English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 31 octombrie 2012

Puma Creative Factory

Joi a avut loc un eveniment foarte dragut marca Puma. Invitatii au avut posibilitatea sa descopere noua modalitate de imprimare a tricourilor si gentilor cu cerneala biodegradabila Inkodye ce se activeaza la soare. Ceea ce mi-a iesit mie puteti vedea in poza de mai sus, dar acum sa va dau mai multe detalii!

Dupa lansarea cu succes a initiativei PUMA The Creative Factory in noiembrie 2010, prin care consumatorii isi puteau personaliza online perechea de pantofi dorita, urmata apoi de editia limitata de jachete personalizate “T7 by Akcent”, PUMA isi extinde povestea designului personalizat cu ‘Love thy Planet’. PUMA a facut un parteneriat cu Wildlife Works si Lumi pentru editia din acest an PUMA Creative Factory, pentru ca iubitorii de produse PUMA sa-si poata puna creativitatea si priceperea la treaba, folosind un proces revolutionar de printing pentru tricouri si genti .
Wildlife Works este liderul mondial REDD+ (Reducing Emissions from Deforestation and Degradation) o companie specializata in dezvoltarea si implementarea proiectelor de acest gen: reducerea emisiilor de carbon rezultate din defrisarea padurilor si alterarea mediului inconjurator. Tricourile Creative Factory sunt produse de angajatii Wildlife Works, angajati care provin din comunitatea locala a coridorului REDD+, din Kasigau, Kenya. Toate textilele sunt produse din bumbac organic si bumbac fair-trade. Fabrica sponsorizata de PUMA este o sursa de joburi sustenabile si reprezinta o mare mandrie pentru comunitatea locala. Pregatirea angajatilor si veniturile constante generate de fabrica, ajuta familii intregi din aceasta comunitate sa depaseasca pragul saraciei.
Pe site-ul www.puma.com/lovethyplanet gasiti un concurs foarte interesant. PUMA ofera oamenilor posibilitatea sa incarce poze cu ceea ce iubesc la planeta noastra si cu ceea ce ar vrea sa conserve. Participantii vor avea ca sursa de inspiratie fotografii incarcate de ambasadorul Alex Galmeanu, dar si de ambasadorii din celelalte tari. Premiile sunt foarte tentante asa ca va invit sa va inscrieti la acest concurs!
La evenimentul PUMA Creative Factory, participantii si-au putut printa pe tricouri si pe genti una din aceste fotografii sau altele realizate de ei, folosind Inkodye®, un colorant-vopsea produs de Lumi, colorant ce se activeaza la lumina naturala a soarelui. Acest proces revolutioneaza intreaga industrie fashion de DoItYourself. Inkodye®, singura vopsea din lume sensibila la lumina, isi dezvolta culoarea in lumina soarelui , facand posibil pentru oricine sa-si printeze fotografiile pe textile, pentru a crea un produs fashion unic.
Pe langa tricoul corai si geanta din material textil am primit 3 culori - orange, albastru si rosu, pensule si castroane pentru amestecarea nuantelor. Pentru ca eu am ajuns putin mai tarziu si nici nu aveam mult timp la dispozitie nu am reusit sa fac un imprimeu din cele existente (care erau foarte interesante), asa ca am scris mesajele cu mana libera.
Dupa terminarea "operelor de arta" am pus cele 2 piese la soare si am privit cu interes cum culoarea a inceput sa prinda viata. Si dintr-un gel aproape transparent cuvintele s-au transformat in nuante de rosu, albastru, portocaliu si chiar mov (normal, daca am avut rosu si albastru!).
Talentul a fost la cote maxime in cadrul acestui eveniment, iar tricourile create au fost superbe!
In cadrul evenimentului a avut loc si un concurs in care fiecare echipa (apropo, noi am fost echipa "Last", pentru ca ghici ce, am ajuns ultimele si acesta ne-a fost numele repartizat) a inscris cate un tricou pentru jurizarea finala. Si cel mai frumos tricou (si respectiv creatorul sau) a castigat 2000 de euro.
Eu m-am simtit foarte bine la acest eveniment si mi-a placut ca mi-am putut exprima creativitatea (chiar daca de aceasta data nu a fost chiar in forma maxima). Mi s-a parut distractiv si chiar am apreciat atitudinea Puma fata de mediul inconjurator!
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...