English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Tried&tested: Tratamentul pentru gene si sprancene de la Foltene

Cand am auzit de tratamentul  pentru gene si sparancene de la Foltene m-am gandit ca este un produs interesant si am fost curioasa sa il incerc. Stiam de la cineva care incercase tratamentul pentru par ca acesta a avut rezultate bune si astfel m-am indreptat catre o farmacie pentru a-l cumpara.
Ce scrie pe produs?
Pentru gene si sprancene mai puternice, mai lungi si mai groase.


Special conceput pentru genele si sprancenele fragile si subtiate. Aceasta formula exclusiva bazata pe Tricalgoxyl, ingredient activ impotriva caderii parului patentat de Laboratoarele Foltene, ajuta la cresterea genelor, facandu-le mai puternice si imbunatatindu-le vizibil aspectul.


Rezultate vizibile: gene si sprancene mai puternice, mai lungi si mai groase.

Ce imi doream eu?
Genele mele sunt destul de lungi si daca aplic mascara sunt multumita de rezultatul obtinut. Dar cu toate acestea nu as spune "Nu" unor gene si mai lungi.

In schimb, cu sprancenele am avut o relatie love-hate permanenta. Dupa pensari excesive si schimbari de forma, am ajuns la un rezultat cu care ma pot multumi, dar mergand la diverse sedinte de make-up mi s-a spus ca sprancenele mele erau pensate prea mult si nu incepeau de la linia nasului.

Asa ca le-am analizat si intr-adevar mi s-a parut ca pentru a arata mai bine, ar trebui sa mai existe niste fire care sa umple golul lasat de pensat, fire care bineinteles nu mai creseteau. Si astfel am inceput tratamentul.

Cum arata produsul?
Tratamentul se regaseste intr-un recipient ca de mascara si are si o periuta asemanatoare.
Aceasta are 2 parti, una cu fire mai lungi, iar cealalta cu fire mai scurte. Eu am utilizat partea cu fire mai lungi pentru gene, iar cealalta parte pentru sprancene.

Continutul este incolor si se aplica de una sau de doua ori pe zi in functie de rezultatele dorite.
Eu am aplicat un strat de produs pe gene si am insistat cu el pe zonele in care nu mai aveam toate firele din sprancene. Produsul poate fi aplicat dimineata inainte de mascara fara sa deranjeze aplicarea acesteia din urma (genele vor totusi putin mai incarcate) si seara dupa demachiere. Pe zonele pe care se aplica mai mult produs, firele se vor lipi intre ele, iar tratamentul va trebui indepartat (acest lucru se face foarte simplu cu apa sau demachiant) inainte de machierea zonei respective (in cazul meu creionarea sprancenelor).

Recunosc ca nu am fost chiar consecventa cu aplicarea, incepand cu 2 aplicari pe zi (dimineata si seara) si rarindu-le pe parcursul tratamentului.

Rezultate
Cu toate acestea, dupa aproximativ o luna am vazut rezultatele! Pe acea zona cu fire lipsa din spranceana, au inceput incet-incet sa creasca noi fire. Mai intai doar cateva (perioada in care m-am simtit ca atunci cand iti schimbi forma sprancenelor si iti vine sa pensezi noile fire pentru ca ti se pare nu arata atat de bine), iar apoi mai vizibil pana cand am reusit sa imi aduc sprancenele la o lungime aproximativ egala.

Zona cu noi fire nu este foarte mare (aproximativ 3 mm), dar schimbarea este vizibila.

In schimb, nu am remarcat niciun rezultat pentru gene. Mi se par la fel de lungi si nu sunt nici mai dese.

Dar totusi produsul mi s-a parut bun si daca va doriti o alternativa la uleiul de ricin (pe care eu nu l-am incercat pana acum) il puteti testa.

Tratamentul are 10 ml, iar eu l-am cumparat din SensiBlu la pretul de 62 de lei.

Cum vi se pare acest produs?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

10 comentarii:

  1. Mereu mi-am dorit acest tratament.

    Dar am citit cateva pareri asemanatoare cu ale tale si mi-am dat seama ca nu se merita sa il cumpar. Eu pentru gene il doream....desi le am destul de lungi.Le vroiam si mai lungi! :D

    Multumesc pentru acest review!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sincer nu as da atatia bani pe tratamentul asta cand uleiul de ricin are acelasi efect pe mine si e doar cativa lei :)
    Ma bucur ca la tine a functionat.

    RăspundețiȘtergere
  3. la pretul asta ar cam trebui sa faca ce zice, ca e a bit pricy ...;)
    si eu imi cresc sprancenele de vreo 5 luni, paote m-ar ajuta la asta, sper....ca acum arata teribil :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sdica nu este excelent..nu ? pare interesant !

    RăspundețiȘtergere
  5. @auroratoma: Cu placere! Si eu mi l-am dorit de cand am aflat de el, dar din pacate nu am vazut niciun rezultat pentru gene. Deci poate mai bine incerci varianta cu uleiul de ricin.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Blossoms: Cred ca o sa incerc si eu candva uleiul de ricin.

    RăspundețiȘtergere
  7. @stilistele: Da, este putin mai scump, dar eu am fost multumita ca am rezolvat problema sprancenelor.

    RăspundețiȘtergere
  8. @coco: Chiar excelent nu stiu daca este, dar mi s-a parut bun. Mie mi-a rezolvat problema pe care o aveam, genele fiind pe locul 2 in oridinea dorintelor mele. Iar acestea au fost rezultatele mele. Poate pe o alta persoana si cu aplicari insistente si consecvente vor fi alte rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu il folosesc de o saptamana..inca astept rezultatele:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezultatele se vor vedea dupa mai mult timp decat o saptamana. Dar daca il aplici cu consecventa nu vor intarzia sa apara.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...