English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 22 aprilie 2012

Sedinta foto SLA Paris

Ieri am avut placerea sa particip la o sedinta foto realizata de SLA Paris Romania.

Astfel am petrecut cateva ore alaturi de echipa SLA Romania (si cum toata lumea a fost foarte draguta m-am simtit foarte bine alaturi de ei!) si am fost foarte incantata sa port un machiaj superb!
Dupa cum ma stiti, sunt foarte pretentioasa atunci cand ma machiaza altcineva si de aceea nu ma las prea des machiata. Dar Andreea mi-a facut un machiaj superb de care chiar am fost foarte incantata! Ea a vazut ca imi plac culorile intense si genele false si astfel a creat un degrade puternic ce se potrivea foarte bine cu ochii mei. Si bineinteles ca nu a uitat nici de genele false!
In plus, a fost foarte draguta si mi-a dat si cateva sfaturi si tips&tricks in legatura cu machiajul. Asa ca ii multumesc si in mod sigur le voi pune in practica!
Andreea Radoi este profesor la scoala de make-up Beauty Make-Up Artistry, scoala care va incepe cat de curand si cursurile. Andreea a facut scoala la Londra, iar apoi la lucrat pentru Dior, in acelasi oras. 
Scoala va oferi cursuri de automachiaj, care dureaza cateva zile si sunt destinate femeilor care vor sa invete sa se machieze, dar si cursuri pentru cei care vor sa devina make-up artisti. Cursurile se vor tine la adresa din strada Emanoil Porumbaru, nr. 58, Sector 1, Bucuresti (aproape de statia de metrou Aviatorilor), iar mai multe detalii puteti primi la numarul de telefon 0736.648.456.
Beauty Make-Up Artistry importa si distribuie produsele SLA Paris (Serge Louis Alvarez Paris), singurul brand de make-up profesional care a dezvoltat o gama profesionala bio de produse de machiaj. Mie mi s-au parut foarte interesante aceste produse si pot sa va spun ca gama lor este foarte variata.
Daca doriti sa fiti la curent cu ultimele noutati SLA puteti intra pe pagina de Facebook SLA Paris Romania. De asemenea, am aflat ca in curand vor incepe si mai multe concursuri pe aceasta pagina pentru cei care o urmaresc!
Iar in continuare va las cu mai multe poze din timpul realizarii machiajului:
Mai multe poze din cadrul sedintei foto vor fi publicate pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

Cum vi se pare machiajul? Nu este absolut superb?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concurs!



14 comentarii:

  1. Machiajul ochilor luat separat este reusit, insa per ansamblu machiajul mie mi se pare ca te maturizeaza putin... :D, poate si din cauza nuantei parului. Fara machiaj sau cu unul natural, esti o papusica! Mie una nu mi se pare ca te avantajeaza machiajele intense si nici genele false. Dar este doar o opinie! Important este sa iti placa tie si sa te simti tu bine cu ceea ce porti. Pupici. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mie imi place foarte mult machiajul acesta, mai ales ca eu nu prea port machiaje naturale :p Pupici :*

      Ștergere
  2. Ce frumoasa esti!
    Imi place si culoarea parului, te prinde foarte bine iar in combinatie cu machiajul si culoarea ochilor a iesit ceva super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e un machiaj superb.
    Felicitari pentru aceasta sedinta. :)
    Sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Machiajul este super...dar tu ai o culoare minunata la par :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ce machiaj frumos, uh parca prevesteste vara...pozele sunt la fel foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce parrr frumos! J'adore!!
    Esti superba!
    >:D<
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. este frumos :) . felicitari pentru aceasta sedinta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...