English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 26 mai 2011

Manufaktura

Ieri seara am fost cu Pinkie la o sesiune de shopping in AFI. Si pentru ca a fost atat de draguta sa imparta voucherul de -50% la Manufaktura cu mine, mi-am cumparat si eu primele produse Manufaktura.

Citisem despre aceste produse pe alte bloguri si eram foarte curioasa sa le incerc si eu!

Asa ca mi-am cumparat din gama cu vin samponul, balsamul, uleiul de baie si balsamul de buze. Toate cu doar 56 de lei dupa aplicarea reducerii! Preturile initiale sunt de 32 de lei pentru sampon, balsam si ulei si 15 lei pentru balsamul de buze.

Gama miroase foarte bine si mi-a placut mai mult decat cea cu bere. Desi am inteles ca berea este foarte buna pentru par, am preferat totusi gama cu vin (care este buna pentru parul uscat sau vopsit) datorita aromei.
Despre balsamul de buze pot sa va spun deja ca nu prea mi-a placut. Mirosul este foarte frumos, dar sincer ma asteptam sa aiba si un gust placut (m-am obisnuit eu cu astfel de produse). Acesta nu este chiar deranjant, dar nici prea placut. Balsamul pare sa fie hidratant, dar momentan am buzele destul de uscate si o sa il mai incerc putin pentru a vedea exact ce efect va avea.
Si abia astept sa incerc si uleiul de baie, mai ales ca celalalt s-a terminat si nu am gasit unul care sa ma incante pana acum!

Dupa ce voi incerca produsele voi reveni cu mai multe detalii! Abia astept!

Voi ce produse ati incercat sau doriti sa incercati de la Manufaktura?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Miss Taylor Kabuki de la Sigma.

8 comentarii:

  1. chiar aseara i-am trimis comm unei tipe ca am fost acum 3 zile intr-un magazin si am vazut produse manufaktura la -10% -20% dar nici macar nu m-am dus sa vad cum miros/ce contin/ce sunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am incercat pana acum produse de la ei, insa mi-as dori datorita review-urilor bune.
    Abia astept impresii!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. @cupcake: eu am citit despre ele pe blogurile de beauty si eram curioasa. Am vazut in magazin o promotie disponibila 2+1 unde al treilea produs era gratis. Dar nu am cerut mai multe detalii pentru ca aveam voucherul de 50%. Iar cu detalii voi reveni dupa ce le voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am de la ei o crema din gama cu bere si mi se pare foarte ok. Iar prietena mea are un sampon si mi-a spus ca ii place mult.
    Pupici, sa te bucuri de noile achizitii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am avut vouchere, dar erau limitate la 140 de lei din pacate :(. Eu una sunt foarte incantata de produse desi am incercat doar gama cu vin pana acum.

    Sa le folosesti cu mult drag!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. @YellowJade: Si eu sunt curioasa cum e gama cu bere. Cred ca din acea gama va fi urmatorul produs pe care il voi cumpara. Mersi si pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @auroratoma: Nu stiam ca exista o limita. Noi am cumparat impreuna de vreo 155 lei (daca tin minte exact) - deci nu cred ca voucherul avea limita. Si deocamdata si eu am incercat doar gama cu vin. Mai aveau un gel de dus care mirosea a pere absolut superb! Cred ca o sa mai incerc produse de la ei. Mersi si pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...