English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 2 mai 2011

Campania FAntastica

De dimineata a sosit curierul cu produsele de la Fa. Nici nu pot sa va spun cat am fost de incantata! Am luat pachetul si l-am desfacut imediat, curioasa sa vad noile produse Fa.
Eu mi-am ales deodorantul Fa NutriSkin Maximum Protect sub forma de stick si lotiunea de corp Fa NutriSkin pentru pielea uscata.
Abia astept sa le incerc pentru a va spune cum sunt!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

  1. Exact acelasi produse mi le-am ales si eu :D Crema de corp miroase super, a piersici!

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu deodorantul acesta, l-am achizitionat recent, dar am ramas profund dezamagita de el :(....am zis ca poate la mine nu isi face efectul, asa ca astept review-ul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tare.si eu astept sa mi vina.nu stiam ca vin prin curierat,ce bine.frumos din partea lor.FAnatastic:))sa le folosesti cu placere sa ne spui si noua cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana-Maria: Ce dragut! Si mie imi place cum miroase lotiunea de corp. Am testat-o pe maini imediat cum am primit-o! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @unika: Imi pare rau daca nu ti-a placut :( Eu chiar sunt curioasa cum este pentru ca nu sunt prea multumita de stick-ul pe care il am acum. Asa ca voi reveni cu un review. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @madlen: Si eu m-am mirat cand a sunat curierul. Ma asteptam sa ma duc la posta sa le ridic. Dar am fost foarte incantata ca le-am primit asa! :) Mersi si o sa revin cu parerea mea cat de curand!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...