English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 2 mai 2012

Visand la a deveni Make-up artist

Ador machiajul! Ador fardurile, pensulele, texturile si culorile! Dar voi stiti deja asta despre mine. Mai mult decat atat, imi place sa impartasesc aceasta pasiune si cu persoanele din jurul meu. Asa ca pe langa sfaturi si sugestii m-am hotarat ca as vrea sa ofer mai mult. Da, as vrea sa fac un curs de make-up artist!

Cred ca as avea viziunea necesara si creativitatea si in plus nici pasiunea nu imi lipseste. Asa ca am inceput usor-usor sa caut cursuri si scoli de make-up. De la cursuri after-work (care ar fi ok daca machiajul ar fi doar un hobby), pana la scoli renumite (dar unde m-au impiedicat preturile foarte ridicate de pana la 8.000 de euro).

Imi doresc un curs care sa aiba un raport calitate/pret optim, din care sa asimilez cat mai multe informatii, dar pe care sa mi-l pot permite. Si in plus sa ofere si o diploma recunoscuta. Ma astept la cateva luni de studiu intens si de practica pentru a-mi dezvolta abilitatile.

Si asa am descoperit cursurile colegiului “Le Makiage Neo Professional”. In timpul expozitiei Estetix, unde am stat la standul Fontana Contarini, am avut timpul necesar de a vizita si celelalte standuri. Printre acestea era si standul Le Makiage. Am cerut cateva informatii si am plecat de acolo cu un pliant cu mai multe detalii.

Apoi, a urmat evenimentul “Bloggers’ Night Out”, unde am putut afla mai multe informatii despre cursurile de machiaj Le Makiage. Si recunosc ca am fost captivata.

Ce presupun aceste cursuri?
Va voi oferi si voua informatiile pe care le-am primit si eu. Cursurile Colegiului “Le Makiage Neo Professional” deschid usa catre lumea profesionala din make-up, oferind o rampa de lansare catre statutul de make-up artist profesionist.

Avand cinci formatori (make-up, hair style, dermato-cosmetica, psihologie, gestiune si marketing), Le Makiage este primul colegiu de make-up din Romania cu o programa complexa si tehnici de predare moderne si o gama foarte larga de produse profesionale de make-up puse la dispozitia cursantelor.

Prin urmarea  cursurilor colegiului “Le Makiage Neo Professional” poti obtine o diploma de make-up artist acreditata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si sa te perfectionezi in tehnicile makeup-ului. Ceea ce este exact ce imi doresc!

In plus, dupa acest curs se obtine un portofoliu personal cu toate lucrarile efectuate, care va fi util pentru activitatile desfasurate ulterior.

Cursul are 3 module si anume Basic, Professional si Master. In fiecare modul se acumuleaza din ce in ce mai multe cunostinte, ajungandu-se pana la efecte speciale realizate din machiaj si la body painting.

Ce ofera fiecare modul?
MODULUL BASIC
Curs de initiere in make-up, Basic Beauty cuprinde toate informatiile legate de tipurile de ten, fizionomii si modalitatile corecte de alegere a celui mai potrivit tip de machiaj. Folosirea luminilor si a umbrelor, complementaritatea culorilor, machiajul corector, machiajul de zi, machiajul de seară, de ocazie, machiajul de mireasă alcatuiesc programa acestui curs complex si interactiv. Invata nu doar sa machiezi ci sa fii un make-up artist. Pentru asta iti punem la dispozitie profesori specializati in psihologie si comunicare.
                                                                                                                         
MODULUL PROFESSIONAL
Fashion show-uri, spectacole de teatru, filmari de videoclipuri, emisiuni Tv . Daca scena te atrage, atunci cursul Professional Beauty este pentru tine . Pentru o cariera de makeup artist in show-biz, un curs profesional este cel mai important pas. Invata totul despre istoria make-up-ului, machiaj fashion si de televiziune, machiaj de teatru si film, machiaj fantasy,  machiaj istoric, machiaj de revista.

Intra direct in lumea prezentarilor de moda prin practica facuta la evenimente de acest gen.

MODUL MASTER
Cel mai inalt nivel in make-up se poate atinge urmand cursurile modulului specializat Master.

Deprinde toate cunostintele de care ai nevoie pentru o cariera in cinematografie. Colegiul ‘Le Makiage Neo Professional’ este singura scoala de make-up ce trateaza in mod complex machiajul istoric autentic in concordanta cu rigorile epocii, cunostinte foarte apreciate in teatru si film.

Modulul Master se centreaza pe machiajul transformational: imbatraniri/ intineriri din pensula, personaje din literatura universala, folosirea diverselor materiale si accesorii pentru efecte speciale senzationale.

Exprima-te si da frau liber creativitatii in cursurile de face-painting si body-painting!

Preturile celor 3 module sunt de 2.800 lei, 3.800 lei si 5.000 lei. In plus, la aceste preturi se aplica o reducere de 15% aferenta acestei perioade. Astfel, costul total al cursului va fi de 2.240 de euro pentru o perioada de pregatire de aproximativ 10 luni. Mie mi se pare destul de accesibil, comparand cu oferta primita de 8.000 de euro de la o alta scoala.

Asa ca ma gandesc serios sa devin make-up artist! Ce spuneti? V-ati lasa pe mana mea?

Pana data viitoare,
From Mona wih Gloss




11 comentarii:

  1. Suna interesant ... da, m-as lasa si rezultatul cred ca ar fi unul foarte reusit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da :D. Iti doresc multa bafta daca te inscrii :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cum sa-ti spun...Sunt foarte recunoascatoare ca ai impartasit cu noi aceste informatii...Am cautat mult timp o scoala de make-up...Ce am gasit?Preturi enorme... Pentru ce are de oferit aceasta scoala de machiaj,preturile sunt rezonabile,avand in vedere faptul ca poti efectua modulul pe care il doresti.
    Multumim mult de tot Mona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Ma bucur mult daca te-au ajutat informatiile! Si daca te tenteaza, poate vom fi colege! :)

      Ștergere
  4. Mult succes! :) Eu te las sa incerci pe mine un machiaj

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes! Sa-ti realizezi visul, si sa devii in make-up artist profesionist. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce nu? mi-am lasat eu si parul pe mana surorii mele, dar la tine ca e vorba de machiaj :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...