English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 16 mai 2012

Experienta mea la Jovsky Studio

Zilele trecute va povesteam pe Facebook ca am fost la salonul Jovsky Studio pentru a ma tunde. Aici am ajuns prin intermediul Anei, pe care am cunoscut-o la una dintre sedintele de Kangoo Jumps. Ana este o persoana foarte draguta si care se pricepe foarte bine la ceea ce face.

Salonul este amplasat in cartierul Francez, pe strada Virgil Madgearu, nr. 27, in cadrul complexului Persepolis. Iar pana acum eu am fost deja de doua ori acolo.

Prima data am fost pentru a ma tunde. Am rugat-o pe Ana sa imi pastreze lungimea si sa imi refaca scarile. Imi doream ca acestea sa inceapa de la nivelul barbiei pentru a imi incadra fata cat mai bine.

Am inceput sedinta cu spalarea parului, care a fost foarte placuta. Pot spune ca spalarea parului la Jovsky este o adevarata experienta. Am fost condusa intr-o camera cu lumina difuza si muzica in surdina (prima poza de mai jos reda exact atmosfera, iar in cea de-a doua s-a folosit blitz-ul pentru a se vedea camera). M-am asezat pe scaunul cu masaj si m-am lasat invaluita in aromele produselor profesionale pentru par.
Am recunoscut imediat gama Honey&Oat de la Label.M, deoarece este cea pe care o folosesc si acasa si m-am bucurat de un masaj capilar exceptional facut de Geanina. Apoi a urmat clatirea parului si am revenit la masa de coafat.
Acolo Geanina mi-a uscat parul si l-a aranjat foarte frumos din perie. Mi-a placut mult cum a lucrat, avand grija de parul meu. De asemenea, Geanina mi s-a parut si foarte draguta si mi-a facut placere sa vorbim cat timp a durat coafarea parului.
Cu parul proaspat spalat si uscat m-am indreptat catre masa unde urma sa ma tunda Ana. Initial eu mi-am dorit si un breton putin peste sprancene cu suvite de lungimi diferite, dar Ana mi-a spus ca nu mi-ar veni chiar atat de bine deoarece nu am fruntea inalta, iar fata mea ar fi prea incadrata de tunsoare. Eu am mai purtat un astfel de breton si imi placea cum imi statea, dar am urmat sfatul Anei si ea mi-a refacut doar scarile.

Iar acesta este rezultatul before/after:
A doua data cand m-am dus la salon a fost pentru un coafat, inainte sa plec in TFB. Am optat pentru niste bucle si pentru foarte mult volum.
Am fost coafata tot de Geanina si Ana si am fost foarte incantata de rezultatul obtinut!
Parul arata foarte bine, iar buclele au rezistat pe parcursul urmatoarelor zile. Ma voi mai intoarce? Cu siguranta!

Cum vi se pare experienta mea? Si sunt curioasa cum credeti ca mi-ar sta cu breton?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati sa participati la cele 3 concursuri active!

18 comentarii:

  1. Foarte frumos..dar cat te-a costat toata treaba?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Pachetul de spalat, tuns, coafat este 210 lei (spalat 40, tuns 100 si coafat par lung 70).

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa culoarea parului tau;))
    Imi place de mor,eu sunt bruneta si imi e cam frica sa imi schimb culoarea.
    Oricum tu esti o scumpa si noua tunsoare te prinde foarte bine:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult culoarea parului tau si cum iti sta cu bucle - pari inocenta ,sexy si eleganta.
    Nu cred ca ti-ar sta bine cu breton ,ti-ar acoperi fata si nu e cazul.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte faina tunsoarea! nici cu coafatul nu mi-e rusine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Misto de tot freza!
    Mie personal imi place cum iti sta asa, fara breton, cred ca ar depinde mult si de tipul de breton totusi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cum te-a coafat a 2-a oara, iti sta bine cu bucle. Nu stiu cum ti-ar sta cu breton, dar poti incerca niste simulari, am tot vazut aplicatii in care iti incarci poza si incerci diverse tunsori. Sau faci rost de o peruca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arati superb! :) Si subscriu la cele spuse de Iris referitor la culoarea parului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Uau, arati super, divalicious ;)) Cred ca a fost foarte placuta experienta, mai ales la spalat si masaj <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Adooooor culoarea parului tau!!! Ieri mi-am luat si eu aceeasi nuanta asa ca sa vedem ce-o iesi. :)))) Esti o frumusica!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Fara cuvinte..pot spune doar WOW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. As dori sa stiu daca stilisti de la acest salon au experienta, la modu sa poti sa te lasi pe mana lor cu vopsitiul si tunsul si sa iesi wow. Adica sa se uite sa te tunda in asa fel incat sa-ti incadreze bine fata si sa te vopseasca tinand cont de tunsoare, de ochii si de ten?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am tuns la ei si am fost foarte multumita, iar rezultatul il poti vedea si in poze. Inca nu am incercat vopsitul la Jovsky, dar mi-a fost recomandata o culoare care mi s-ar potrivi.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...