English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 28 mai 2012

Preview: Colectia de toamna de la H&M

Vineri dupa-amiaza am fost invitata sa descopar colectia de toamna de la H&M. Si vreau sa va spun ca aceasta mi-a placut foarte mult!

Ca tendinte generale am remarcat colierele mari, hainele din piele, accentele de auriu sau de paiete, bocancii sau pantofii cu toc, palarii si culori vesele.
Pe langa nuantele de gri cu care suntem obisnuiti in sezonul rece, H&M ne propune combinarea lor cu culori tari cum ar fi galben, verde, bleu sau mov.
Palariile se poarta si in acest sezon si le gasim in tonuri de gri sau negru pentru a fi asortate cu usurinta oricarei tinute. Pe langa palarii, in aceasta toamna vom purta coliere mari care vor scoate in evidenta tinuta aleasa.
Incaltamintea este comoda, iar bocancii visinii mi s-au parut foarte draguti. Chiar voiam sa ii schimb pe cei mov de lac pe care ii am, asa ca acestia cred ca vor fi alegerea perfecta!
Piesele din piele sunt si ele in tendinte si pe langa geci, mai gasim pantaloni scurti si chiar bluze.
Iar o alta tendinta care mi-a placut este aceea a combinarii nuantelor pastelate cu piesele aurii.
De asemenea, mi s-au parut foarte draguti ochelarii de soare cu varfuri ascutite.
Astfel, toamna aceasta la H&M stilul minimalist este imbinat cu cel maximalist, siluetele zvelte si conturate fiind infrumusetate cu forme indraznete si decoratiuni increzatoare.
Materiale: jerseu de lana, poplin din bumbac, catifea, matase, mohair, piele, tweed in spic, boucle, materiale netesute, obtinute prin lipire, jacard, materiale metalice.

Articole cheie: pardesiu elegant, pantaloni marinaresti cu fermoar la glezna, cardigan voluminos cu impletituri, hanorac din boucle, rochie cu maneci lungi, bluza tip jacheta fara guler, colanti cu imprimeuri.

Accesorii cheie: bijuteriile asortate, articolele vestimentare cu decoratiuni pe umeri, sapca decorata cu margele, pantofii inalti cu platforme ascunse, sabotii cu toc elegant, gentile cu aplicatii de margele.
Si colectia pentru barbati este plina de culoare si eleganta, iar costumul devine piesa de rezistenta din garderoba masculina de toamna de la H&M.
Alte piese care mi-au mai atras atentia din noua colectie sunt:
Cum vi se pare aceasta colectie?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Credit foto (pentru ultimele 4 poze): H&M.

5 comentarii:

  1. super...stiu de unde i-au bocanci ...sunt fan bocanci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In afara de rochita de jos, a treia poza de jos in sus, nu-mi place nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. veronica picioroaga28 mai 2012 la 15:12

    tot bocancii imi plac si mie. muuuuult! multumim Mona ptr preview !

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna interesant colectia de toamna!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase toate! nu as sti ce sa aleg :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...