English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 31 mai 2011

Si acum sa va povestesc experienta mea

Dupa ce v-am intrebat ieri "Care a fost cea mai dezamagitoare/jenanta experienta pe care ati avut-o la un coafor?" am citit toate povestile voastre si m-am ingrozit. Mi se pare inacceptabil sa ti se strice parul (ca textura sau ca si culoare) inainte de un eveniment important - mai ales inainte de propria nunta - de catre un hair stylist "creativ" sau pur si simplu dezinteresat. De asemenea, o tunsoare gresita iti va strica nu numai ziua, ci intreaga perioada pana cand reusesti sa o aduci la o forma acceptabila. Am citit si articolul Zuzelor si am fost incantata ca am facut acest lucru pentru ca aveam chiar o reducere de 25% la salonul in cauza - este clar ca nu voi risca!

Si acum sa va povestesc experienta mea ... S-a intamplat acum 6-7 ani cand eram prin clasa a 12-a. Tocmai se deschisese salonul Laurent Tourette Haute Coiffure si atunci se afla pe Calea Victoriei, in locul magazinului L'Oreal. De asemenea, tot atunci se lansase vopseaua L'Oreal Platinium si eu inca mai credeam in reclame.

Cum visul meu era parul platinat, iar rezultatul de la acel salon trebuia sa fie o certitudine (plus ca mi se parea foarte "fitos") mi-am facut o programare.

Acolo am avut "placerea" sa il intalnesc pe Florin Noje (care acum este un hair stylist foarte apreciat la salonul Manifest). I-am spus ce vreau si mi-a explicat ca mai bine folosim Majirel decat Platinium (ceea ce vroiam eu) deoarece culoarea va iesi la fel - daca nu chiar mai bine. Am spus ok, el este stilistul, asa ca am incredere. Acum ma gandesc ca cel mai probabil nu o avea in stoc si a fost vorba de o improvizare.

Dar mai intai am inceput cu o decolorare (parul meu era deja blond, iar culoarea prinde bine pe radacini), dar nu am protestat. Apoi, am fost lasata aproximativ o ora si jumatate cu decolorantul in cap (in ciuda protestelor mele ca ma ustura si nu mai rezist), deoarece dl Noje era preocupat de o alta "domnisoara" (cred ca tocmai se dezvolta stilul "pitzi" - bruneta cu parul lung si intins, super-bronzata la solar, cu buze "pline" si fuchsia). Cu aceasta s-a tot hlizit si dupa ce a trebuit sa ii atrag atentia de mai multe ori asupra parului meu s-a gandit sa ma clateasca. Oricum senzatia devenise insuportabila si m-am mirat ca aveam parul inca acolo - exceptand faptul ca acesta luase un aspect de "matura" datorita asprimii.

Dupa decolorare a urmat vopsitul propriu-zis la care am avut nevoie de 6 (!!) tuburi de vopsea (desigur alta decat imi doream eu). Recunosc ca am parul des si era mai lung atunci, dar eu nu am folosit niciodata 6 tuburi de vopsea in nicio alta ocazie.

Iar dupa clatirea parului eram ... BEJ. Exact! Bej! Nu platinat asa cum mi-am dorit, ci o culoare pe care nu am mai avut-o niciodata (nici inainte de aceasta vopsire si nici dupa). Desigur ca prietenii si familia mi-au spus ca imi sta bine, dar acum sincer, ce puteau sa imi spuna?

Imi venea sa plang ... si pentru chinul decolorarii si pentru bataia de joc fata de ceea ce imi doream eu.

Si apoi a urmat momentul jenant. Eu imi luasem la mine suma de 350 lei (stransi cu greu in clasa a 12-a) despre care eram convinsa ca imi vor ajunge mai mult ca sigur. Si o data ajunsa la casa, pus si simplu mi-a picat fata - total 3.900.000 lei (caci atunci vorbeam in lei vechi). Pentru un vopsit care a iesit prost la un salon de renume...

Am lasat cei 350 lei acolo (si numarul de telefon pentru a fi contactata in cazul in care nu ma mai intorc) si m-am dus acasa dupa restul de bani. M-am intors cu tatal meu si cu banii si nu pot sa va descriu cat de penibil m-am simtit ...

Si probabil pentru consolare am mai primit o sedinta gratuita de coafat cu ocazia zilei mele de nastere. Pana la aceasta sedinta mi-am purtat cu "atitudine" parul meu bej si l-am mai vopsit inca o data dupa ce a trecut putin timp de "refacere".

Si pentru ca aveam totusi acea sedinta gratuita - si era vorba doar de un coafat - m-am programat inca o data la Laurent Tourette. Acum salonul isi schimbase sediul si se afla pe Bd Dacia (de atunci s-a mai multat in inca vreo 2 locatii).

Atunci am avut si placerea sa il cunosc pe Laurent Tourette in persoana, care mi-a luat umbrela pentru a o pune in cuier - eram topita de emotie ... La salon lucrurile au mers ok, am primit desigur sfaturi despre parul meu deteriorat, tuns nepotrivit si cu o culoare nefericita si m-am ales cu parul intins (atunci facusem o pasiune pentru tunsoarea lui Sharon Stone - nu ma intrebati de ce - si vroiam sa fiu coafata ca ea).

Dupa ce am terminat m-am indreptat catre iesire cand am fost "atentionata" domnisoara de la receptie "Unde plecati doamna, nu vedeti ca nu ati platit?". I-am explicat acesteia ca era vorba de sedinta mea gratuita, dupa care am fost lasata sa plec.

Asa ca pentru mine acest salon reprezinta o dezamagire, in ciuda faptului ca se doreste a fi de renume (aspect foarte bine observat in preturi). Iar despre Florin Noje nu vreau sa mai aud  nimic (desi mai citesc cate un articol laudativ la adresa lui in cate o revista si imi aduc aminte de experienta mea "placuta").

Iar despre pret, nici acum nu imi vine sa cred ca am dat aproape 400 de lei acum 6-7 ani pentru un asemenea rezultat! De atunci nu am mai lasat niciodata aceasta suma indiferent de cate proceduri mi-am mai facut la un coafor.

Aceasta a fost experienta mea dezamagitoare si jenanta. Acum imi aleg cu mai multa grija saloanele la care ma duc, nu mai am incredere in "renume" si nici in reclame.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

15 comentarii:

  1. omg! chiar ca e dezastruos! de aia nu ma duc eu la saloane,mai bine prind in coada parul si ma vopsesc singura.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa e cu hair-stylistii astia "de lux". Au un renume si nu le mai pasa de clientii simpli, ci doar de vedete.
    Nu inteleg de ce atunci cand ajung cunoscuti incep sa se comporte urat cu clientii (care le rasplatesc serviciile cu o groaza de bani).
    Numele sau renumele nu iti dau dreptul sa iti bati joc de clienti.
    Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.
    Eu nu as fi dat atatia bani in veci.... Ar fi trebuit sa intrebi mai intai cat costa si apoi sa te vopsesti. Dar asta e ... acum stii lectia.
    Si 8 tuburi de vopsea. OMG! Cred ca nici lui Rapunzel nu ii trebuiau atatea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit cu mare atentie ceea ce ai scris. de ce? pentru ca fix aceeasi chestie am patit si eu. la salonul lui marian cotoi. vroiam un anume blond. am discutat inainte cu o saptamana, mi-a spus ca se poate si ca ma costa 290 lei. dupa ce am indurat chinuri de neimaginat vreo 4 ore, am iesit cu un blond pui, cu usturimi pe pielea capului de nedescris si la casa mi se cerea 560 lei. wtf?? in fine, l-a chemat pe maestru in persoana, am vorbit, nu-si amintea de mine (normal!) si mi-a scazut la 360 lei. enorm,pentru bugetul meu. si nici rezultatul nu era cel asteptat,nici pe departe. macar daca ieseam cu vreo culoare uimitoare, ceva...sa nu-mi para rau dupa bani,dar...

    RăspundețiȘtergere
  4. @modniza: Si eu prefer sa ma vopsesc singura, dar am mai apelat la salonul din cartier pentru aplicarea vopselei atunci cand nu avea cine sa ma vopseasca. De asemenea, am mai facut cate o "baie de gri", dar ultima data am fost dezamagita si de rezultat, dar si de tarif, care in mod suprinzator a fost muuult mai scump decat ultima data cand facusem chiar mai multe proceduri. Asa ca acum trebuie sa caut un alt salon...uf! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @dorina: Sunt de acord cu tine! Intr-adevar nici eu nu am intrebat inainte, dar 350 mi s-a parut incredibil de mult ca sa fie mai scump de atat. Si au fost 6 tuburi de vopsea, dar oricum mi se par foarte multe!

    RăspundețiȘtergere
  6. @hainute sic: Imi pare rau ca ai patit si tu ceva asemanator. Iar pe acest Marian Cotoi il vad tot timpul pe site-urile de reduceri. Daca asta ti-a facut tie pentru 560!!! de lei ma intreb cu ce te alegi daca iti iei un voucher. Pacat ca se intampla asa ceva si la "case mai mari".

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am avut o astfel de experienta pana acum, insa mi se pare atat de "specifica" saloanelor romanesti.
    Incearca sa isi creeze o imagine care sa argumenteze preturile, cand de fapt serviciile sunt low cost. Merg pe ideea ca daca au preturi mari, lumea va veni pentru ca e "loc de fita".

    Imi pare tare rau ca parul tau a suportat asa un chin si ca tu a trebuit sa ai asa o dezamagire, mai ales in circumstantele in care ai strans singurica banii :(.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Mona! Groaznica experienta ...Eu recurg la saloane doar pentru tuns si din pacate am avut si eu o experienta nefasta. Proaspat mutata in Constanta, vroiam sa-mi fac o schimbare de look si am ales un salon din apropiere (cica de fitze)...Iar pentru un simplu tuns (gen taiat 2-3 suvite, nu tuns radical) am platit peste 100 ron...De-atunci prefer sa ma tund la salonul meu preferat din orasul natal ori de cate ori am ocazia sa ajung acolo pentru am incredere in ahngajatii de acolo si preturile nu sunt exorbitante (30 lei un tuns - ieftin, dar bun!) iar de vopsit...m-am vopsit intotdeauna singura, chiar daca am parul lung si niciodata nu am dat gres :D

    Data viitoare mult succes in alegerea salonului si a hair-stylistului
    XoXo

    RăspundețiȘtergere
  9. damn,ce oribil !! Eu n`as fi dat sincer,atatia bani mai ales daca nu`mi placea rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
  10. pacat de fitzele pe care le au domnisoarele care te coafeaza in saloane de renume ca nmc altceva nu e de ele...Imi pare rau ca ai avut o astfel de experienta. poate a fost benefica pentru a te ajuta sa nu mai repeti greseala de a merge acolo

    RăspundețiȘtergere
  11. @littleD: Mersi mult! Asta am constatat si eu cu privire la majoritatea saloanelor de acest fel. Dar inca mai exista si exceptii.

    RăspundețiȘtergere
  12. @andreea c: Wow, 100 de lei este enorm pentru un tuns, mai ales daca nici nu ti-a luat mai mult din lungime. Este bine ca ti-ai gasit salonul in care poti avea incredere. Asta conteaza cel mai mult! Mersi! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @alyna.make-up: Da, ai dreptate, dar iti dai seama ca nu puteam sa plec de acolo fara sa platesc. Serviciile mi-au fost oferite, calitatea a fost cum a fost, dar consider ca trebuia sa platesc. Am regretat ca am dat atatia bani pe o asemenea experienta, dar asta e, acum stiu mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. @miu miu: Exact! Cred ca pana la urma a fost o experienta benefica! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am castigat acum vreo 3 ani o schimbare de look din partea revistei Unica si m-au dus la Laurent Tourette. M-au aranjat foarte frumos, ce nu mi-a placut a fost faptul ca am zis CLAR, TARE si RASPICAT: NU ROSU! "A, nu rosu, ciocolatiu..." Inutil sa spun ca in soare parul meu era ROSU, iar in interior era doar roscat... M-am vopsit din nou acasa dupa doua saptamani. Bine macar ca n-am platit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...