English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 26 mai 2012

Top10: Parfumuri preferate

Imi plac foarte mult parfumurile! Si consider ca fiecare persoana ar trebui sa aiba cateva parfumuri care sa se potriveasca anumitor momente, stari, anotimpuri etc. Pentru ca mirosul este un simt atat de important ni se intampla adeseori sa asociem o aroma cu o anumita intamplare, persoana sau un anumit sentiment. Asa ca parfumul devine ceva personal si reprezinta mai mult decat o aroma placuta.

In general, eu prefer parfumurile dulci cu note fructate sau spicy. Cel mai bine ma regasesc in parfumurile Givenchy, dar am si cateva alte parfumuri preferate de la Dior, YSL, Bvlgari etc.

Iar topul parfumurilor mele preferate este urmatorul:

Locul 10
Parfumul Jimmy Choo

Locul 9
Parfumurile de la Guess. In prezent il am pe cel clasic si pe cel in varianta Seductive.

Locul 8
Play for Her de la Givenchy

Locul 7
Wish de la Chopard

Locul 6
Ange ou Demon de la Givenchy

Locul 5
Parfumul Burberry

Locul 4
Bvlgari Pour Femme

Locul 3
Dolce&Gabbana The One

Locul 2
Cinema de la YSL

Locul 1
Very Irresistible de la Givenchy

Mi-a fost foarte greu sa intocmesc acest top deoarece parfumurile de mai sus imi plac atat de mult incat le-as fi pus pe toate pe locul 1! Fiecare are ceva special, care ma cucereste de fiecare data cand il port.

Si pe langa parfumurile de mai sus, o sa mai acord 3 mentiuni pentru niste arome care se potrivesc unor anumite momente.

Astfel, ocazional mai port Omnia Crystalline de la Bvlgari, Sensuous de la Estee Lauder sau Jean Paul Gaultier Classique.
Acestea sunt parfumurile pe care le port eu. Care este parfumul vostru preferat?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de cele 2 concursuri active!

11 comentarii:

  1. Eu una folosesc de ceva timp Heart de la Herbalife. Imi place mult si persista.

    RăspundețiȘtergere
  2. In ultimul timp am inceput sa port parfumul Diesel Loverdose si imi place foarte mult.Din lista ta mai imi place Ange ou Demon de la Givenchy:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Parfumul meu preferat este 212 VIP by Carolina Herrera.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chopard wish il folosesc si eu. In topul preferintelor mele sunt Burberry Weekend, Laura Biagiotti-Laura si CK Eternity. Nu cred ca exista femeie sa nu iubeasca parfumurile :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine pe locul intai este Burberry Body...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru mine pe locul intai este Burberry Body...

    RăspundețiȘtergere
  7. locul 1 deaici , pentru mine este Bvlgari !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place cel mai mult Angel, iar pe doi Very Irresistible :)

    RăspundețiȘtergere
  9. la perla-j aime la nuit-si te invalui in mister...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...