English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 23 mai 2011

LOTD: Purple smokey

Am creat acest machiaj pentru ca am vrut sa testez noua mea pensula smudge. In ultima vizita facuta la Sephora mi-am cumparat pe langa beauty case (despre care va spuneam aici) si doua pensule - una smudge si una cu doua capete speciala pentru smokey eyes. Astfel am vrut sa vad cum ies machiajele de tip smokey in versiunea clasica facuta cu ajutorul pensulei smudge si in versiunea facuta cu pensula speciala.

Astazi am incercat varianta clasica, iar acesta este rezultatul obtinut:
Machiajul a fost inceput prin aplicarea fardului roz Illamasqua pe toata pleoapa.
Apoi am trasat conturul ochilor cu un creion negru. Pe pleoapa superioara am "intins" creionul cu ajutorul pensulei smudge cu miscari ascendente. Apoi am aplicat un fard gri cu particule de sclipici de la Bourjois pe pleoapa mobila (intr-o cantitate mai mare) si pana spre arcada (intr-o intensitate mai mica), dar si sub genele inferioare.
Am blenduit culoarea de pe arcada si apoi am aplicat in pliul pleoapei o nuanta de mov intens. De aceasta data am folosit movul din trusa Hot Makeup.
Am blenduit inca o data nuanta de mov, iar la final am aplicat mascara si mi-am conturat sprancenele.
Data viitoare voi incerca sa creez un smokey cu ajutorul pensulei speciale (si cu aceasta ocazie o sa pun si poze cu cele doua pensule).

Cum vi se pare machiajul?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Sigma Miss Taylor Kabuki.

7 comentarii:

  1. Imi place machiajul asta purple.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place machiajul si te prinde ff bine:*

    RăspundețiȘtergere
  3. exagerezi cu rimelul si nu doar acum,ci in general aplici cam prea mult.nu te supara

    pup

    alina

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place la nebunie cum iti sta cu negru la ochi neaparat sa te mai machiezi asa ca iti pune foarte bine ochii in evidenta....daaar dunga aia de negru pe care ai blenduito pare murdara pe acel roz pt ca nu are continuitate incearca un smokey exterior din coltul ochiului spre interior si dunga trasata cu tus ca sa fie mai fina

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Ma bucur daca va place! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim/alina: Recunosc ca imi place sa aplic mai multe straturi de mascara. Nu ma supar! :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pixie: Mersi de sfaturi! O sa incerc data viitoare. Oricum trebuie sa fii indulgenta cu mine pentru ca nu prea fac machiaje smokey :p Nici nu mai stiu cand am realizat ultimul smokey :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...