English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 1 octombrie 2012

Ojele Duo Chrome si noul magazin Flormar

Ieri am participat la deschiderea noului magazin Flormar din Sunplaza. Tot atunci am descoperit si noutatile Flormar printre care ojele Duo Chrome si crema BB.
Ojele Duo Chrome au fost in mod clar preferatele mele. Toate nuantele mi s-au parut superbe si recunosc ca le-as cumpara pe fiecare (ceea ce probabil o sa si fac incetul cu incetul)! Va las sa vedeti pozele de mai jos ca sa imi spuneti daca am dreptate sau nu!
Alte noutati sunt stickerele pentru unghii. Acestea se aplica pe intreaga suprafata a unghiei, iar excesul se indeparteaza cu pila. Si asta este tot! Nu aveti nevoie de base coat, top coat sau timp de uscare, iar manichiura arata perfect.

Totusi daca doriti un plus de stralucire si o rezistenta indelungata puteti aplica un strat de lac pe deasupra.
Puteti opta pentru modele gen foil aurii sau argintii, modele leopard, zebra, plasa sau geometrice. Pretul unei folii este de 12 lei.
O alta noutate este crema BB disponibila in 3 nuante.
Aceasta va ofera hidratare, acoperirea micilor imperfectiuni, SPF 15 si un timp redus de aplicare a machiajului. Ea este o buna baza de machiaj si datorita celor 3 nuante potrivirea pe tenul vostru va fi perfecta. Eu am incercat nuanta 01 Light si pot sa va spun ca mi s-a parut putin cam deschisa pentru mine. Asa ca mie mi s-ar potrivi 02.
Tot acum am descoperit noile pensule Flormar (cea de stippling ma tenteaza). Acestea sunt disponibile in diverse forme si marimi pentru aplicarea produselor cosmetice. De asemenea, gasiti buretei, dischete demachiante (rotunde si patrate) si betisoare pentru corectarea greselilor (sunt acelea ca betisoarele de urechi dar cu un capat ascutit si unul plat si mai mare).
Ce am mai descoperit nou? O formula noua a cremelor de maini, o mascara pentru volum si una pentru alungire si niste nuante noi de farduri.
De asemenea, m-am indragostit de blush-ul teracotta in nuanta 45. Finish-ul este superb si iti da o stralucire aparte!
Acestea sunt noutatile Flormar din acest sezon! Va las si pe voi sa descoperiti noul magazin din Sunplaza si sunt curioasa cu ce oja Duo Chrome veti pleca de acolo.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...