English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 1 iunie 2012

I heart Coco

Astazi va recomand o carte foarte draguta despre Coco Chanel. Mi-a placut foarte mult stilul amuzant in care este scrisa si, bineinteles, mi-a placut si povestea!

Cartea este scrisa de Karen Karbo, iar eu am cumparat-o din Carturesti. Pretul ei a fost de 30 lei si sunt convinsa ca o sa va placa!

Mai multe detalii despre carte gasiti aici.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

  1. Iti recomand sa vezi filmul cu Audrey Tatou (sper ca am scris corect) despre inceputul carierei lui Coco .
    E un film foarte frumos si interesant.
    O sa ramai surprinsa de viata pe care a avuto Coo inainte sa fie faimoasa.
    La fel ai putea sa vezi La Mome (filmul biografie a lui Edith Piaf) in rolul principal fiind Marion Cotillard.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. E o idee buna de cadou, chiar cautam.
    Te urmaresc cu drag!
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, o s-o achizitionez si eu. Merg pe mana ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. O s-o citesc si eu. Sper sa fiu surprinsa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...