English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 8 mai 2012

Rasfat la Ladies Lounge

Va spuneam pe Facebook ca m-am rasfatat ieri pentru cateva ore la salonul Ladies Lounge. Mai exact pentru aproximativ 4 ore. Acolo am incercat o manichiura si o pedichiura SPA, iar la final am optat pentru niste bucle superbe.

Salonul este amplasat in zona Dorobanti, pe strada Londra nr. 43, intr-o vila draguta si primitoare, aflata la umbra unor copaci. Initial mi-am facut probleme ca nu voi gasi un loc de parcare, dar cand am ajuns acolo am fost incantata sa descopar ca erau chiar mai multe disponibile.
De cand intri in salon te intampina o atmosfera placuta, cu muzica in surdina si o domnisoara draguta la receptie. Am intrebat de programarea pe care o aveam si am fost imediat invitata la masa de manichiura. M-am bucurat ca nu a fost cazul sa astept, iar doamna care s-a ocupat de mine a fost de asemenea foarte draguta.
Eu am ajuns la salon cu manichiura pe care am purtat-o la Cosmobeauty, asa ca am inceput procedura cu indepartarea ojei. Apoi mi-a fost refacuta forma unghiilor si a urmat pilirea lor. Am primit cateva sfaturi referitoare la unghiile mele casante si am fost de acord cu hidratarea lor intensa (stiu, o sa folosesc uleiul de unghii mai des, promit!). In plus, mi s-a recomandat aplicarea gelului pe unghii sau chiar corectarea formei lor cu tips-uri, dar nu voi face acest lucru. Prefer sa le port naturale si sa am grija de ele asa cum sunt.
Manichiura spa a continuat cu aplicarea unui scrub de la OPI cu papaya si ananas care mirosea foarte placut. De asemenea, am fost foarte incantata sa constat cat de hidratate erau mainile mele dupa aplicarea lui.
Dupa scrub, a urmat aplicarea unei masti, dupa care mainile mi-au fost infasurate intr-o folie si am purtat niste manusi din prosop pentru hidratarea intensa a lor. Apoi am continuat cu pedichiura spa.
Pentru ambele proceduri au fost folosite produse OPI, cu efect intens de hidratare si cu un miros foarte placut.
Cu mainile in manusi si cu picioarele in botosi m-am indreptat catre sectiunea unde urma sa fiu coafata. Acolo am cunoscut-o pe Lavinia, cu care m-am inteles excelent imediat! Astfel am inceput cu spalarea parului, pentru care s-au folosit produse Wella si am avut parte de un masaj capilar foarte relaxant.
Dupa spalarea parului mi s-a aplicat oja OPI pe unghiile de la maini. Am optat pentru un roz intens, iar pentru unghiile degetelor mari si inelare am ales un sclipici aramiu.
Cu manichiura facuta, am rugat-o pe Lavinia sa imi faca niste bucle frumoase. Ceea ce mi-a si facut! Pe parcursul coafatului am vorbit o gramada si am schimbat impresii despre tunsori si nuante de par. Am fost incantata sa aflu ca ii place nuanta mea si ca m-ar vedea cu breton (ceea ce tot intentionez de ceva vreme).
Dupa coafat am terminat si pedichiura spa si ma declar foarte multumita de rezultat. In plus, m-am simtit ca o vedeta cu mai multe persoane care se ocupau de mine in acelasi timp!

Iar acesta este rezultatul obtinut - unghii perfecte si niste bucle superbe!
In concluzie eu m-am simtit foarte bine la Ladies Lounge. Toata lumea a fost foarte draguta si am fost intrebata de multe ori daca totul este in regula. In plus am fost servita cu apa si am savurat o cafea foarte buna. Ma voi intoarce? Cu siguranta! Asa ca daca va doriti cateva clipe de rasfat in centrul Bucurestiului eu va recomand acest salon!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

10 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...