English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 28 mai 2012

Castigatoarea concursului Povestile unei inimi

Va multumesc tuturor pentru participarea la acest concurs! Am citit cu drag toate povestile voastre si trebuie sa spun ca mi-au placut foarte mult!

Iar comentariul castigator a fost lasat de DianaAnaid, care a avut o poveste foarte frumoasa. Va invit sa il cititi in continuare:

Iata povestea inimii mele... Cea mai fericita perioada din viata mea a fost cea in care l-am intalnit pe barbatul de care m-am indragostit cu adevarat pentru prima data in viata. Si..un rol foarte important l-a jucat parfumul. Prietenii si prietenele mele stiu ca sunt obsedata de tot felul de amanunte, iar atunci cand intalnesc pentru prima data o persoana sunt foarte atenta la detalii. Pe langa acest mic dar important amanunt, trebuie sa recunosc ca sunt pasionata de parfumuri. Iar parfumul a jucat un rol extrem de important in povestea mea. Intamplarea a facut sa ne intalnim in masina cu care mergeam in fiecare zi la serviciu. Destul de amuzant este faptul ca s-a nimerit sa fim unul cu spatele la celalalt in masina aglomerata. Asa ca primul lucru pe care l-am putut simti la el a fost parfumul sau. Era un parfum barbatesc usor dulce, cu note subtile de citrice. Mi-a atras atentia si mi-a incantat simturile tot drumul, insa nu puteam sa ma intorc in niciun fel. Curiozitatea pusese deja stapanire pe mine si vroiam neaparat sa il si vad pe cel care avea gusturi atat de similare cu ale mele. Intotdeauna mi-au placut parfumurile dulci, dar in egala masura si cele care au in compozitie citrice, iar intalnirea cu o persoana de sex opus care sa corespunda atat de bine preferintelor mele a fost de-a dreptul naucitoare. Intr-un final masina s-a mai eliberat astfel incat am putut sa ma intorc si sa-l vad pe acest barbat. Privirile ni s-au intalnit doar pentru cateva secunde, insa am simtit ca el este ce am cautat atata timp. Am zambit timid si mi-am continuat drumul spre birou plina de speranta. Intreaga zi am incercat sa retraiesc momentele acelea in minte. A doua zi am incercat sa plec la aceeasi ora pentru a-l revedea, insa nu am avut succes. Imi amintesc si acum cat de mult imi doream sa-l vad din nou, eram curioasa sa-i aud vocea, sa-i simt din nou parfumul. A trecut o perioada de timp si nu am mai reusit sa il regasesc. Dar destinul ne-a dat o a doua sansa…Parea o zi ca toate celelalte, nu se anunta nimic nou, nimic interesant. Totusi, am simtit mai mult ca oricand nevoia sa imi aranjez parul, sa imbrac rochita noua pe care o achizitionasem cu doar cateva zile in urma si sa ma invalui in mireasma parfumului meu preferat – feminin, de data aceasta. Am urcat in masina ca in fiecare zi si m-am pus pe primul scaun liber pe care l-am gasit. Am scos din geanta cartea pe care o incepusem cu doua saptamani in urma si m-am lasat absorbita de aceasta. Nici nu am observat cand s-a eliberat locul de langa mine. Ceva insa m-a facut sa-mi ridic privirea din paginile ingalbenite ale cartii…era un parfum care imi parea atat de familiar. Era parfumul lui…Statea chiar langa mine, iar eu nu puteam sa articulez nici macar un cuvant..aveam emotii atat de mari. Inima imi batea atat de tare incat imi era teama ca o putea auzi. Incepusem sa am dubii cu privire la vestimentatia aleasa, la machiaj, dar toate s-au risipit cand el m-a intrebat ce carte citeam. Am reusit sa scot cu greu cateva cuvinte, nu prea coerente, insa cu un zambet mi-am “spalat” rusinea. Am aflat ca era angajat la aceeasi companie ca si mine si ca, practic, eram colegi, dar lucram in locatii si departamente diferite. A urmat o perioada destul de lunga in care nu am facut altceva decat sa vorbim si sa ne cunoastem. Aveam aceleasi idealuri, ne placeau aceleasi lucruri, eram compatibili intr-un mod aproape bizar. N-as fi crezut niciodata ca voi intalni pe cineva care sa ma faca sa ma simt atat de completa si care sa-mi aduca zambetul pe buze in fiecare zi. Ne simteam amandoi de parca ne-am fi cunoscut de mult timp. Am aniversat un an de la prima noastra intalnire si eu i-am cumparat parfumul cu care m-a cucerit drept cadou. A fost o surpriza extrem de placuta pentru el. Chiar si acum cand ma gandesc ca ne-am cunoscut gratie unui parfum, imi simt sufletul zambind. Multumesc ca m-ati facut sa retraiesc acele clipe acum, evocandu-le. O zi plina de zambete !!!

Felicitari Diana! Te rog sa imi trimiti datele tale pe adresa de mail monawithgloss@gmail.com.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati sa participati la cele 2 concursuri active!

2 comentarii:

  1. Multumesc muuuuult !!!Sunt onorata ca din atatea povesti frumoase a fost aleasa a mea. Abia astept sa citesc cartea si sa-mi "astern" povestea in paginile jurnalului. :***

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...