English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 29 octombrie 2012

Lansarea fondului de ten Rimmel Match Perfection

In cursul dimentii de joi am descoperit noutatile Rimmel - gama Match Perfection - in cadrul unui eveniment in magazinul Douglas. M-am simtit ca un mic detectiv deoarece am primit indicii si a trebuit sa rezolvam misterul cufarului Rimmel.
Pentru ca imi plac misterele (si cartile politiste si serialele de asemenea), am urmat cu interes indiciile, am incercat diverse combinatii alaturi de celelalte invitate, iar intr-un final cufarul a fost deschis si am descoperit nuantele fondului de ten.
In cadrul evenimentului am avut si niste momente de magie cu carti, bile care apareau si dispareau si batiste, iar la finalul momentului unul dintre obiecte s-a transformat in noul fond de ten Rimmel.
Mai multe informatii despre noul produs am primit de la Mirela Vescan, make-up artistul Rimmel.
Acum poti spune adio petelor si aspectului de masca pe care un fond de ten nepotrivit le poate lasa pe tenul tau. Datorita noului Match Perfection de la Rimmel, fondul de ten care se pliaza perfect pe nuanta tenului tau, vei avea de acum o piele impecabila. Nu vei mai fi prinsa vreodata in flagrant pentru ca noul fond de ten Match Perfection este imposibil de detectat chiar si la lumina puternica! Il poti purta la birou, la intalnirile romantice sau chiar in club. Nimeni nu iti va sti secretul! 
Cum poate fi posibil acest lucru? Rimmel a facut toate investigatiile necesare si a creat o formula revolutionara. Tehnologia Advanced Smart Tone imita textura si nuanta tenului pentru acoperire perfecta, ca un adevarat maestru al deghizarilor, iar complexul Sapphire Radiance confera pielii stralucire si luminozitate. Acum poti trece testul celui mai experimentat detectiv! 

Noul Match Perfection este disponibil in 6 nuante pentru ca tu sa o gasesti pe cea mai potrivita (100 Ivory, 103 True Ivory, 200 Soft Beige, 300 Sand, 303 True Nude, 400 Natural Beige). Detectivii frumusetii pot cauta in continuare probe, insa tu vei trece orice test, chiar si la finalul unei zile incarcate! Nu ai nevoie de retusuri! Factorul de protectie 18 si textura fina il transform in aliatul perfect pe durata intregii zile. 

Fondul de ten va fi disponibil in magazine din noiembrie, iar pretul sau este de 39 de lei.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


2 comentarii:

  1. Buna! Cam ce grad de acoperire are? Au schimbat formula fata de vechiul Match Perfection?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Gradul de acoperire este destul de mic, potrivit pentru tenurile fara prea multe probleme.

      Te astept pe noul blog la adresa www.frommonawithgloss.ro

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...