English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 17 mai 2011

Castigatoarele concursului Kangoo Jumps

In concurs s-au inscris 9 participante cu un numar de 24 de inscrieri dupa cum urmeaza: Yry (4 inscrieri), Matzzza (4 inscrieri), Andreea C (4 inscrieri), Kory_nails (o inscriere), Pixie (o inscriere), Didux (3 inscrieri), Adriana (o inscriere), Yellow Jade (3 inscrieri) si Pinkie (3 inscrieri).

Cu ajutorul random.org am ales castigatoarele dupa cum urmeaza:
Astfel ele sunt Pinkie, Yellow Jade si Yry.
Castigatoarele vor fi anuntate si pe mail, unde vor primi mai multe detalii.

Pe langa sedinta de kangoo jumps si reducerea de 15% la achizitionarea unui abonament ele vor primi din partea mea si o oja Flormar Miracle Colors. Pe acestea le-am ales si achizitionat personal din noua colectie Flormar de care sunt foarte incantata. Asa ca sper sa le placa!

Felicitari castigatoarelor!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Miss Taylor Kabuki de la Sigma.

5 comentarii:

  1. yupyyyyyyyyyyyyyy.... multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Yuhuu!!! Merg la Kangoo Jumps! De mult vroiam sa incerc! Te pup Mona si multumesc pentru Oja! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bucurie mi-ai facut, imi doream tare mult sa merg la kangoo jumps :D:D
    Si multumesc mult si pt. bonus, chiar am admirat ojele!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari tuturor pentru castigarea premiului! Ma bucur daca va place si sper sa fiti incantate si de oje. Mie mi-au placut foarte mult nuantele! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...