English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 9 octombrie 2012

NOTD: Oja Duo Chrome de la Flormar

De cand au aparut ojele Duo Chrome de la Flormar am stiut ca vreau sa le incerc! Iar cand le-am vazut expuse la stand deja stiam ca imi doresc nu doar 2-3, ci pe toate (sau macar 4-5)!
Asa ca am plecat acasa nerabdatoare alaturi de DC02, un dupe dupa Peridot de la Chanel. Mi-au placut foarte mult aplicarea, oja aratand uniform dupa 2 straturi, stralucirea si rezistenta.
Oja se vede aurie sau verde in functie de lumina si poate fi purtata ca atare sau ca baza pentru un model. Va inchipuiti cat de bine ar arata un model negru pe intreaga unghie aplicat peste aceasta oja? In mod clar trebuie sa fac o astfel de incercare!
In poze am reusit sa surprind mai multe nuante, asa ca va las sa vedeti cat de draguta poate fi aceasta oja:
In gama Duo Chrome sunt 7 nuante, una mai frumoasa ca cealalta. Voi pe care doriti sa le incercati?
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...