English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 16 mai 2011

Experienta mea cu oja Essie

Dupa ce v-am intrebat aici care este oja pe care doriti sa o vedeti in urmatorul NOTD am incercat oja Essie care a primit cele mai multe voturi. Doar ca acest post nu poate fi un NOTD. O sa vedeti in continuare de ce.
Astfel arata oja dupa aplicarea unui singur strat. Am fost mirata sa constat ca dupa ce am cumparat 2 oje mate si una lucioasa aveam de fapt 3 oje mate! Oja Essie nu trebuia sa fie mata!
De asemenea, cand am aplicat lacul de uscare rapida Sec `n Dry de la Orly, oja de la baza unghiei a inceput sa se ia. Si asta nu s-a intamplat din cauza lacului de uscare deoarece l-am mai incercat si peste alte oje si nu am avut acest rezultat.
In aceasta poza se vede clar cum oja nu este uniforma pe unghii (click pentru marire)! Si nu vreau sa va spun cum aratau unghiile de la mana cealalta!

Asa ca am fost foarte dezamagita de aceasta oja si chiar mi-a parut rau! Ma asteptam ca oja Essie sa fie intr-adevar un produs profesional cu rezultate pe masura. Chiar mi-o doream foarte mult dupa ce am tot vazut-o in Cosmo USA si m-a fascinat gama de nuante din ton in ton. (In reclama erau vreo 30 si ceva de nuante de la un rosu corai pana la un rosu inchis care treceau prin fiecare ton de rosu - intr-adevar nu am mai vazut o astfel de gama de nuante). Si mi-a parut rau ca am dat 30 de lei pentru a avea aceste rezultate!

Cred ca voi mai folosi aceasta oja doar sub un strat de crackle (daca tot m-a costat 30 de lei), unde se va vedea doar nuanta, care este foarte frumoasa si nu se vor vedea (sper!) si petele neuniforme de pe unghii.

Iar pentru o oja care se gaseste exclusiv in saloane nu pot decat sa spun ca eu nu as vrea sa platesc pentru o manichiura care va iesi ca in pozele de mai sus!

Imi pare foarte rau ca am avut aceste rezultate neasteptate, iar eu nu voi mai cumpara aceasta oja vreodata!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Sigma Miss Taylor Kabuki.

13 comentarii:

  1. Imi pare rau ca te a dezamagit! Si eu ma tot uitam acum vreo saptamana pe site ul lor oficial si au o gama de nuante din ton in ton.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat ca ai irosit 30 de lei pe ea..

    RăspundețiȘtergere
  3. daca nu aplicai lac de uscare asteptai mult si bine si degeaba sa se usuce... de-aia nici nu m-am mai gandit la essie la ultimul targ... am cascat un pic gura, maxim cateva secunde si am tulit-o de la standul lor

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte nasol....30 de lei spulberati, oricum culoare este chiat ff faina .

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place mult nuanta!eu tot am luat 3 oje ,cea roz deschis se aplica mai neuniform,dar celelalte doua sunt chiar ok.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am avut astfel de probleme, dar la o prima incercare a celei de-a doua oje Essie cumparate, am fost un pic dezamagita de aplicare si timpul de uscare.
    Am sters unghiile imediat asa ca n-am putut vedea cum se comporta, dar ii mai dau o sansa saptamana asta.
    Totusi, mi se pare ca nu se compara cu Opi deloc si, sunt de acord, nu-si merita banii.
    Culoarea e intr-adevar frumoasa!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. sorina munteanu1 iunie 2011 la 15:20

    hey...dar ce s-a intamplat fetelor? Eu lucrez cu gama de produse Essie, stiu totul pe dinafara despre Essie si in acelasi timp avem si firma de distributie produse cosmetice din game diferite: essie, davines, g3 sau villa paradiso. Mie mi se par tare faine, nu se compara cu nimic altceva,tratamentele, cremele lor, lacurile de unghii sau accesoriile. sorina.fendissima@yahoo.com este mailul meu la care astept provocari sau comenzi si voi incerca sa gasesc raspunsuri pentru fiecare.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @sorina munteanu: Nu stiu ce s-a intamplat, dar eu am fost foarte mirata de cum s-a comportat aceasta oja pe unghiile mele. Nu am mai incercat niciun alt produs din cele enumerate de tine, dar trebuie sa iti spun ca aceasta oja m-a dezamagit. Poate a fost o exceptie si este foarte posibil ca celelalte produse sa fie foarte bune, dar parerea mea despre Essie a fost deja creata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Lacul de ungii pe care l-ai folosit tu este bermuda shorts,651. Acest lac de unghii este foarte fain, dar trebuie sa iti faci manichiura ca la carte, ceea ce inseamna, o baza buna, lacul de unghii , apoi un top coat neaparat(toate, preferabil, gama Essie). Din ce stiu eu, acest lac de unghii despre care vb tu are o structura mata, iar luciul il vezi abia dupa ce dai ultimul strat, top coat-ul. Tine cont te rog, atat tu cat si ceilalti, ca nu este profi si nici nu o sa ai rezultate bune daca amesteci gamele sau daca sari peste un pas dintre cei enumerati mai sus. Eu le am incercat aproape pe toate, si lacurile si tratamentele pentru ca lucrez cu ele, si iti spun sigur ca undeva a fost o problema, dar sa nu ne grabim sa tragem concluzii pripite. Te astept la Fendissima Spa in Brasov, cand vei ajunge pe aici, pentru o discutie deschisa despre orice produs sau orice altceva te intereseaza in materie de beauty.
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. @sorina: Atunci cand imi fac manichiura urmaresc pasii mentionati de tine, dar nu sunt de acord cu faptul ca o oja are nevoie de top coat pentru a fi stralucitoare. Aceasta trebuie sa aiba un finish lucios doar din simpla ei aplicare. Oja Essie pe care o am eu nu are un rezultat nici mat, dar nici lucios. Este ceva intre cele 2 posibilitati.

    Cat despre amestecarea produselor, eu nu vad problema asa. Un base coat este pana la urma un strat de baza, iar un top coat un strat final pentru luciu si protectie. Mi s-ar parea culmea (si sincer si imposibil) sa imi cumpar cate un base coat si un top coat de la fiecare brand de oja pe care il detin. Sunt multumita cu produsele pe care le am (care sunt de la niste brand-uri foarte bune) si sunt convinsa ca acestea nu influenteaza modul de comportare a ojei pe unghii.

    Crede-ma ca am incercat sa-i dau mai multe sanse, dar de fiecare data rezultatul a fost acelasi. Si pana la urma problema pe care consider eu ca o are aceasta oja nu este rezultatul nici lucios si nici mat ci faptul ca dupa aplicare arata total neuniform, lucru pe care nu l-am mai intalnit la nicio alta oja.

    Si vreau sa iti multumesc pentru invitatie, dar din pacate nu ajung prea des in Brasov. Iti doresc o zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu stiu fetelor cum de lacurilevoastre nu au luciu, de unde le-ati achizitionat?
    Eu am cel putin 20 de nuante ESSIE, sunt foarte multumita,au un luciu deosebit si nuante atractive fata de alte marci. Se intindea uniform de fiecare data si nici intr-un caz nu arata ca in pozele ce le-ai postat Eu le-am achizitionat din Grecia lucrand la un centru de infrumusetare.
    Noi lucram cu gama ESSIE si cu CHANEL. Toate clientele erau multumite.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aceasta oja este nuanta neon. Toate culorile neon, au un alt finish, si anume mat, asa este formula ca sa obtina culoarea aceea ff tipatoare. Deci ele trebuiesc aplicate in 3 straturi fine, si apoi dat cu luciu peste. Nu este oja de proasta calitate, ci este un alt tip de finisare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am fost extrem de multumita de essie. Le-am in cercat la un SPA din grecia si unghiile au aratat impecabil...intindere uniforma, luciu (cu topcoat), durabilitate (m-a tinut mai bine de o luna, pana m-am sters eu). Poate sa fie contrafacuta oja ta...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...