English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 23 octombrie 2012

NOTD: Out of this World

Zilele trecute am purtat pe unghii o nuanta superba de mov de la Orly. Aceasta se numeste Out of this world si o gasiti pe Beauty in the bottle.

Aplicarea este usoara si fiind o oja cu sclipici si rezistenta a fost mai mare. Eu am aplicat un base coat si un top coat pentru tratament si stralucire si am purtat cu drag aceasta manichiura zile la rand.
Mi-au placut mult si reflexele aurii pe care le are oja in functie de lumina, iar nuanta mi s-a potrivit perfect.
Oja s-a intins uniform, iar uscarea a fost destul de rapida. Pentru o acoperire buna, eu am aplicat oja in 3 straturi.
Cum vi se pare aceasta nuanta? Eu o ador!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...