English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 3 mai 2012

BB Cream de la Garnier si un nou Concurs

Update 9 Mai ora 22:00: Concursul este inchis. Castigatoarele vor fi anuntate in data de 14 Mai.

Astazi vreau sa va dau mai multe detalii despre BB Cream de la Garnier, produsul nou lansat care ne aduce 5 beneficii imediate - uniformizeaza tenul, reduce porii si imperfectiunile, are efect anti-stralucire, hidrateaza 24h si ofera protectie UV SPF 15.

In plus, pentru prima data, am realizat si un review video, care sa cuprinda cat mai multe informatii despre produs.

Sper sa va placa! Va invit sa vedeti acest review mai jos:


Si deoarece mie mi-a placut foarte mult BB Cream de la Garnier am placerea sa va invit la un nou concurs!


Ce puteti castiga?
Premiile constau in 3 produse BB Cream de la Garnier.
 Ce trebuie sa faceti?
-         sa dati Like paginii de Facebook From Mona with Gloss - http://www.facebook.com/FromMonawithGloss;
-         sa dati Like paginii de Facebook Garnier-Romania - http://www.facebook.com/Garnier.ro;
-         sa dati Share acestui concurs pe wall-ul vostru;
-         sa lasati un comentariu in care sa imi spuneti care a fost momentul din viata voastra cand ati fi vrut cel mai mult sa beneficiati de efectele cremei BB Cream Miracle Skin Perfector (aceasta crema netezeste tenul, hidrateaza, protejeaza in fata radiatiilor solare, confera luminozitate si corecteaza micile imperfectiuni).

Nu uitati sa lasati in cadrul comentariului si numele cu care ati dat Like celor 2 pagini si link-ul catre Share.

Cele mai interesante 3 comentarii vor castiga cate un produs BB Cream Miracle Skin Perfector de la Garnier.
Concursul incepe in momentul postarii lui si dureaza pana pe 9 Mai 2012 ora 22:00. Comentariile primite dupa aceasta ora nu vor mai putea fi luate in considerare pentru castigarea premiilor.

Cele 3 castigatoare vor fi anuntate pe blog, dar si pe pagina de Facebook From Mona with Gloss in data de 14 Mai 2012.

Va doresc mult succes!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss




26 de comentarii:

  1. FB:Letitia Golea
    Share:https://www.facebook.com/letitia.golea/posts/344600738927345
    Doamne,crema asta e chiar buna.Am avut ocazia sa o incerc la o buna prietena ,si chiar face ce spune pe cutie.Am avut MARE nevoie de ea in cel mai important moment de pana acum,adica la pozele de album pentru clasa a 8 a,care le'am facut acum o saptamana si am nimerit vremea caldaa si soarele ala arzator,BB cream mi'ar fi fost cel mai mare ajutor atunci,cand de la vreme,tenul meu a devenit seboreic si mixt :). Am pierdut ocazia de a vedea cum se descurca BB cream la poze,dar sigur nu o sa pierd ocazia sa folosesc BB cream si la banchet,alt moment important:)) Sper sa castig.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. FB: Andreea Cosmofever
    Share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=431569306854735&id=100000414025642

    Nu am incercat BB cream pana acum, dar mi se pare ca promite mult! Sper sa fie intr-adevar genul de produs la care ma gandesc eu. Mi-ar placea sa o folosesc in vacanta, cand in general nu-mi place sa folosesc produse cosmetice in exces. Ma incanta faptul ca BB Cream are factor de protectie solara si pe langa asta, efect anti-shine care e foarte important mai ales in cazul tenului meu mixt care luceste in zona T. Nu in ultimul rand, cred ca ar fi potrivit pentru vacanta si pentru ca ofera luminozitate, si astfel ar fi o baza excelenta pentru machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  3. fb- Oprea Cami
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=277925542301151&id=100000956152568
    eu sunt cam lenesa de felul meu si imi place faptul ca nu trebuie sa mai folosesc si alte produse..asta este adevarul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fb: Alexandra Maria
    Share: http://www.facebook.com/Garnier.ro#!/permalink.php?story_fbid=401336409888134&id=100001616875520
    Cred ca cea mai mare nevoie de un bb cream as avea nevoie in aceasta perioada a anului. Eu recunosc nu am probleme mari cu tenul, nu am nevoie de o acoperie foarte mare si de aceea cred ca un bb cream ar fi potrivit pt mine. In primul rand pentru ca a inceput sa se incalzeasca foarte tare si nu mai am nevoie de accea acoperire, ci doar de o uniformizare a tenului, vreau sa il las cat mai mult sa respire. In al doilea rand am nevoie de un produs cu spf care sa ma prodejeze de razele nocive ale soarelui, pana acum nu am incercat un produs cu spf. Iar in al treilea rand singura problema mai speciala este ca am pori dilatati in jurul nasului si pe obrazi puin. chiar as fi curioasa sa vad efectul acetui bb cream asupra lor. Si nu in ultimul rand un alt motiv pentru care as vrea sa ma numar printre castigatoarelor acestui concurs este faptul ca mi-as dori din tot sufletul sa incerc aceste produs, este prima data cand as intra in conctact cu un astfel de produs.

    RăspundețiȘtergere
  5. fb:aniela_aniela22
    share:https://www.facebook.com/#!/anamaria.birladeanu/posts/418845111466472
    dintr momentele in care am avut nevoie de aceasta crema nu as putea alege unul anume,cred ca zi de zi,atnci cand nu suntem multumite de mici imperfectiuni am vrea sa o avem la indemana,chiar mi-ar fi de ajutor acum,incep sa se vada urmelevarstei:)
    sper ca accepti in concurs mesajele anonime,nu am reusit altfel sa ma loghez si incerc de ceva timp

    RăspundețiȘtergere
  6. Nume FB: Georgi Anna
    Share pe wallul meu:http://www.facebook.com/georgi.anna.9
    Voi spune o mica povestioara in legatura cu momentul acela in care as fi avut mai mare nevoie de crema. Se intampla acum 2 ani cand ieseam la primul "date" cu "baiatul visurilor mele" de atunci:D Ne cunosteam noi de ceva timp, de la niste prieteni comuni pe care ii aveam insa o intalnire oficiala nu avusesem. Intr-o seara, primesc mult-asteptatul mesaj in care imi propunea sa iesim. Era o mica problema insa. Acel mesaj suna cam asa" In 10 minute poti cobora sa iesim si noi pe undeva?". 10 minute nu erau suficiente sa fiu gata, sa arat si bine dar si natural in acelasi timp pentru faimoasa intalnire. Cum nu am mari probleme cu tenul, aceasta crema ar fi fost ideala si m-ar fi ajutat enorm cu pregatirile, reducand considerabil din stresul de a fi gata la timp cu machiajul.

    RăspundețiȘtergere
  7. FB:Ana Naghi
    Share:https://www.facebook.com/ana.naghi/posts/221961701247093

    Mi-as fi dorit sa o am in ziua nuntii,acum 6 ani!Pe 18 august am avut cununia civila si am hotarat sa mergem sa sarbatorim dupa undeva la plaja!Mare greseala!am abuzat,nu mi-am protejat suficient pielea si in ziua nuntii,pe 26 august,tenul meu era afectat...am incercat sa repar,dar nu stiu cat de bine am reusit...

    RăspundețiȘtergere
  8. Fb: Teea Rose
    Fb share: https://www.facebook.com/teea.rose/posts/135528316580470

    Nu am incercat niciodata acest tip de produs, doar am auzit de existenta lui in strainatate si iata, acum aflu ca se gaseste si la noi. Yaaay! Chiar as vrea sa vad cum se comporta si pe tenul meu.

    Dar sa-ti raspund la intrebare:
    Anul trecut am avut de sustinut in Bucuresti un test important (eu nefiind din Buc.). In dimineata respectiva m-am trezit din timp, doar la prima ora trebuia sa fiu in gara, la tren. Insa, cum la plecare... apar adesea lucruri neprevazute, am lasat machiajul in ultimul moment.

    Foloseam in acea perioada fdt. Double Wear de la Estee Lauder care trebuie aplicat cu grija, altfel apare ca o masca pe ten, fiind mai vascos. In plus, pentru ca aveam o crema noua, m-am gandit sa incep s-o folosesc. In graba aceea, am aplicat crema si la in scurt timp, am inceput aplicarea fdt.

    Cred ca exista o incompatibilitate intre cele 2 produse, pentru ca o data ce am inceput aplicarea fdt, acesta nu se fixa pe ten, in plus se formau si asa-numitele "scuame". :( Un chin au fost cele 5-10minute cat aveam alocate machiajului meu de dimineata.

    Ma grabeam, stresata devenisem, scuame se formau pe ten, fondul de ten nu arata uniform... si nici timp sa ma demachiez si sa reaplic machiajul nu prea mai aveam. Pana la urma am "uniformizat" nuanta tenului cu o pudra, insa per ansamblu machiajul nu arata deloc ok.

    Atunci a fost un moment in care daca as fi avut acest BB Cream, as fi fost salvata. As fi putut sa ma demachiez rapid, aplicam din cateva miscari BB Cream-ul, luam geanta si plecam. :)

    Tin minte ca am chemat un taxi, iar d-na cu care am vb la tel. vorbea atat de rau, de parca manca cand vorbea la telefon si nici prea bine nu o auzeam; cred ca i-a indicat taximetristului o strada gresita pentru ca acel taxi nu a mai sosit. Norocul meu este ca am o statie de taxiuri relativ aproape si ca mai aveam un nr de tel., altfel nu cred ca mai prindeam acel tren - ceea ce ar fi fost un dezastru.

    Mi-am invatat lectia si de atunci ma straduiesc sa fiu mai organizata in astfel de momente si de asemenea sa-mi aleg mai atent produsele cosmetice. :)

    Multumim pentru concurs si premiu!:*
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. FB: Olimpia Tutas
    Share: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=745136767
    De obicei folosesc produse Garnier insa pe acesta l-am ratat. Daca este asa cum se zice, cerd ca cel mai important moment cand a lipsit a fost ziua casatoriei... mi-a iesit machiajul oricum dar cu mai multe produse..

    RăspundețiȘtergere
  10. fb: Calin Andreea Daniela
    share: https://www.facebook.com/calin.andreeadaniela/posts/282576665169898
    Nu am folosit pana acum aceasta crema, asa ca nu stiu care sunt efectele ei, dar probabil mi-ar folosit ori de cate ori am fost la am fost la mare si imi iesea ditamai cosul pe frunte ...

    RăspundețiȘtergere
  11. hihi, imi place videoclipuuuul :D

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=357458610978016&id=100000686213964
    Ramona-Liana Gogoci
    La nunta mea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Facebook name: Deeh Lia
    Share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=416143411737894&id=100001098590737
    Eu am tenul gras,deci fondul de ten si machiajul rezista maxim 2-3 ore pe tenul meu,in special vara.Cred ca as fi avut nevoie de BB Cream de la Garnier cand am fost la un concert organizat de Radio Zu,am tipat am dansat am transpirat si la sfarsit am vrut sa fac o poza cu solistul trupei Vunk,prima si ultima probabil..fata mea era un dezastru,creionul de ochi intins peste tot..fondul de ten disparuse..mai era pe alocuri,tenul meu era multicolor..deci poza a iesit minunata,o tin in cel mai ascuns folder din PC.

    RăspundețiȘtergere
  14. simt nevoia sa o folosesc cand ies afara in caniculaaaaa care s-a asternut de cateva zileee la mn in oras.....
    fb: alina madalina
    link: https://www.facebook.com/alina.madalina.121.

    RăspundețiȘtergere
  15. FB: ral Diaconescu
    Share: https://www.facebook.com/ral.diaconescu/posts/371678516202907
    Momentul cand mi-am dorit cel mai mult sa incerc acest produs a fost cand pur si simplu a explodat blogosfera cu review-uri despre el. si pentru ca am tenul uscat, sunt sigura ca mi se va potrivi de minune

    RăspundețiȘtergere
  16. fb: Andreea Roman
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=225042974273617&id=100000832805840
    Mi-ar fi placut chiar in aceasta perioada (vara) sa-l am si sa-l folosesc. Din cauza caldurii nu-mi place sa-mi incarc fata cu fond de ten+pudra dar imi doresc ca tenul sa fie uniformizat, protejat si hidratat iar BB Cream-ul ar parea sa-mi multumeasca nevoile :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna! Mie mi se pare foarte interesanta ideea de BB mai ales pentru faptul ca incerc sa renunt la fondul de ten. Imi simpt tenul prea incarcat in perioada calda cu toate ca aplic o cantitate foarte mica de produs. Am avut tendinta de a inlocui, vara trecuta, fondul de ten cu o crema colorata dar rezultatul a fost dezamagitor.
    Mi-as fi dorit sa beneficiez de efectele acestui produs anul trecut, la un gratar. Crema pe care o foloseam in acea perioada nu avea factor de protectie solara (ma gandisem eu ca nici nu as avea nevoie pentru ca avea fondul de ten). La gratar am ales sa merg cat mai naturala, am folosit doar crema de fata si mascara (ideea de fond de ten si fum nu prea imi suna bine). Dar am uitat complet de FPS! Am stat circa 20 de minute de vorba cu o prietena intr-un soare destul de puternic cu fata intoarsa la ea. Si am reusit sa ma bronzez pe jumatate de fata! Era oribil! Aveam un obraz rosu si intreg nasul rosu! Prietenii mei ma compatimeau: “Cat de urat te arsesi” . Neavand oglinda cu mine am sperat ca lucrurile nu erau atat de proaste. Dar m-am inselat! Acasa, m-am pus pe plans cand am vazut in ce hal atatam. Am avut o rosata puternica vreo 5 zile si treptat a inceput sa dispara. Pe parcursul acestor zile tenul meu a fost torturat: fond de ten din abundenta si pudra cat mai multa… Evident ca nasul mi se exfolia si avea nevoie de hidratare intensiva, dar zona mea T era grasa. Cu greu l-am readus la normal.
    • Nu-i asa ca FPS-ul din BB m-ar fi protejat in acea zi? Si chiar daca m-as fi ars putin nu-i asa ca hidratarea pe care o promite si-ar fi facut treaba dupa? Chiar ma atrage acest produs pentru ca de multe ori sunt pe fuga si nu am timp sa folosesc foarte multe produse pentru ten. Mi se pare genial ca ar putea sa impiedice si dezvoltarea acneei! Pentru mine hidratarea, corectarea, protejarea si uniformizarea tenului sunt esentiale! Iluminarea este un bonus pe care de multe ori timpul nu mi-l permite.
    • Nu ma pot abtine sa nu precizez si faptul ca ambalajul imi place foarte mult (nu imi plac produsele care se deschid prin desurubare).
    • Am citit diverse pareri si am aflat ca poate fi folosit si pe tenul mixt (ca al meu), daca il fixez cu putina pudra, deci chiar cred ca ma voi impaca bine cu acest produs, mai ales ca m-am inteles foarte bine pana acum cu produsele Garnier: crema de fata, servetele demachiante, demachiant, lapte pentru corp, gel pentru curatarea fetei, sampon si balsam pentru par cu floare de tiare (nu ma asteptam sa enumar atatea produse)) . Pot sa afirm ca este un brand pe care il folosesc cu incredere si placere iar unele produse le recumpar cu drag.

    fb Diamond Dust
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=379700155414245&id=232806703402188

    RăspundețiȘtergere
  18. FB Tantza C-tina
    Share: https://www.facebook.com/tantza.ctina/posts/108893505914084
    In urma cu aprox 10 ani, am acceptat sa fiu nasa. Nunta avea sa aiba loc in luna iulie, soare caldura... Pentru aceasta nunta a trebuie sa imi iau concediu o saptamana. Ma duc eu la sefa (cu care ma intelegeam foarte bine) cu cererea in mana si ii povestesc de ce am nevoie de concediu. Mi-l aproba fara probleme, imi ureaza petrecere frumoasa si imi spune ca ea, inainte de orice eveniment important se epileaza si pe fata (mustata, intre spreancere, chiar si un pic deasupra lor cu ceara). Mi s-a parut o idee buna. Nu imi place sa las lucrurile pe ultima suta de metrii asa ca epilatul nu l-am lasat la sfarsit. Acolo ii spun eu fetei ce am nevoie si de rezultat am fost multumita, imi simteam fata atat de usoara… Neplacerile au inceput sa apara de a doua zi, dar mai ales dupa doua zile. Unde fusese ceara pe fata mea, imi aparusera mici cosuri, probabil ca o reactie dupa epilat. Cu cosmeticiana vorbisem de un machiaj simplu, lejer si .. acum trebuia sa imi faca unul incarcat ca sa imi ascunda aceste cosuri. Cu aceasta crema totul ar s-ar fi rezolvat atat de simplu… De atunci nu am mai folosit ceara pe fata mea, poate cu acest nou produs. Acum stau si ma gandesc ca avand si factor de protectie, ar fi fost perfecta, chiar si fara acele cosuri pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  19. Fb:Georgiana Florentina Ion
    http://www.facebook.com/gyaflorentina/posts/353377438058426
    Eu am început să folosesc fondul de ten de prin clasa a 11-a când o colega de a mea a vrut sa-mi arate beneficiile acestui produs cosmetic.Până atunci nu mă machiam absolut deloc,ba chiar avem o opinie proasta despre fondul de ten care avea sa ajungă o piesa indispensabilă din look-ul meu.
    Mari inperfecțtiuni nu am,însa cateva pistrui si un ten prea alb ....sunt la ordinea zilei pentru mine așa că de fiecare dată când ies din casă port fdt.
    Cea mai mare nevoie am de BB Cream la facultate unde aș vrea să par cât mai naturala și unde,având în vedere că mă duc zilnic să nu-mi mai încarc tenul și să-l hidratez mai ales că a venit vara:anotimpul nostru preferat.
    Beneficiile acestui produs sunt propice anotimpului si implicit tenului meu uscat chiar cred că am nevoie de ceea ce el promite:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna Mona!
    Imi doresc sa incerc acest BBCream pentru ca orice fata trebuie sa detina unmic artificiu de machiaj care sa o ajute sa-si refaca make-up-ul pe intreaga zi fara sa fie nevoita sa care in geanta fondul de ten, baza de machaij, pudra etc.
    Uneori dupa ore continue de munca, tenul arata obosit si machiajul o cam ia la fuga, si am nevoie sa ceva care sa ma ajute sa-mi reimprospatez infatisarea repede si fara prea mult efort.
    M-am saturat sa aplic un intreg sir de produse cand am nevoie urgenta sa arat bine intre mai milte "sesiuni"...acest BBCream pare a avea tot ce imi trebuie avand in vedere ca este si fond de ten si o crema cu protectie spf in acelasi timp.
    http://www.facebook.com/EnchantedAnna/posts/447181025308678
    Multumim pentru sansa!

    RăspundețiȘtergere
  21. FB:TENDER CARMEN MARILENA,SHARE:http://www.facebook.com/tender.carmenmarilena/posts/407718105917183....Imi doresc Bb Cream pentru ca am auzit numai pareri bune despre ea si pentru ca am avut acnee si inca ma lupt cu micile urmari lasate de aceasta!Bb stiu ca m ar ajuta sa am din nou incredere in mine acoperindu le si oferindu mi si SPF permanent,mai ales acum ca vine vara cea fierbinte:).As fi foarte fericita sa am o crema BB la mine in dulapior.Kiss si Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ladunca Ionelia9 mai 2012 la 14:04

    Fb- Ladunca Ionelia
    Share - http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=186441118144626&id=100000837120424

    Avand in vedere beneficiile acestei creme imi este foarte greu sa aleg un moment, au fost atat de multe.... si totusi as fi dorit sa am BB Cream in perioada cand fiul meu avea 1- 3 luni... Cunoscatorii stiu de ce... aveam nopti albe cand adormeam la ora 6 dimineata si la 10 trebuia sa fiu in picioare.... mama lor de colici. Tenul meu arata groaznic... BB Cream era perfecta...atatea beneficii intrun timp atat de scurt.... La urmatorul copil am deja un aliat!

    RăspundețiȘtergere
  23. veronica picioroaga9 mai 2012 la 14:41

    fb: veronica picioroaga
    email: veronicapicioroaga@yahoo.com
    share:http://www.facebook.com/veronica.picioroaga/posts/284572828300615
    Wauu, ce discutii contradictorii a generat acest produs! :-) Ei bine, eu as vrea aceasta crema coloranta tocmai ptr ce este ea...eu n-am auzit pana acum de conceptul bb cream...adik nu stiu cum e in China sau ce calitati ar trebui sa aibe un astfel de crema...cert e ca e un produs accesibil tuturor si tocmai de asta nu cred ca ar trebui sa aibe pretentiile brandurilor cu renume de lux...in fine...de ce as vrea s-o incerc? Pt ca eu sunt adepta machiajului natural, ptr ca mai ales acum, vara, nu suport fata prea incarcata. Daca as aplica in straturi crema hidratanta si apoi un fond de ten , cu siguranta ptr tenul meu sensibil-mixt e prea mult.Capata un aspect incarcat , imbacsit si luciu cat sa luminez strada :-)) iar aceasta crema, imi promite hidratare, spf, aspect natural, usor bronzat,acoperire usoara, atat cat sa ma simt sigura si increzatoare in farmecul meu..exact cum as vrea sa ma simt pe timp de vara..proaspata si radianta :-) Si da..exista momente cand vreau sa ma simt asa....adik..tot timpul!!! la servici, afara, cu copilul, la shopping , ori poate cand sunt doar eu..cu mine si ma privesc si vreau sa ma simt frumoasa! Multumesc Mona pentru aceasta sansa!

    RăspundețiȘtergere
  24. Gfc Mimy Shop
    FB Mimy Shop
    share http://www.facebook.com/mimy.shop.5/posts/407540295934304?ref=notif&notif_t=like
    Nu am folosit acest produs, dar ma gandesc ca poate m-ar fi ajutat in perioadele in care am avut mici imperfectiuni pe fata.Tenul s-ar fi simtit pe deplin multumit in scurt timp de la aplicare si s-ar fi fi armonizat excelent cu pigmentul natural al pielii.

    RăspundețiȘtergere
  25. FB: Dinu Florina
    Share: http://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/235188603249725
    Cel mai mult as fia vut nevoie de acesta crema BB Cream atunci cand eram insarcinata si tenul meu arata groaznic. Imi aparuse cosulete, pielea isi pierduse stralucirea, se usca foarte repede...ce sa mai spun...a fost o perioada nasoala din acest punct de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  26. Gfc:jane(janeta_20072001)
    Fb: janeta janet
    share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/335074589892459
    Mie mi-ar placea aceasta crema pentru ca am tenul mai sensibil de cand ma stiu si acum vara mi-ar placea sa folosesc o crema cum este BB pentru ca imi hidrateaza tenul il coloreza in nuanta naturala si nu as mai fi nevoita sa pier minute in sir cu machiajul folosind de cat un singur produs.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...