English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 28 decembrie 2011

Cum am ajuns satena fara sa imi doresc acest lucru

Atunci cand am primit vopseaua spuma de la Palette am fost foarte incantata. Abia asteptam sa o incerc si sa ma bucur de rezultatul obtinut. Din pacate bucuria s-a transformat in tristete atunci cand am remarcat ca mi-am distrus total nuanta de blond dupa utilizarea acestui produs.

Despre blond ...
Ador nuantele de blond si mi se pare ca acestea ma prind cel mai bine. Imi vopsesc parul de la 14 ani si aproape mereu am fost blonda (cu cateva exceptii cand am incercat nuante de roscat). Asa ca blondul este un trademark pentru mine, unul la care nu eram dispusa sa renunt prea curand.

Si apoi am incercat vopseaua spuma de la Palette ...
In urma consultarii ghidului de alegere a nuantei perfecte de pe site-ul Palette am optat pentru nuanta 800 Blond deschis. Dupa cum ii spune si numele nu ma asteptam sa iasa nimic altceva decat o nuanta de blond deschis. M-as fi multumit si cu o nuanta usor mai inchisa, putin spre bej (am mai incercat si astfel de culori si m-au prins bine). Dar pana la saten este drum lung!

Culoarea mea naturala este saten si chiar nu doream sa o obtin acum. Asa ca dezamagirea a fost cumplita!

Despre produs
Vopseaua spuma de la Palette este ambalata intr-un shaker dragut intr-o nuanta vibranta de ciclam si ne promite ca de acum vopsitul poate fi distractiv. Bineinteles nu si pentru mine!

Pe ambalaj gasim multe informatii utile despre produs si aplicarea acestuia. Se mentioneaza ca vopseaua este foarte usor de utilizat si ca ofera o stralucire deosebita. De asemenea, sunt mentionate instructiunile de utilizare si contraindicatiile.
Ce scrie pe produs?
Palette Mousse Color, vopsea sub forma de spuma simplu de utilizat este imbogatita cu extract de capsune pentru o culoare intens stralucitoare, plina de sclipiri captivante. Simplu de utilizat & Nu curge. Pur si simplu obtinuta prin agitare, vopseaua spuma cu parfum proaspat fructat este usor de aplicat pe par, cu mana. Balsamul protector pentru stralucire hraneste intens parul lasandu-l stralucitor si moale precum satinul.


Continut
In ambalaj gasim lotiunea fixatoare, pudra coloranta, balsamul pentru stralucire, o pereche de manusi si pliantul cu instructiuni.
Ce mi-a placut?
Au fost si aspecte care mi-au placut la aceasta vopsea, dar pot sa spun ca ele au palit atunci cand am vazut rezultatul. Totusi le voi enumera aici.

Mi-a placut modul de obtinere a vopselei si parfumul sau. Tot se mai resimte un usor miros intepator, dar parfumul de capsune este placut si il acopera pe acesta aproape in totalitate.

De asemenea, aplicarea a fost foarte usoara, asemanatoare aplicarii samponului. Chiar daca nu am folosit pensula pentru aplicarea vopselei, aceasta s-a distribuit uniform pe par acoperind toate firele, ceea ce m-a impresionat placut.

Mi-a mai placut si stralucirea parului, dar aceasta a fost obtinuta dupa aplicarea mai multor produse de ingrijire a lui.

Ce nu mi-a placut?
Aici raspunsul va fi in mod clar "rezultatul". In plus, tot ce nu s-a regasit in categoria de mai sus va voi prezenta aici.

Desi pe cutie scrie ca vopseaua nu curge, acest lucru nu este in totalitate valid. Intr-adevar, fata de alte vopsele, textura produsului a rezistat foarte bine pe par, dar am avut si suvite de pe care produsul a inceput sa curga usor.

De asemenea, dupa clatirea parului, acesta a ramas foarte aspru. A fost necesar sa aplic sampon, balsam si balsamul pentru stralucire din pachet pentru ca parul sa devina matasos.

Before&after
Asa arata parul meu inainte de utilizarea produsului:
Si asa arata dupa:
Sunt curioasa sa imi spuneti daca vi se pare ca aceasta nuanta este un blond deschis. Eu cred ca se putea cel mult numi "saten auriu" pentru ca deja nu mai are nimic in legatura cu blondul. Tot ce a mai ramas din nuanta mea de blond sunt reflexele aurii obtinute in lumina puternica.
Si vreau sa va spun ca am stat mai putin decat cele 30 de minute indicate pe ambalaj cu vopseaua in par, tocmai pentru ca mi se parea ca parul meu se inchide excesiv. Dar dupa 25 de minute schimbarea era deja prezenta.
In plus, vopseaua a actionat foarte putin asupra radacinilor, oferindu-le o nuanta usor mai aurie, in schimb mi-a inchis cu totul nuanta de blond pe care o avem. Dupa vopsire inca se vede diferenta de culoare intre radacini si restul parului.
Iar in timpul vopsirii chiar am vrut sa cred ceea ce scria in pliantul cu instructiuni - "Culoarea amestecului se va modifica treptat si va fi diferita de culoarea obtinuta in final". Din pacate, culoarea maro pe care am avut-o in timpul in care vopseaua a actionat a fost foarte asemanatoare cu cea obtinuta in final.
Deja mi se pare inutil sa mai mentionez ca m-am clatit plangand deoarece ceea ce tineam acum maro in mana fusese cu doar 30 de minute inainte nuanta mea frumoasa de blond.


Parerea mea
Eu consider ca gama Mousse Color de la Palette trebuia sa fie destinata persoanelor care isi doresc alte nuante decat blond. Daca asa a iesit nuanta de blond deschis nu pot decat sa ma intreb cum sunt rezultatele pentru celelalte nuante de blond.

De asemenea, as vrea sa le spun fetelor care doresc sa incerce aceasta vopsea si sunt blonde sa se gandeasca de doua ori inainte de a o aplica. Daca as fi stiut ce rezultat voi avea in mod sigur nu as mai fi folosit acest produs.

Acum sper ca printr-o minune aceasta vopsea sa curga de pe parul meu (chiar daca este permanenta) pentru a-mi facilita obtinerea nuantei de blond deschis care ma caracterizeaza. Nici nu vreau sa imi inchipui ce cantitate de decolorant imi va fi necesara si prin ce chinuri va trece parul meu ca sa repar aceasta situatie.

Si in plus, consider ca deoarece am fost un client fidel vopselelor Palette timp de ani intregi si datorita acestei experiente cumplit de dezamagitoare expertii Palette ar trebui sa ma ajute sa revin la nuanta de blond pe care o aveam si o doream fara a-mi distruge parul.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



77 de comentarii:

  1. ma gandeam ca numai eu am o parere negativa despre acasta vopsea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ceva mi s-a intamplat si mie si mamei mele cu aceasta vopsea..cel putin mie mi s-a inchis parul de la saten la brunet folosind o nuanta de blond,zici ca-s tiganca cu el asa..ar trebui sa se faca reclamatie..

      Ștergere
  2. Offf, Mona, imi pare rau pentru tine :(
    mie imi place si nuanta asta, nu e ca si cum erai blonda si acum esti bruneta - nu e asa mare diferenta.
    in ultima poza esti tare dulce - ca intreg :)
    nu mai fi suparata, poate e si impactul schimbarii (fie ea cat de mica, tu o simti altfel)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Mie mi s-a parut o diferenta imensa! Si nu poti sa iti inchipui cat de inchis arata parul imediat dupa clatirea vopselei. A fost un soc pentru mine! :(

      Ștergere
  3. Imi pare rau pentru tine.... insa mie imi place cum iti sta pwpiki :*

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG ! Eu ador noua ta nuanta de par ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci.....mai lasat MASCA!!! eu nu stiu cum mai ai puterea sa zambeti in ultima poza. eu cred ca turba si sunam la reprezentanta, nu stiu. dar e dezastru, eu tot pentru blond deschis am optat si acuma ma bucur ca nu am fost aleasa. dupa o asa o experienta ca a ta, nu cred ca o sa mai incerc acest produs. eu l-am folosit o data, acum 1-2 luni, dar atunci eram un saten cam ca al tau. nu pot sa zic ca am fost super incanmtata de ce mi-a ieist. in primul rand nuanta stralucitoare a plecat destul de repede, dupa ce mi-am aplicat vopseaua a inceput sa se mai prelinga de pe par, plus ca in timp ce agitam paharul ma-i si curgea pe alaturi (am citit unde un review ca asa ceva a patit o fata care testeaza vopseaua). eu iti doresc sa reusesti intr-un mod cat mai "sanatos" sa recapeti culoarea ta de blon frumoasa.

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce puteam sa mai fac? Deja nuanta parului era inchisa. Iti dai seama cat am fost de suparata! Si m-am clatit plangand, nevenindu-mi sa cred! Iti multumesc pentru sustinere :)

      Ștergere
  6. Iti inteleg dezamagirea(desi nu mi-am colorat parul niciodata),este o diferenta intre nuanta ta preferata si cea actuala in urma vopsiri.
    Eu sunt placut impresionata de schimbare,imi place foarte mult cum iti sta,te contureaza altfel,iti pune in evidenta trasaturile,arati mai"puternica". O sa iti ia ceva timp pana o sa te obisnuiesti cu noutatea insa eu spun ca iti sta super(si asta nu ca sa-ti ridic moralul).
    Pupici!
    Esti o frumoasa!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, este o diferenta mare! Iti multumesc pentru aprecieri! M-am mai obisnuit cu nuanta si sunt putin mai impacata cu situatia. Esti o draguta!:*

      Ștergere
  7. clar nu e un blond deschis...eu il vad ca un saten deschis, dar e un saten superb...si te prinde foarte bine..uita-te la ultima poza postata...esti superba cu nuanta asta...uita-te la ochii tai, se completeaza perfect cu parul si cu sprancenele...sa nu stai suparata caci mie, cel putin parca imi place mai mult cum iti sta asa...te "indulceste" pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer mie imi place cum iti sta:D cu machiaj cu tot. Parca te prinde mai bine decat acel blond deschis, dar bineinteles asta e doar parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau ca nu a iesit cum ti-ai dorit. Eu pot sa iti spun ca imi place mai mult nuanta ce a iesit, decat cum erai inainte. E doar o parere personala.

    RăspundețiȘtergere
  10. stiu ca nu iti doreai sa se intample asta, dar in mod sincer iti spun ca mi se pare ca iti sta nemaipomenit de bine

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi place mult mai mult cum iti sta cu noua culoare. Am impresia ca blondul te face sa arati copilareste, iar satenul te arata ca o fata tocmai trecuta de adolescenta, ca atunci cand iti zic rudele "dar vai ce ai mai crescut si ce frumoasa te-ai facut de cand nu te-am mai vazut" :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau ca tu esti dezamagita. Mie insa mi se pare ca te prinde mai bine culoarea asta decat blondul patinat, poza 3 imi place cel mai mult, cea cu parul prins.
    Mi-e greu sa ma pronunt ce fel de blond e, as zice ca e un blond mediu, coafeza mea ti-ar zice ca e blond deschis :). Nu stiu cum arata de fapt in realitate, cand e vb. de culoare pozele nu prea ajuta, sunt convinsa ca daca ma mult la celalalt laptop parul tau arata altfel. Ideea e ca tu iti doresti blond patinat si te-ai ales cu blond deschis sau mediu. Parerea mea e sa nu-l decolorezi, intre noi fie vorba, nicio vopsea nu e permanenta, si e pacat de par. Dar ai putea incerca o coafura noua, poate un breton mai lung, nu stiu, ti-am zis ca-mi place mult poza 3 dar si ultima, asa iti ies mai bine in evidenta trasaturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru sustinere! Vopseaua a mai curs putin, iar eu m-am mai obisnuit cu rezultatul. Deocamdata nu o sa-l decolorez deoarece nu vreau sa il ard. Si voi vedea daca voi pastra aceasta nuanta. Uneori si mie mi se pare ca imi ies mai bine in evidenta trasaturile. Mersi!

      Ștergere
  13. Te inteleg ca esti dezamagita ca nu ti-a iesit nuanta dorita, ci una total diferita:(
    Dar, ca sa fiu sincera, mie imi place foarteeee mult cum iti sta asa, satena:D Parerea mea este ca iti sta mai bine asa decat inainte. Nu vreau sa te superi pe mine dar eu am tras aceasta concluzie uitandu-ma atent la pozele de mai sus, mai ales la primele doua( cea before si cea after). Iti statea bine si blonda dar asa parca esti si mai frumoasa .
    Nu mai fi suparata, eu cred ca va curge vopseaua( chiar daca e permanenta) si vei reusi sa revii la blondul dorit. Dar eu zic sa te gandesti putin inainte sa renunti la culoarea de acum pentru ca te prinde foarte bine:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-nteles ca nu ma supar! Mersi mult! Vopseaua a mai curs putin si o sa ma mai gandesc ce fac in legatura cu culoarea :*

      Ștergere
  14. stai linistita vopseaua se duce mai repede daca a fost aplicata pe par blond pentru ca fiind prima vopsire n-a apucat sa se pigmenteze de tot.dupa cateva spalari se va duce treptat si vei putea aplica o vopsea in nuanta blond sa ajungi la ceea ce aveai tu.iti recomand wellaton 12/1 desi e cea mai deschisa nuanta de blond tie iti va iesi ceea ce aveai.totusi mai devreme de 3-4 saptamani nu te vopsi.succes
    PS:iti sta super si cu nuanta asta noua sa stii:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, vopseaua a mai curs, dar aplicata pe parul blond a patruns in fir colorandu-l. Mersi pentru sugestie! Nu am mai incercat pana acum Wellaton, dar o voi avea in vedere.

      Ștergere
  15. Clar nu este blond deschis...saten deschis da...insa mie imi place mult de tot cum iti sta! Mult mai bine decat blonda..parerea mea...parca tot chipul este intr-o armonie placuta...ochii, sprancenele, parul, machiajul..te vei obisnui zic eu..si mie mi s-a intamplat sa vreau sa ma vopsesc saten si sa iasa blond...a fost nashpa..deci te inteleg..insa mie nu imi placea deloc(tie iti sta super0...am stat vreo 2 sapt cu sapca in cap(eram in liceu, vara)...nu m-am vopsit imediat pt ca mi-a fost teama sa nu imi degradez parul...oricum tu esti super draguta cu nuanta asta

    RăspundețiȘtergere
  16. Fara sa te superi, dar pari asa superficiala cu blond. Satena iti sta mult mult MULT mai bine, e classy

    RăspundețiȘtergere
  17. Exact nuanta asta am iesit eu,desi alesesem un blond auriu...Lasa-ma sa-ti spun ca iti sta super bine,as indrazni,chiar mai bine decat cu blondul anterior.Nu fi suparata,o sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Iti sta minunat cu noua culoare,si eu iubesc blondul si nu as putea renunta la el,insa parca tie iti sta mult mai bine cu noua nuanta!
    Pupici si nu fi suparata!

    RăspundețiȘtergere
  19. =)) si eu am primit tot nuanta 800.si am optat-ales- pentru saten deschis. Doar ca eu m-am speriat cand am vazut ca pe cutie scria blond deschis. Doar ca mie mi-a iesit intr-adevar saten, un saten cu reflexe spre rosu, portocaliu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut astfel de probleme. Am optat pentru blond deschis si asta am primit (cel putin asa scrie pe cutie). Rezultatul a fost cu totul altul ...

      Ștergere
  20. Inteleg ca esti dezamagita pentru ca nu a iesit culoarea de pe cutie. Dar mie mi se pare ca te avantajeaza de o mie de ori mai mult. Te-a indulcit si parca te reprezinta.

    RăspundețiȘtergere
  21. Clar culoarea este superba dar asta nu e o scuza pentru faptul ca pe cutie este specificata o nuanta aiurea. Si eu sunt blonda cum erai tu si te inteleg perfect cand te astepti sa-ti iasa o culoare superba de blond si te trezesti dupa 30 min cu o culoare superba de roz cu verde (cazul meu:)) dar cu o alta marca de vopsea).
    Intr-adevar si mie mi se pare ca iti sta foarte bine dar tot nu ajuta cu nimic asta pt ca poate la alte fete chiar le sta rau deci ar trebui specificata exact sau destul de aproape de adevar nuanta.
    Sunt de parere ca cei de la Palette ar trebui sa te ajute sa revii la blondul tau.
    Sa ne tii la curent cu ce faci si succes in reobtinerea blondului deschis:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt total de acord cu tine! Si eu cred ca nuantele ar trebuie revizuite. Wow, dar ce ai folosit de ai iesit roz cu verde? Si sigur ca va voi tine la curent! :)

      Ștergere
  22. si eu m-am vopsit si am ajuns de la un saten deschis frumos, la un brunet toata ziua desi nuanta mea era saten deschis...urat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna Mona :*
    Imi pare si mie rau de nuanta parului tau.
    Si eu am fost aleasa la aceasta campanie.Si ghici ce am optat pentru un saten deshis nr 500.
    Ghici ce mi-a iesit in par :>
    Negru intens:|
    Fiind putin creola imi sta oribil :))asta e nici nu mi-am mai facut poze :)) ultima poza este cea de la profilul meu de Facebook
    Anyway si eu plang dupa culoarea parului meu:-<
    Uita-te la postarea mea :) sa vezi diferenta.
    http://adyna-love-make-up.blogspot.com/2011/12/experienta-mea-cu-palette-mousse-color.html
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!

      Offff, imi pare asa rau. Nu stiu de ce a fost necesar sa ne pierdem culorile pe care le aveam din cauza nuantelor nepotrivite :(

      Pupici :*

      Ștergere
  24. Iti inteleg dezamagirea, dar sincer...esti suuuperba cu acest saten!blonda am impresia ca te ibatraneste putin, iar acum arati super ok.Toate trasaturile tale sunt mai blande si mult dragalasa:)
    Nu fi suparata pentru ca va iesi la spalat mai devreme sau mai tarziu, asa ca bucurate de noul look oricat va dura!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  25. Subscriu si eu celor care spun ca-ti vine bine nuanta asta de saten.Serios! Mie chiar imi place mai mult decat culoarea pe care o aveai inainte de a te vopsi. Biiine, faptul ca te asteptai (indreptatit) sa iasa altcumva, e alta chestiune. De altfel, auzisem deja ca prin vopsirea cu spuma asta se obtine cel putin o nuanta mai inchisa decat cea de pe "coperta", asa ca atunci cand m-am inscris am optat tocmai pentru 800, mizand pe un saten deschis (culoarea mea naturala). N-am fost aleasa, asa ca citesc si eu review-rile fetelor care o testeaza, pentru ca ma intereseaza daca acopera firele albe (eu de aceea ma vopsesc!).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si ai dreptate cu asteptarile. Nu mi se pare ok sa scrie blond deschis pe cutie si sa imi iasa saten!

      Ștergere
  26. Stai linistita ca o sa se mai deschida cand o sa te speli pe cap. Plus ca, nu are amoniac si peste 3 saptamani o sa ai total alta culoare la par. Imi imaginez ca esti suparata ca ti s-a stricat nuanta la par dar sincer iti zic ca iti sta super si asa :D. Si eu ma inscrisesem in campanie si tott blondul asta il vroiam si eu...acum ma gandesc ca a fost mai bine ca nu m-ai ales sa particip si la aceasta campanie.
    Chiar azi am fost in DM si am vazut ca e 13 lei un tub de vopsea si am auzit-o pe o tipa ca spunea ca ea a folosit vopsea-spuma de la wella parca si ca si-a facut un dezastru in cap :-s.
    Cred ca dupa postul tau si ce am tot auzit, o sa ma feresc de vopselele spuma cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, deja a mai curs :)Mersi si ai dreptate, am fost incredibil de suparata! Nu stiu cum sunt alte vopsele spuma, dar Palette Mousse mi-a demonstrat ce stie sa faca.

      Ștergere
  27. Eu n-as privi intamplarea ca pe o tragedie...pentru ca-ti vine foarte bine noua nuanta. Iti contureaza trasaturile...in a 3-a si ultima poza, esti pur si simplu superba.
    Te cred ca e aiurea cand crezi ca va iesi o culoare si iese altceva...dar de data asta e spre binele tau:).
    Pupici si sus moralul!
    Esti Wooow:)):*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Dar faptul ca nuanta imi sta bine nu este o scuza pentru rezultatele oferite de vopsea :(

      Ștergere
  28. Am patit exact la fel cu nuanta 500- saten deschis... care a iesit aproape brunet. Nu-mi permit luxul de a-mi decolora parul pentru ca este foarte uscat de la natura si stiu ca se usuca ingrozitor de tare de la astfel de procedee, asa ca va trebui sa astept sa mi se estompeze nuanta aceasta si sa revin treptat la satenul deschis pe care mi-l doresc.

    RăspundețiȘtergere
  29. nu fii suparata!! iti supeerb cu nuanta asta! mie una imi place.

    RăspundețiȘtergere
  30. Mie imi place culoarea, si-ti sta bine dupa parerea mea si a multora din fetele de aici - imi pare rau ca nu a iesit cum voiai. Sper sa se rezolve si sa obtii culoarea dorita.
    Pe mine nu m-au ales si acum imi pare bine, ma omora sor'mea - asa ca la tine i-ar fi placut, dar eu le cerusem blond mediu, deci ar fi iesit mai inchis.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Probabil ca daca foloseai blond mediu ieseai castanie :(

      Ștergere
  31. mie imi place mai mult cum iti sta asa:) sincer! muuuult mai ok culoarea asta decat cea anterioara..parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  32. Si eu sunt tot blonda insa ma bate gandul sa renunt la el pentru ca mi-am stricat parul . Insa iti pot spune ca prin toata viata parului meu de blond vopsit si acasa si la salon am patit si eu asa ceva. Nu intelegeam pana cand nu am analizat bine ce inteleg ei prin bazele astea gen "8.00" .. Dupa ei baza 8 este un blond , dupa toate prietenele mele blonde sau nu, 8 este un saten deschis asa ca dupa ce am patit si eu exact ce ai patit si tu am grija mare sa imi iau doar vopsele 9 si 10 . Btw mi-a zis o prietena ca la Wella parca si 6 ar fi considerat un blond f inchis... weird
    Uitandu-ma la nuanta ta de "blond" ma bate si pe mine gandul sa ma fac asa insa e GREU sa renunt la blond :((

    RăspundețiȘtergere
  33. Scuze daca o sa te supere ceea ce o sa ti zic,insa mi se pare ca te prinde mult mai bine nuanta asta..ador nuanta care iesit:X si mama a incercat nuanta si din pacate nu i a iesit deloc ceea ce vreoia..

    RăspundețiȘtergere
  34. Si eu am patit asta odata...din satena am ajuns bruneta. :( si cat ma chinuisem sa-mi deschid culoarea parului.. :( Oricum iti sta bine. :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Desi clar nu e nuanta care o vroiai si stiu din experienta cum e sa te chinui sa pastrezi blondul (am fost blond gri vreo 10 ani) ma alatur si eu fetelor care ti-au spus ca-ti vine execelent culoarea asta. Asta a fost si motivul pentru care am renuntat si eu la blond, cu un saten deschis in mintea unora sunt inca blonda, plus ca parul arata muuult mai sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  36. mie mi se pare ca vopseaua asta ti-a facut o favoare, pentru ca noua culoare iti vine minunat; e mai classy, mai eleganta, iar parul are mult mai multa stralucire . In plus, iti scoate in evidenta ochii.

    RăspundețiȘtergere
  37. Am citit printre comentarii atat experiente pozitive cat si mai putin pozitive; insa au iesit in evidenta aprecierile noului look si incurajarile. Si noua ne place noua culoare! :-)

    Si noi, ca si alte fete suntem de parere ca nuanta se va deschide in urma spalarii.

    Totusi, ca sa aveti o imagine de ansamblu in urma feedback-ului obtinut pana in acest moment, de la 112 trenderite ce au incercat vopseaua, va voi arata cateva statistici:

    La intrebarea: “Culoarea obţinută în urma vopsirii cu Palette Mousse Color corespunde cu cea prezentată pe ambalaj” – 82,15% dintre trenderite au spus ca sunt total de acord si de acord. Mai mult, 75% spun ca au recomandat deja vopseaua si 22,32% ca o vor recomanda pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  38. Acelasi lucru l-am patit si eu. Dintr-o nuanta superba de blond deschis, am ajuns satena si eu fara sa vreau.. am suspinat si eu 2 zile dupa parul meu frumos. Acum cred ca trebuia sa aleg nuanta de blond auriu nu blond deschis.. Intr-adevar si eu cred ca vopseaua aceasta nu se adreseaza celor ce vor parul blond..

    RăspundețiȘtergere
  39. intr-adevar nu trebuia sa iti iasa asa, dar mi se pare ca iti sta mult mai bine :D din greseala iti sta bine ;))

    RăspundețiȘtergere
  40. :( eu sunt blonda, si sincer, de fiecare data cand incercam sa ma vopsesc cu Palette fiindca mi se parea foarte frumoasa nuanta si din pacate la Palette se gasesc cele mai multe nuante, dupa nici 1 saptamana ramneam complet dezamagita :( mie una mi se ingalbeneste parul in ultimul hal de la Palette deci.. nu o recomand !!

    RăspundețiȘtergere
  41. Parerea mea sincera si personala, nu ca te-ar interesa este ca iti sta mult mai bine vopsita asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Exact acelasi lucru am patit si eu...eram aproximativ nuanta ta de blond la par dupa care mi-am cumparat aceasta vopsea si am iesit exact aceeasi culoare ca a ta......mi-am facut poza si dupa o zi m-am decolorat si vopsit la par :((

    RăspundețiȘtergere
  43. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu aceasta vopsea...urat rau.......numai ca eu nu am rezistat si a doua zi m-am decolorat si m-am vopsit blonda la loc :d

    RăspundețiȘtergere
  44. Iti sta de 1000 de ori mai bine cu nuanta asta, parerea mea !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...