English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 15 mai 2012

Revenind la Ladies Lounge

Dupa ce v-am povestit aici cum m-am rasfatat la Ladies Lounge, ieri am revenit la acest salon pentru a incerca alte doua servicii si anume epilarea si masajul.
In camera de cosmetica am facut cunostinta cu doamna Nico, care a fost foarte draguta si cu care mi-a facut placere sa petrec timpul pe durata sedintei. Am intrebat-o despre o multime de aspecte referitoare la epilare si nu numai. Dansa mi-a raspuns inclusiv la intrebarile mele de cosmetica si m-a ajutat cu sfaturi.
Sedinta de epilare s-a desfasurat foarte bine, iar doamna Nico a avut o mana foarte buna si usoara. Pot sa spun ca nu m-am chinuit (asta in limitele a cat de placuta poate fi o sedinta de epilare) si m-am bucurat sa descopar atentia la detalii. Dupa indepartarea fasiilor de ceara, doamna Nico a definitivat epilarea cu indepartarea cu penseta a firelor de par ramase nesmulse.
Ceara folosita era calda si diferita in functie de zona de aplicare (utilizandu-se astfel pana la 3 tipuri de ceara). De asemenea, mi s-a parut dragut sa constat ca aceasta era colorata diferit in functie de compozitie si aroma. Eu am incercat ceara galbena si cea verde cu mar verde.
La finalul sedintei de epilare doamna Nico mi-a aplicat uleiul pentru hidratarea si calmarea pielii, care a ajutat si la indepartarea ultimelor urme de ceara. Iar recomandarea facuta de dansa a fost de a reveni peste 3-4 saptamani pentru inca o sedinta de epilare. Si in mod sigur o voi urma pentru ca mi-a placut cum a lucrat!

Dupa ce mi-am luat la revedere de la doamna Nico, m-am indreptat spre vestiar pentru a ma schimba pentru sedinta de masaj de relaxare. Aici am cunoscut-o pe doamna Ani, o doamna foarte draguta si efervescenta.

Masajul s-a efectuat in camera de tratamente corporale in care se aflau 4 paturi. In general eram obisnuita ca acesta sa se desfasoare intr-o camera separata cu lumina difuza pentru o relaxare totala. Dar doamna Ani a facut o treaba foarte buna si imediat cum am inchis ochii am reusit sa alung stresul si sa ma bucur de masajul relaxant.

De asemenea, doamna Ani m-a intrebat daca o las sa imi faca masaj si pentru tonifierea pielii in cadrul sedintei de relaxare. Iar eu i-am spus ca este in regula, dar doar daca masajul va fi relaxant (eu, de exemplu, pur si simplu nu pot sa rezist la masajul anticelulitic). Si chiar a fost!

Dupa ce m-am schimbat am descoperit cu placere modalitatea de a oferi feedback salonului.
In vestiar se afla niste flori colorate cu urmatoarele calificative: "excelent", "satisfacator" si "nesatisfacator". Mi se pare un gest foarte dragut si o modalitate practica de a afla cum s-au simtit clientele. Plus ca este prima data cand am vazut acest sistem intr-un salon! Bineinteles ca eu m-am simtit ...
... excelent!

Masajul a durat 50 de minute, iar pretul sau este de 60 de lei. Tarifele pentru serviciile de epilare difera in functie de zonele alese si le puteti gasi aici.

In concluzie, si aceasta experienta a fost una placuta pentru mine si voi reveni cu drag pentru alte sedinte la acest salon.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de cele 2 concursuri active!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...