum sa nu le indragesti. Fardurile sunt pigmentate si rezistente, iar produsele sunt testate pentru a oferi cele mai bune rezultate.

Kit-urile disponibile la Sephora sunt Moondance, Desk to date, True Colours, Kissogram, Smoulder Eyes, Sparkler, Dark Arts, Party Queen si preferata mea Colour to go. Acestea au preturi cuprinse intre echivalentul a 14 si 39 de euro in functie de marime si continut.

Si acum sa imi spuneti cum vi se par:
Eu cred ca sunt superbe! Care este preferata voastra?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...