English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 7 mai 2011

Giveaway Sigma pe pagina de Facebook From Mona with Gloss

Va astept la un nou giveaway care se desfasoara pe pagina mea de Facebook - FromMonawithGloss.

Daca doriti sa castigati pensula Miss Taylor Kabuki de la Sigma Beauty trebuie:

1. Sa dati Like paginii de Facebook From Mona with Gloss;
2. Sa dati Share postului cu giveaway-ul pe wall-ul vostru;
3. Sa lasati un comentariu la poza giveaway-ului cu adresa voastra de mail si raspunsul la intrebarea "Care este pensula voastra preferata la care nu ati putea renunta in realizarea unui machiaj?"

Cele 3 reguli de mai sus va asigura o inscriere in acest giveaway.

Daca doriti sa mai aveti inca o inscrieriere scrieti un post pe blogul vostru despre acest giveaway cu un link activ catre el (link-ul trebuie sa fie catre pagina de Facebook, nu catre acest post) si cu poza pensulei Miss Taylor Kabuki. Apoi mai lasati inca un comentariu cu link-ul catre aceasta postare.

Astfel, pentru a avea 2 inscrieri valide trebuie sa lasati doua comentarii.

Comentariile vor fi publicate la poza giveaway-ului in categoria Wall Photos aici.

Giveaway-ul incepe in momentul postarii lui pe Facebook si se incheie pe data de 29 mai ora 22:00.

Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul Random.org si va fi anuntata in urmatoarele 48 de ore de la incheierea giveaway-ului.

Asa ca dati Like in casuta de Facebook din partea stanga a blogului si sunteti la 2 pasi departare de castigarea pensulei Miss Taylor Kabuki.

Va doresc succes!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

8 comentarii:

  1. Ce frumos giveaway! Pensula e adorabila!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona cum i-ai convins sa te lase sa faci pe facebook giveawayul?
    La mine a ales partea in care aveam mai multi followers/likeuri adik pe facebook si tot acolo mi s-a spus sa fac giveawayul..desi mi-as fi dorit sa il fac pe blog..
    tu cum ai procedat? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia C: Eu m-am inscris cu ambele site-uri - blog si Facebook - si conform grilei Sigma pagina de Facebook s-a calificat. Nu am facut nimic special pentru asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da..ai dreptate acu m-am lamurit:D am revizualizat grila :P
    iti multumesc frumos pentru raspuns. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mona,as dori sa te intreb,daca vrei sa participi la givewayul tau in Photos cum anume se procedeaza sa apara comentariul,deoarece in pagina mea de FB apare insa la tine nu-l vad nicaieri si nici nu stiu cum trebuie procedat.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. @mariana: Comentariul trebuie lasat in categoria Photos - Wall Photos (click pe album). Si pagina care se deschide este exact cea cu poza. Am remarcat si eu aseara ceva probleme cu Facebook-ul, in sensul ca primeam mail de instiintare ca am primit un comentariu, dar acesta nu era vizibil nicaieri. Iar dupa un timp au aparut si comentariile. Asa ca sunt convinsa ca procedezi corect, dar este o problema cu FB. Imi pare rau ca se intampla asta, dar te rog sa mai incerci pana cand apare comentariul. Mersi! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...