English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 30 octombrie 2012

Halloween Nails

Cu o mica intarziere (dar totusi inainte de Halloween) va arat si eu modelul creat. De aceasta data am optat pentru un nail art cu motive specifice Halloween-ului.

Am inceput prin aplicarea bazei de unghii cu Keratina de la Fontana Contarini, iar apoi am aplicat 2 straturi de oja Orly in nuanta Rapture.
Dupa uscarea ojei am trecut la aplicarea modelelor utilizand placuta de Halloween de la Konad si ojele speciale de transfer (alb, rosu, portocaliu, lila sidefat). Deoarece nuantele de rosu si portocaliu nu au o acoperire mare am optat pentru crearea modelului cu alb si restampilarea lui cu rosu sau portocaliu. Am folosit aceasta metoda pentru dovleci si pentru cuvantul "Halloween".
Desigur ca a doua stampilare nu s-a suprapus perfect peste prima, dar astfel dovlecii sunt vizibili si  mai interesanti cred eu.
La final am aplicat un strat de top coat Konad pentru protejarea modelului si stralucire.
Cum vi se pare modelul creat?

Va invit sa vedeti si postarile Haunting Halloween ale celorlalte bloggerite:

Theo(Sweetheart Woman ) http://sweetheart-woman.blogspot.ro/


Happy Halloween!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

  1. Bostanul a ieşit foarte tare! E super simpatic :)Chiar dacă nu e suprapus perfect, mie mi se pare că are un efect 3D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dovleceii au ieşit foarte faini! Sunt super simpatici :) Chiar dacă nu s-au suprapus perfect culorile, mie mi se pare că au un efect 3D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase, vreau sa va arat ale mele modele unghii. Ce parare aveti ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...