English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 17 octombrie 2012

Cum a fost la From Mona with Gloss Party

Joi seara, pe 11 Octombrie, a avut loc petrecerea de aniversare a 2 ani de blog From Mona with Gloss in clubul Vault din centrul vechi. Mi-am dorit sa serbez cei 2 ani de activitate alaturi de prieteni, cititoare, colaboratori si colegele mele din blogosfera de beauty. Am primit un sprijin enorm cu organizarea din partea tuturor si m-am bucurat din suflet sa vad ca lumea a fost alaturi de mine in aceasta seara superba!

Am gandit acest eveniment ca pe un proiect ambitios, cu peste 100 de invitati si o multime de surprize si cadouri pentru toata lumea. Si sper ca mi-a si reusit!
Surprizele serii au fost oferite de Remington si Beauty Make-Up Artistry. Remington a lasat in avanpremiera la evenimentul FMWG noua gama de produse Keratin Therapy. Aceasta cuprinde placa de intins parul, ondulator cu clapeta, uscator de par si perie de coafat cu incalzire pentru volum.
Invitatele care au dorit sa incerce noile produse au plecat nu numai cu o coafura noua si frumoasa, ci si cu produsul vedeta incercat.
Noile produse vor fi disponibile la sfarsitul acestei luni si veti gasi mai multe detalii despre ele aici pe blog.

Remington s-a gandit sa nu le rasfete doar pe doamne, ci a oferit si kit-uri de ingrijire pentru domni.

Cel de-al doilea moment surpriza al serii a fost un show de make-up realizat de Andreea Radoi, make-up artist Beauty Make-Up Artistry, cu produse SLA Paris. Machiajul realizat a fost unul de podium de tipul glitter face.
In afara de cele 2 momente surpriza invitatii au fost rasfatati cu o multime de tombole. Salonul Ladies Lounge a oferit 3 tratamente faciale cu oxigen in valoare de 300 de lei fiecare, World Class a oferit 3 vouchere de o luna la salile de fitness, L'Oreal a oferit 5 cadouri in valoare de peste 350 de lei fiecare ce contineau 6 produse cosmetice, Fontana Contarini a oferit 3 cadouri ce cuprindeau oja, ruj si pensula pentru aplicarea acestuia, Flormar a oferit 3 cadouri a cate 3 produse, Lush a oferit 3 cadouri care contineau si cate un produs din noua gama de make-up Emotional Brilliance, Beauty in the bottle a oferit un set superb de oje, iar din cadrul serii nu a lipsit nici Pink Box-ul.
Surprizele nu s-au oprit aici. Invitatele s-au delectat cu Baileys, au servit bunatati de la candy bar si au plecat acasa cu cate un goodie bag ce cuprindea o lotiune de corp Himalaya, un produs Montagne Jeunesse, o miniatura de Baileys, dar si detalii despre mine, blog si sponsori.
Coafura mea de la eveniment a fost realizata de Remington cu noul ondulator cu clapeta (care face niste spirale superbe), iar pantofii au fost Seduce by Constantin. M-am indragostit de design-ul seducator gen corset, iar nuanta de roz fondant era exact accentul de care avea nevoie tinuta mea.
Pot sa va mai spun ca am avut niste emotii teribile pe parcursul petrecerii si mai ales cand m-am trezit cu microfonul in mana in fata tuturor. Mi-am uitat orice fel de speech pregatisem si m-am fastacit ingrozitor. Sper doar ca invitatii mi-au scuzat micile scapari si ca s-au simtit la fel de bine ca si mine pana la finalul petrecerii.

Vreau sa le multumesc foarte mult sponsorilor evenimentului, dar si partenerilor media care l-au anuntat:

Despre party mai puteti citi si la:
De asemenea, le multumesc invitatilor pentru participare si ii las pe ei sa va dea mai multe detalii despre cum s-au simtit.

Toate pozele de la eveniment le puteti vedea aici.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

13 comentarii:

  1. Ce fain! Cred ca v-ati distrat pe cinste! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, super! La multi ani blogului tau !:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare petrecerea! Plina de surpize si momente frumoase! La multi ani, Mona si toate cele bune blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru invitatie! A fost o seara foarte frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai avut o idee foarte buna si foarte multi sponsori care te-au ajutot. Trebuie sacrecunosc ca nu am mai vazut pe nimeni care sa petreaca si imi surade ideea ta!
    Felicitari pentru eforturi si pentru reusita ta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai avut o idee foarte buna si foarte multi sponsori care te-au ajutot. Trebuie sacrecunosc ca nu am mai vazut pe nimeni care sa petreaca si imi surade ideea ta!
    Felicitari pentru eforturi si pentru reusita ta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!!!Se vede cat ai muncit...si ca a iesit o petrecere pe cinste.E incredibila ideea!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...