English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 14 mai 2012

Cosmobeauty - impresii si cumparaturi

Anul acesta am fost prezenta la expozitia Cosmobeauty pe tot parcursul ei, asa ca o sa va dau o multime de detalii despre organizare, participanti si ce mi-a atras atentia. Fata de editia trecuta, expozitia a fost mai mare si s-a desfasurat nu numai la parter si la etajul 1, ci si la etajul al doilea al Salii Palatului, unde s-au tinut workshop-uri si s-au facut demonstratii.

Astfel au fost si mai multi expozanti si respectiv si oferta de produse a fost mai variata.
Standul Fontana Contarini a fost amplasat la etajul 1 al Salii Palatului, iar noutatea adusa a constat in cremele pentru fata si corp. De asemenea, la stand erau disponibile si produsele de unica folosinta utilizate in saloane.

Cremele si tratamentele pentru corp sunt disponibile in doua ambalaje (in functie de cantitate), iar oferta cea mai buna era pentru cantitatea mai mare de produs. Eu abia astept sa incerc crema cu efect de incalzire, anticelulitica si de fermitate si sa va dau mai multe detalii despre ea!
O alta noutate este corectorul Fontana Contarini. Acesta este disponibil in 3 nuante, iar rezultatul cel mai bun se obtine prin tapotarea repetata pe zonele pe care doriti sa le acoperiti. Tried and tested la stand!

De asemenea, toate produsele Fontana Contarini si-au schimbat look-ul si acum sunt disponibile in noile ambalaje, cu un aspect atragator si profesional.
Aproape de standul Fontana Contarini era standul Professional Make-up, unde am regasit-o cu placere pe Ana.
Professional Make-up este clubul de machiaj profesional unde a fost facuta sedinta foto pentru catalogul Fontana Contarini.
Un alt stand pe care l-am vizitat cu placere a fost standul SLA Paris Romania.
Acolo am revazut produsele SLA (si va recomand si voua sa le testati) si m-am reintalnit cu Andreea (cea care mi-a facut acest machiaj superb) si cu Ani.
Alte standuri care mi-au atras atentia au fost Melkior, Kinetics si Juliette Armand.
Un produs delicios care m-a facut sa stau cateva minute in fata standului Cosmetica Verde a fost crema de corp sub forma de Nutella (care avea inclusiv lingurita).
Ceea ce m-a impiedicat sa o cumpar, in ciuda pretului de numai 15 lei, a fost faptul ca acasa aveam o gramada de creme de corp, multe dintre ele neincepute.

Si daca sunteti curioase ce mi-am cumparat de la expozitie o sa va spun ca este vorba de 3 perechi de gene false (15 lei/pereche, fara lipici inclus) de la standul Parisax si un Chi Silk Infusion (la oferta cu numai 77 de lei pentru 177 ml).
Iar printre produsele pe care o sa le testez in curand se afla mascara, iluminatorul si tratamentul pentru unghii cu Keratina de la Fontana Contarini si ultimele 2 nuante de oja speciala de transfer de la Konad si 9 discuri noi.
Voi ati trecut pe la Cosmobeauty? Ce v-ati cumparat de acolo?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Toate pozele de la expozitie vor fi publicate pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

Nu uitati sa va inscrieti la concursurile active.


3 comentarii:

  1. Si eu ma uit mereu la cremele de corp de la Cosmetica Verde si nu-mi achizitionez niciuna din acelasi rationament :).

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am trecut, dar mi-au placut pozele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ladunca Ionelia15 mai 2012 la 10:49

    imi pare asa de rau ca nu am putut ajunge si eu....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...