English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 21 mai 2011

NOTD: Oja mata de la Orly

Aceasta a fost prima oja mata pe care am incercat-o si de asemenea, prima oja Orly. Ea este nuanta Retro red si am cumparat-o de la expozitia Cosmo Beauty (pret 47,5 lei).
Culoarea imi place foarte mult, dar ma asteptam ca rezultatul sa fie mai mat. Intr-adevar, nu are acelasi luciu ca o oja obisnuita, dar tot mi se pare ca este putin lucioasa.

Oja a fost aplicata in 2 straturi, fara base sau top coat si s-a uscat repede.

Sticluta are 18 ml (este cea mai mare oja pe care am vazut-o pana acum) si imi place foarte mult capacul "Gripper Cap", care ofera o buna aderenta la desfacere.

Voua cum vi se par ojele Orly?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

4 comentarii:

  1. e superba oja si ai niste unghii superbe:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact la unghii ma uitam si eu!
    Sunt atat de finute!
    Si doar pentru ca unghia de la aratator se incovoieste putin, m-am convins ca nu sunt false. Altfel, credeam ca sunt false, de perfecte ce sunt! :X

    Si culoarea e vesela si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce unghii frumoase ai!nu am incercat inca ojele orly

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...