English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 28 mai 2011

Tried&tested: Fardul mono de la Illamasqua

De cand mi-am cumparat produsele Illamasqua (detalii), am folosit acest fard aproape in fiecare zi!

Fardul mono de la Illamasqua este in nuanta Synth - un roz pal sidefat cu un usor sclipici. Am ales aceasta nuanta deoarece majoritatea fardurilor erau mate, iar eu prefer variantele sidefate.
Ce scrie pe ambalaj?
Each of these glorious colours makes a statement that`s as individual as you are. Highly pigmented, these lasting colours ensure all-night intensity. Experiment and be bold.

Eu am folosit fardul fara primer si intr-adevar nu am avut nicio problema cu el. Culoarea nu s-a sters si nici nu s-a strans in pliul pleoapei.
Culoarea poate fi purtata ca atare, intr-ul look usor de primavara-vara sau poate fi folosita (cum am facut de cele mai multe ori) ca highlighter intr-un machiaj in mai multe culori.
In pozele cu blitz culoarea nu a iesit exact asa cum arata datorita particulelor lucioase care difuzau lumina. Iar fara blitz fardul arata astfel:
Aplicat pe pleoape dupa cum v-am spus mai sus fardul arata dupa cum urmeaza:
Fardul poate fi achizitionat de pe site-ul Illamasqua cu 15,5 lire, iar intreaga gama de culori o gasiti aici.

Trebuie sa va spun ca acest fard a devenit preferatul meu si in incheiere vreau sa va las cu o fraza pe care am citit-o in catalogul lor de prezentare si cu care sunt de acord: "Although many high street make-up brands use the word 'Professional' when describing their products, Illamasqua is the only one who has the real authority to do so". Desi in mod sigur nu sunt chiar singurii care isi permit sa spuna asta, produsele Illamasqua m-au convins de calitatea lor deosebita!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Miss Taylor Kabuki de la Sigma

10 comentarii:

  1. Si eu am un fard asemanator, e mineral, de la Silk Naturals si e cu siguranta printre preferatele mele! Chiar si acum il am pe pleoape :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place combinatia de culori din ultima poza!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. ce par frumos ai! te prinde bine fardul

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut de cand ni l-ai aratat prima data, are o nuanta foarte frumoasa si sclipiciul il face si mai grozav. Cred ca e super, e genul meu de fard. Mi l-as lua, dar este mult prea scump pentru bugetul meu de somera...

    RăspundețiȘtergere
  5. iti vine minunat culoarea asta de fard! pe ochii tai albastri arata senzational!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa nuanta fardului! Very girly! :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @YellowJade: Eu nu cred ca am farduri minerale. O sa ma uit si eu la Silk Naturals. Sa-l porti cu placere! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Maddailade: Mersi mult! Este smokey purple. :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...