English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 14 mai 2012

A treia extragere Clinique

Tocmai am efectuat cea de-a treia extragere Clinique. Iar numarul ales de Random a fost ...

... 93.
Felicitari Corina Haragas!
Astept un mail pe adresa monawithgloss@gmail.com cu datele tale pentru a intra in posesia premiului.

Nu uitati sa va inscrieti la acest concurs (daca nu ati facut asta pana acum) deoarece mai avem un premiu constand intr-o crema Clinique care va fi oferit pe 21 Mai.

Mult succes!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

4 comentarii:

  1. eu nu sunt pe lista, de ce oare? :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu am nicio inscriere in concurs de pe contul "vulpi". Poate ai participat la alt concurs, nu la acesta. Oricum mai ai timp sa participi, deoarece mai este o crema disponibila.

      Ștergere
  2. Borza Nicoleta15 mai 2012 la 16:47

    Am participat numele de FB Borza Nicoleta sau gfc vulpi chiar mi-am notat acest giveaway, in fine, mai particip o data! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...