English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 4 noiembrie 2012

M-am mutat pe frommonawithgloss.ro

Sunt foarte incantata sa va spun ca de astazi m-am mutat pe frommonawithgloss.ro/.

De acum veti gasi noile articole pe site unde sunt incadrate in categorii pentru o mai usoara accesare. Noul site a fost creat de Pixio si a fost unul dintre premiile castigate la Scoala de beauty blogging L'Oreal.

Sper sa va placa noul look al blogului si astept impresiile voastre acolo.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

14 comentarii:

  1. e foarte frumos, am aruncat o privire si big like :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa-ti citesc articolele in continuare. Ma bucur pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai putut sa renunti la acest blog de care probabil te-ai atasat si ai investit foarte mult timp ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu am renuntat la el. L-am mutat pe frommonawithgloss.ro Poti sa citesti acolo noile articole.

      Ștergere
  4. O sa-ti citesc in continuare articolele. Foarte frumos noul website.

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa te urmaresc si pe noul website.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte tare...cum se face acest lucru? sa mi transform si eu blogul in site

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti cumperi domeniu si hosting si transformi blogul in site. Poti sa apelezi la cineva sa iti faca transferul, dar te poti descurca si singura.

      Ștergere
  7. O sa te urmaresc in continuare. Arata foarte bine noul tau website.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru transfer, sa stii ca este un pas foarte important. O sa te urmaresc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...