English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 18 mai 2012

Eveniment de lansare Showroom Murmur

Ieri seara am participat la evenimentul de lansare a showroom-ului Murmur. Astfel am invitat-o si pe Andreea sa vina alaturi de mine si am plecat in cautarea strazii Icoanei nr. 75B.

Dupa cateva peripetii pe strazi cu sensuri unice si momente in care ne-am certat putin cu GPS-ul (recunosc, eu am facut asta) am ajuns la showroom cu o mica intarziere, dar in timp pentru a viziona filmul de fashion creat de All Hollow pentru colectia Murmur de primavara-vara 2012.

Acesta a reusit sa surprinda perfect spiritul colectiei si a fost primit cu aplauze.
Showroom-ul este mic, dar primitor, iar atmosfera evenimentului a fost foarte placuta. Tema centrala a serii a fost patul, unele dintre piese fiind expuse pe un pat alb. De asemenea, participantii puteau face poze intr-o alta camera pe un pat cu cearceafuri gri.
Conceptul evenimentului a fost realizat de Lundi et Demi si a parcurs inca un pas in seria evenimentelor Murmur, urmand si de aceasta data evolutia brandului. Linia de accesorii a fost expusa intr-un spatiu care ii transpune pe invitati in universul intim al unei femei. Accesoriile sunt integrate intr-o instalatie cu paturi ravasite, pe un fundal sonor de dus care curge si femeie care fredoneaza usor. Invitatii devin martorii unei actiuni trecute si au impresia ca au patruns intr-un loc nepermis, ca au intrat in intimitatea unei femei si au surprins un moment personal al ei.

In cadrul colectiei gasim piese statement dintre care se remarca harnasamentele, piesele Fudge din spandex cu model decupat si accesoriile Marshmallow.
Colectia este realizata in nuante de nude sau negru cu usoare accente pastel.
De asemenea, la eveniment le-am revazut cu placere pe Dana Rogoz, Ada Condeescu si Noemi Revnic.
In concluzie, a fost o seara foarte reusita si va invit si pe voi sa vizitati noul showroom Murmur.

Intreaga colectie The Good Wife o puteti vedea aici. Mai multe poze de la eveniment vor fi disponibile pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati sa va inscrieti la cele 3 concursuri active.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...