English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 11 mai 2011

Tried&tested: Eyeliner Cake de la Illamasqua

Va spuneam aici despre comanda Illamasqua, iar de atunci am tot incercat tusul de ochi. Acesta este solid, are 4,5 g si este in nuanta Zeal (un verde inchis spre gri).

Pentru a putea fi aplicat se utilizeaza impreuna cu apa termala sau cu Sealing gel (tot de la Illamasqua) - un produs ce transforma orice fard solid sau pudra in tus care rezista mult timp pe pleoape.

Apoi se aplica utilizand pensula subtire pentru eyeliner sau pensula angled pentru eyeliner.

Deoarece nu mi-am cumparat si sealing gel, am utilizat apa termala Avene si pensula angled pentru eyeliner.
Pensula se stropeste cu apa termala si apoi este trecuta prin tusul solid.
Astfel se obtine produsul pregatit pentru aplicarea pe pleoape. Tusul poate fi aplicat intr-un singur strat pentru un efect mai "light" sau poate fi aplicat de mai multe ori pana se obtine intensitatea dorita.
Tusul se usuca foarte repede si mi-a placut foarte mult faptul ca dureaza mult timp si nu se intinde si nu isi pierde din intensitate (asa cum am patit cu pigmentul utilizat ca eyeliner).
Asa ca eu sunt foarte incantata de acest produs! Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Miss Taylor Kabuki de la Sigma si de Concursul Kangoo Jumps.

5 comentarii:

  1. arata foarte bine. eu prefer sa aplic un fard pe post de eyeliner cand ma grabesc si vreau ceva soft.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce interesant, nu stiam ca exista si asa ceva:)). Cred ca metoda asta merge cu orice fard...sau are niste proprietati mai speciale? Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @byutzika: Nu cred ca se poate folosi orice fard ca si tus, deoarece sigur nu ar avea aceeasi rezistenta. In schimb cei de la Illamasqua promoveaza Sealing gel ca produs care tranforma orice fard compact in tus, dar inca nu l-am incercat ca sa iti spun cum este! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte tare :). sa-l folosesti cat mai mult si in diferite combinatii cu fardurile ;)...apropo, eu am incercat o chestie de asta cu un fard negreu mat de la urban decay si foarte fain se vede pe pleoapa si chiar a fost de durata....acuma , sincer nu stiu daca merge cu alte farduri .

    RăspundețiȘtergere
  5. Pff..arata foarte bine:d

    cum a zis si bianaca nici eu nu stiam de asa ceva:-s

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...