English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 22 mai 2012

Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal

L'Oreal Romania tocmai a lansat o noua campanie care mi-a atras atentia! Apreciez foarte mult faptul ca este incurajata dezvoltarea blogosferei de beauty, iar acest lucru este facut intr-un mod profesional!

Imi doresc foarte mult sa iau parte la aceasta campanie, deoarece de un an si jumatate impartasesc pasiunea pentru beauty cu voi si vreau sa fac acest lucru la un nivel cat mai inalt cu putinta. Am luat in serios activitatea de beauty blogging inca de la primul articol si incerc sa ma perfectionez cu fiecare noua postare.

De fiecare data am cerut un feedback si l-am acceptat (fie el pozitiv sau negativ), tocmai in ideea de a crea un produs la standarde ridicate. Pentru mine ar insemna foarte mult sa invat de la cei mai buni in acest domeniu si sa pun in aplicare sfaturile lor. Astfel, imi doresc foarte mult sa iau parte la Scoala de Beauty Blogging L'Oreal!

Inscrierile in aceasta campanie se fac prin aplicatia de Facebook "Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal", iar eu sper sa reusesc sa particip la cele 2 zile de workshop-uri sustinute de Alexandru Abagiu, Cristina Bazavan, Dana Sota si Liliana Ionescu.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...