English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 4 august 2011

Salon Egoist Dorobanti

In duminica de acum 2 saptamani am fost la salonul Egoist de pe calea Dorobantilor. Era prima data cand incercam serviciile acestui salon si eram foarte curioasa. Serviciile le-am achizitionat prin intermediul unui voucher de la Fundeal cu 49 de lei in loc de 175 de lei si includeau spalat, consiliere stilistica, tuns si coafat.

Cand am ajuns am fost intampinata de o domnisoara foarte draguta la receptie care m-a invitat sa iau un loc si sa ma uit pe reviste pana cand voi fi preluata de stilist si care m-a intrebat daca as dori sa beau ceva. Dupa ce i-am spus ca mi-ar placea o cafea, nici nu am reusit sa deschid bine coperta revistei ca am si facut cunostinta cu Gina.

Trebuie sa va spun ca Gina este o persoana foarte draguta, vesela si exuberanta cu care m-am inteles perfect!

Am inceput cu spalatul parului, timp in care am vorbit despre ingrijirea parului, aspectul sau si felul in care imi place sa il coafez. Recunosc ca m-am plans de dezastrul de la salonul Alesia, iar Gina a fost ingrozita de episodul cu placa si mi-a spus ca parul arata putin cam uscat. Din acesta cauza mi-au fost aplicate si produse pentru hidratarea sa.

Dupa spalat a urmat tunsul cand am rugat-o pe Gina sa nu imi ia mult din lungime (parca as vrea sa imi las parul sa creasca pentru ca mi se pare ca il am de mult timp mai scurt) si sa imi refaca scarile. Si mi-a placut foarte mult ca m-a ascultat si ca mi-a oferit ce doream!

In timp ce ma tundea, Gina mi-a spus si despre produsele pe care le au in salon, mi-a oferit posibilitatea sa testez niste rujuri Babor si sa rasfoiesc cataloagele disponibile. De asemenea, mi-a spus cu ce produse lucreaza, mi le-a aratat si chiar am putut sa ma uit la ele, sa citesc instructiuni si ingrediente. Din aceasta cauza am mai trecut niste produse pe lista mea de shopping si chiar vreau sa incerc ceva de la Hair Manya.

Tot in acest timp am vorbit despre cum as vrea sa fiu coafata (stiu ca pare ca am vorbit foarte mult, dar chiar asa a si fost si mi-a placut acest lucru, mai ales ca eu nu sunt cea mai vorbareata persoana atunci cand sunt la coafor). I-am spus Ginei ca vreau ceva usor, in niciun caz par indreptat cu placa, tocmai pentru a-l lasa sa isi mai revina dupa episodul Alesia. Astfel, mi-a propus niste bucle usoare, naturale, facute din perie (ceea ce a fost perfect deoarece ondulatorul incins nu ar fi fost o optiune buna pentru conditia parului).

Iar dupa coafat parul meu arata foarte bine fapt ce m-a incantat foarte mult. Si trebuie sa mentionez ca pozele au fost facute dupa ce am ajuns acasa si am trecut prin niste rafele de vant si o sesiune fulger de shopping in Sephora.
Un alt aspect care mi-a placut a fost faptul ca dupa coafat a urmat si partea de styling. Am rugat-o pe Gina sa imi evidentieze varfurile cu ceara, iar la sfarsit mi-a aplicat un spray pentru stralucire (care mirosea foarte bine).

Astfel mi-a placut foarte mult la Egoist si ca experienta mea sa se incheie si mai frumos am primit si un cupon de reducere de 25% valabil pentru serviciile de coafura, manichiura, pedichiura sau cosmetica.

Asa ca in mod sigur voi reveni la Egoist!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

12 comentarii:

  1. foarte tare ! deci, atat de natural si fain iti sta parul, m-am imbolnavit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-e frica de experiente de-astea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce par frumos ai! Imi plac foarte mult buclele usoare, si tie iti sta foarte bine asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. @scorpie din '83: Mersi mult! Ma bucur daca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @coco: Pai de ce? De la Egoist ma asteptam sa plec incantata! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mona, nu ma mai satur admirandu-ti buclele frumoase!!! Nu doar ca si parul tau e fain, insa si Gina are niste maini dibace! O felicit! Imi place foarte mult rezultatul final, iar tie iti sta extrem de frumos cu aceasta tunsoare! Chiar merita banutii!

    O singura curiozitate as avea: cate zile a rezistat coafura in acest fel? stiu ca depinde si de firul de par, insa sper sa fi rezistat macat 2-3zile... e prea fain rezultatul!:)

    Merci ca ne-ai impartasit experienta ta cu acest salon. Unde e localizat mai exact pe Dorobanti?

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place tare mult cum iti sta, arati super:).. si mie imi place sa imi fac parul cu bucle usoare [ nu imi fac parul prea des, dar si cand mi-l fac ma "laud" zilnic cu el ;)) ]

    RăspundețiȘtergere
  8. absolut adorabil iti sta cu buclele! bine ca a fost bine.pup
    mona ,te rooog,scoate verificarea cuvintelor! sa incarca fff greu, nu are rost.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dana: Mersi mult! Din pacate, coafura nu a rezistat decat pana seara pentru ca m-a prins o ploaie puternica si nu am avut nici umbrela si nici nu am gasit un taxi. Asa ca am ajuns acasa ca scoasa din baie :( Dar sunt convinsa ca altfel ar fi rezistat mai mult.

    Iar salonul este localizat pe Dorobanti exact la intersectia cu Stefan cel Mare (sau s-ar putea sa se numeasca Iancu de Hunedoara in acea portiune). Sa-mi spui si mie daca te duci la ei si daca vei fi multumita. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ancka: Iti multumesc! :) In ultima vreme si eu am facut o pasiune pentru bucle.

    RăspundețiȘtergere
  11. @modniza: Mersi mult! O sa incerc sa imi schimb setarile de la comentarii. Mersi de sugestie! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...