English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 22 octombrie 2012

Koolhunt Raluk - o seara foarte interesanta

Sambata seara am iesit in oras pentru a descoperi noi baruri, localuri, restaurante in cadrul evenimentului Noaptea Alba a celor mai cool localuri din Bucuresti.

Aceasta a fost cea de-a doua editie (pe prima am ratat-o, dar dupa ce am citit impresiile am fost convinsa ca vreau sa particip si eu), iar regulamentul a fost la fel. Intre orele 20 - 2 trebuia sa iti iei pasaportul de koolhunter, sa strangi minim 3 stampile pentru a intra la marele party final si in rest sa te distrezi.

Despre ce este vorba?
20 de baruri, cafenele sau restaurante au participat la eveniment si le-au oferit koolhunterilor cate un preparat gratuit (mancare sau bautura). Ideea era de a descoperi noi locuri interesante unde sa revii cu placere si dupa incheirea evenimentului.

Participanti
Beraria Hanul cu Tei
Marele Party Final

Antipa Cafe
Gratuit: Aldermann Natural Ice Tea

Zvon Cafe Rosetti
Gratuit: Spice Cinnamon Chai Latte sau Green Chai Latte

Edgar's Pub
Gratuit: Shot Egard's

Caffe Pascucci Shop
Gratuit: Paspuccio

Shooterville
Gratuit:Shooters Hot Nachos (chipsuri de porumb , carne de vita si fasole, ceapa , masline , rosii, ardei si branza cedar)

Dream Restaurant & Pizza
(Drumul Taberei nr. 28)

Gratuit: clatita cu carne

Casa Myt
Gratuit: o portie de sarmalute in foi de vita cu iaurt si o chifla

Trattoria Roma (Drumul Taberei nr. 26)
Gratuit: antipasto Trattoria Roma


Bohemia Tea House
Gratuit: Bohemian Egg Nog (rom, cognac, lapte, frisca racita, nucsoara)
Terra Cafe
Gratuit: cocktail Terra (cu sau fara alcool)

White Cafe Dorobanti
Gratuit: cocktail White

White Cafe Burebista
Gratuit: cocktail White

Casa Boiereasca
Gratuit: cafea Casa Boiereasca

Sereno
Gratuit: cate 2 shot-uri Blue Sereno

Oxygen Club
Gratuit: Fajitas de pui

Lucky Point
Gratuit: Espresso Macchiato Lucky Point

Que Pasa
Gratuit: Sangria


Cetatea Berarilor
Gratuit: cate 3 mici + paine + mustar

Legere Cafe
Gratuit: shot Legere

Athenaeum Cafe
Gratuit: Espresso Macchiato 

Initiativa mi s-a parut tentanta si asa ca impreuna cu prietenii am plecat la vanatoarea de localuri interesante.

Prima oprire a fost in Club Oxygen din Sun Plaza. Aici era destul de aglomerat, am asteptat mult pana sa vina cineva sa ne ia comanda si mi s-a parut o mica dezorganizare cu pasapoartele. Prietenii care au ajuns mai devreme le-au luat de la intrare, iar mie mi-au spus sa astept la masa deoarece o sa vina cineva acolo. Mi se parea mai simplu sa le iau de la intrare din moment ce eram si erau acolo, dar le-am primit fara probleme.

Cand in sfarsit ni s-a luat comanda (domnisoara parea usor deranjata si nu a fost prea de ajutor) am fost intrebati daca chiar ne dorim sa luam preparatul gratuit deoarece va dura minim o ora si jumatate sa il primim. Tonul mi s-a parut direct insinuant spre a nu-l mai comanda, dar am ascultat explicatia (au sosit deja 20 de persoane si dureaza intre 15 si 20 de minute sa fie preparata o portie) si am decis sa stam.

Din fericire asteptarea a durat doar 30 de minute, iar mancarea a fost ok - o portie mica de fajitas de pui pe langa care am comandat si clasicul Heineken. Cel mai probabil nu o sa mai vin pe aici decat daca voi fi in zona (putin probabil) si voi avea chef de un bowling.

Urmatoarea oprire a fost la Shooterville (zona Timpuri Noi) unde am fost chiar placut impresionata. De aici am luat si harta cu locatiile, iar portia de nachos a fost foarte buna. Ma asteptam la versiunea clasica de nachos cu sos, dar aici i-am servit cu cascaval, carne tocata de vita, legume si sos picant. Delicios! Desigur tot aici am mai comandat un Heineken. Concluzia? Voi reveni cu drag si sper sa revad acest local si in editia urmatoare a evenimentului.

Apoi ne-am indreptat spre zona Dorobanti unde erau 3 cafenele. Prima oprire - White Cafe. O dezamagire crunta. Super aglomeratie, atitudine nepoliticoasa si conditionarea cumpararii unui Heineken pentru primirea cocktail-ului. Am luat stampila si am plecat. Nu voi reveni cu siguranta!

La Pascucci am fost foarte incantata de ambient (decor foarte dragut), servirea a fost rapida, iar cafeaua delicioasa (este cea din poza de mai sus). Asa ca localul este pe lista mea de destinatii de iesit in oras cu siguranta!

Iar la Terra Cafe am intrat sa bem un cocktail. Locatia nu m-a impresionat, cocktail-ul nu a fost deosebit (se pare ca cel fara alcool era mai bun), dar am primit o reducere de 20% pentru vizita urmatoare. Nu cred ca va mai fi o vizita urmatoare.
Ultima locatie vizitata a fost Zvon Cafe. Nu mai aveau preparatul din lista, dar am primit o ciocolata calda buna. Cafeneaua a fost foarte aglomerata, dar servirea a fost rapida. Si aici am primit o reducere de 20%. Este foarte probabil sa mai revin.
Iar apoi ne-am indreptat spre party-ul de final. Din pacate beraria Hanul cu tei era arhiplina si oamenii abia incepeau sa soseasca. Nu am rezistat prea mult acolo si am plecat.

Concluzii
Ideea este una foarte buna, mi-a placut sa descopar locuri noi unde sa revin cu placere! Din pacate mai este de lucrat la atitudine, servire si respectarea regulamentului pentru unele din locatiile participante. Dar voi participa cu drag si la editia din aprilie 2013.

Voi ati participat la aceasta editie? Cum vi s-a parut?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

4 comentarii:

  1. Multumim pentru impresii. Sunt foarte utile. De curand (week-end-ul asta) am castigat atat eu cat si o prietena consumatii gratuite la Zvon Cafe si am gustat cea mai buna ciocolata calda acolo (ciocolata alba densa). Iti recomand cu drag si capuccino de acolo - servirea este rapida si chelneritele sunt foarte politicoase. Nu stiu cum a fost in noaptea koolhunterilor (am fost ziua), insa mi-a placut foarte mult ca am putut sa stau undeva, pe niste canapele super confortabile, in afara cafenelei, fara sa ma deranjeze nimeni. Mersi inca o data pentru review..mi-ai dat curaj sa incerc si Pascuci. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. initiativa extraordinara - participanti naspa... ca si data trecuta... n-am pierdut mare lucru mai ales ca am fost la munte si-am avut parte de super-vreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca ai petrecut o seara foarte placuta si fabuloasa. :)
    Cafeaua aia din prima poza arata super.
    Sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar place si mie sa particip la asa un tur de forta, cred ca a fost distractiv :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...