English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 19 mai 2011

Campania FA - Behind the scenes

Deoarece in cadrul campaniei de testare Fa mi-a placut sa impart bucuria incercarii produselor si cu alte persoane, mi-am invitat prietenele la o discutie despre lotiuni si deodorante!

Astfel am stabilit impreuna cum ar trebui sa fie o lotiune de corp care sa ne multumeasca si ce asteptari avem de la un deodorant (fie el stick, spray sau roll-on).

Lotiunea de corp pentru pielea uscata a fost apreciata pentru parfumul foarte placut, dar in general s-ar fi dorit un grad de hidratare mai puternic.
Eu am fost incantata de laptele de corp Fa NutriSkin deoarece a oferit un grad de hidratare potrivit unei lotiuni de corp si a intrat repede in piele.
Am incercat produsele si alaturi de colegele de birou, care au fost la fel de incantate de parfumul placut al gamei!
Iar parerea mea despre laptele de corp (detalii) o stiti deja, asa ca urmeaza sa revin cu detalii despre deodorantul stick.
In final vreau sa le multumesc prietenelor mele ca au acceptat sa apara in aceste fotografii!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...