English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 19 iulie 2012

Vopseaua Kallos - un dezastru pentru par si o culoare dezamagitoare

Va spuneam aici cat sunt de incantata sa incerc vopseaua de la Kallos in nuanta Pink. Ei bine, incantarea mi-a trecut foarte repede (mai exact in aceeasi seara) cand am vazut rezultatul obtinut. Concluzia? Par aspru si o culoare nedefinita/spalacita/terna (ca sa nu spun direct "urata").

Vopseaua s-a pregatit usor si aplicarea a fost ok, iar timpul de actiune nu a fost foarte mare (30 de minute). Mirosul a fost destul de neplacut, dar am scapat de el o data cu clatirea parului.

Iar apoi a urmat rezultatul. Cand mi-am clatit parul am remarcat faptul ca oxidantul (de 12%) a actionat foarte puternic si mi-a deschis foarte mult nuanta.
Si astfel arata ca si cand as fi aplicat un roscat peste parul blond, care a curs dupa foarte multe spalari. Spre surprinderea mea, in poze nuanta nu a iesit chiar atat de rau (in pozele cu blitz arata aproape bine), dar va spun ca "live" chiar nu era frumoasa. Nu imi statea groaznic, dar sincer am fost foarte dezamagita.
In plus, parul era aspru si varfurile nu erau chiar in cea mai buna stare. Si credeti-ma ca am aplicat si balsam si masca si tratament leave-in. Iar astfel a trebuit sa reiau tratamentele cu ulei de argan pentru ca parul sa arate mai bine.
Va las in continuare cu mai multe poze:
In concluzie nu imi voi mai cumpara niciodata vopsea de par Kallos si nici nu o recomand. Si ma bucur sa va spun ca am revenit la nuanta mea de rosu intens. In sfarsit am o culoare frumoasa!

Voi ati incercat vopseaua Kallos?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

17 comentarii:

  1. Mama a folosit vopsea Kallos acum ceva timp si a fost ok.Cred ca la tine a fost vina oxidantului de 12%,fiind prea tare.Nu e nici o vopsea super buna,dar culoarea ii iesise bine.Depinde si de firul de par,etc.Bine ca ai scapat de ea.Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. parerea mea este ca ai gresit atunci cand ai folosit oxidantul de 12% in loc de cel recomandat... ai putea sa-i mai dai o sansa, si sa te iei dupa instructiuni..
    nu iti sta asa rau, by the way

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oxidantul de 12 mi-a fost recomandat. Probabil ca daca il foloseam pe cel de 9 era mai bine. Oricum sunt dezamagita si nu vreau sa imi mai cumpar alta vopsea Kallos. In plus am si ramas cu un tub de vopsea si un oxidant :(

      Ștergere
  3. In poze nu arata asa de rau precum ti-ai descris parul. Ar fi fost o culoare interesanta daca ar fi prins uniform si nu ti-ar fi uscat asa de rau parul :(
    Si pe mine ma batea gandul sa mi iau vopsea kallos dar am simtit ca nu trebuie sa risc ...si asa parul meu e varza ;))
    Poate o sa poti face o postare cu produsele pe care le ai folosit sa-ti "repari" parul.

    RăspundețiȘtergere
  4. pfuai.eu m-as fi enervat rau daca pateam asa ceva.se vede clar ca ti-s deschis culoarea destul de mult,dar nu arata rau:)

    RăspundețiȘtergere
  5. se foloseste cu oxidant de 6% , nu este de mirare ca ti-a fost atat de afectat parul. Eu ma vopsesc cu Kallos de aproape 4 ani, o data la 3-4 luni , si dupa fiecare vopsire parul meu este foarte moale si matasos. Totusi mai incearca o data cu un oxidant mai slab:d, si asteptam parerea :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu care credeam ca e si mai intensa culoarea...asa parea ca e roz aprins.Imi pare foarte rau ca te-a dezamagit in halul asta.Lasa bine ca ai scapat de culoarea care presupun ca nici nu tine...din cate am inteles.Iti multumesc ca ne-ai impartasit experienta ta....chiar ma batea gandul sa incerc si eu Kallos...dar ramin la uleiul de par...cu cristale lichide care chiar ii face bine parului meu.Pupici,Neta

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am folosit kallos cand m-am facut roscata..dar chiar nu a suferit parul meu deloc..
    ma asteptam sa mi se arda destul de mult de la decapaj insa la final parul meu era chiar ok, destul de moale si se aseza foarte bine :)

    cine stie..poate e momentul sa faci putina pauza in ceea ce priveste vopsitul parului pt ca am observat ca iti schimb destul de des nuanta si te vopsesti des...

    RăspundețiȘtergere
  8. eu vreau sa ma fac blonda......oare e buna vopseaua de la kallos ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca nu stii sa folosesti oxidantul potrivit, te cred si eu ca nu ti-a iesit culoarea cum trebuie. La culori inchise se pun intotdeauna concentratii de oxidant mai slabe, doar daca vrei sa nu-ti iasa culoarea atat de inchisa, atunci pui un oxidant cu concentratie mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma indoiesc ca ar fi vorba de oxidant care,da,intr-adevar,e ceva cam puternic. Din cate stiu eu ceea ce ai folosit tu nu e tocmai vopsea,ci un fel de mixtura care se amesteca cu alte vopsele pentru a obtine culoarea dorita,nu se foloseste individual...presupun ca din acest motiv rezultatul nu a fost prea spectaculos:(...

    RăspundețiȘtergere
  11. Avind in vedere pretul este o vopsea buna .Mergeti la salon ,platiti un pret de citeva ori mai mare si atunci aveti de ce sa va plingeti.Eu folosesc toata gama kallos si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ideea e sa nu mai folosesti oxidant de 12% pt deschidere daca ai ca si culoare naturala intre brunet si blond inchis deoarece se degradeaza, incearca doar cu 9% pt deschidere de acum inainte.

      Ștergere
  12. Si eu folosesc Kallos de ani de zile si nu am de ce sa ma plang. Culoarea prinde uniform, rezista bine pt o vopsea din comert iar parul este lucios si matasos dupa. Ce e drept, eu folosesc nuante mai inchise de saten. Oricum, sunt foarte multumita de vopsea, mastile de par si uleiul de par cu cristale.

    RăspundețiȘtergere
  13. oxidant de 12% se foloseste doar pentru decoloarea suvitelor de par negru!!!! sau pentru a obtine o coloare mai deschisa ddecat culoarea naturala a parului.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna fetelor.asa este ,vopseaua kallos cam distruge parul.am folosit un an acesta vopsea si am avut timp sa ma conving.intradevar pretul este mic ,insa parul in timp arata rau .inainte de a incepe sa folosesc kallos ma decoloram apoi vopsea si parul arata foarte bine .de cand folosesc kallos am decis sa mi inchid 2 nuante culoarea,deci am folosit doar oxidant de 6 %,cu toate astea parul meu arata groaznic,uscat,tern.....sigur no sa mai folosesc acesta vopsea.
    nu vreau sa descurajez pe nimeni,am spus doar povestea mea cu kalos.majoritatea persoanelor care sa u vopsit cu kallos se plang ca parul lor este distrus.

    RăspundețiȘtergere
  15. fetelor care stiti sigur ce concentratie contin culorile blond din comert ,garnier,l'oreal?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...