English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 14 mai 2011

Laptele de corp Fa NutriSkin

Dupa cum va spuneam aici, eu mi-am ales in campania Trender laptele de corp Fa NutriSkin pentru pielea uscata. Si dupa ce l-am tot testat in ultima perioada pot sa va spun cum mi s-a parut.

In primul rand mi-a placut foate mult cum miroase! Laptele de corp are un parfum de piersici foarte placut, care persista pe piele aproximativ 1-2 ore.

Textura sa este de asemenea placuta si se intinde foarte usor. Produsul este repede absorbit in piele si nu lasa o pelicula lipicioasa.

Gradul de hidratare este acela al unei lotiuni de corp. Eu am fost multumita de rezultatul imediat, dar si de cel de dupa mai multe aplicari. Unele persoane carora le-am aratat produsul si care l-au testat pe maini au considerat ca lotiunea putea fi mai hidratanta, dar pentru un efect mai puternic de hidratare este necesar sa se foloseasca o crema sau un unt de corp.

Laptele de corp Fa pentru pielea uscata contine unt de shea care ajuta la pastrarea gradului de hidratare pana la 48 de ore.

Mie mi-a placut foarte mult acest produs si cu siguranta il voi mai cumpara!

Voi ce lotiuni de corp ati folosit de la Fa?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Sigma Miss Taylor Kabuki si de Concursul Kangoo Jumps.

7 comentarii:

  1. Si eu am primit acelasi tip de crema. Acum am iesit de la dus ma duc sa ma dau cu eaaa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am gel de dus de la fa nutriskin si imi place la nebunie:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc acum un gel de dus FA de cocos, miroase exceptional! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. @irynuk: Inca nu l-am incercat! Dar cred ca o sa mi-l cumpar si eu! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea: Si eu am vreo 3 geluri de dus preferate de la Fa. Mereu mi le cumpar! Miros superb si lasa pielea foarte placuta la atingere :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...