English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 13 mai 2012

Impresii din tabara foto

Astazi este ultima zi din tabara foto. Si spun asta cu un mic regret deoarece as mai fi stat cateva zile in acelasi loc, cu aceleasi persoane facand o multime de poze si distrandu-ne pur si simplu!


Aceste 4 zile au trecut foarte repede pentru ca timpul l-am petrecut vizitand locatii superbe, cunoscand persoane noi si descoperind detalii fascinante in fiecare colt de natura.
Asa ca pentru 4 zile am agatat gloss-ul in cui, m-am incaltat in bocanci (mov, desigur!) si am cutreierat dealuri si vai in cautarea subiectului perfect si a luminii ideale (sa incep sa va povestesc despre apusuri?).

Am invatat sa privesc fotografia altfel. Am descoperit notiuni ca expunere, diafragma sau punct de statie, notiuni ce imi erau total necunoscute. Recunosc ca pentru mine fotografia insemna declansarea unui buton si o incadrare cat de cat buna. Acum urmaresc anumite linii si puncte si incerc sa pozitionez subiectul cat mai corect.

Pe parcursul taberei am lucrat cu un aparat Nikon Coolpix S6300 cu care m-am inteles de minune. Este un aparat compact, foarte usor de folosit cu multe functii care te ajuta sa surprinzi imaginea perfecta. Dar dupa acest weekend va spun sincer ca deja visez la un DSLR. Iar Nikon are o intreaga gama de unde pot alege!

Si pentru ca vreau sa va arat cum m-am descurcat in aceasta tabara va las in continuare cu cele mai bune poze facute de mine:
In concluzie, mie mi-a placut foarte mult in aceasta tabara, am invatat o multime de lucruri si voi participa cu placere si la urmatoarea editie. Asta desigur daca ma vor mai lua baietii de la Foto Union!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


7 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...