English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 17 mai 2011

NOTD: Flormar Miracle Colors U16

Oja Flormar Miracle Colors este sub forma de lac semi-transparent colorat cu sclipici. Nuanta U16 are lacul de culoare mov si sclipiciul mov sau albastru in functie de lumina.
Eu am aplicat oja in 3 straturi pentru a nu mai fi atat de transparenta. Cu toate acestea, privite contra luminii varfurile sunt usor transparente.
In rest, oja este foarte lucioasa, iar reflexele albastre sunt superbe.
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Sigma Miss Taylor Kabuki.

4 comentarii:

  1. Culoarea e super frumoasa, cred ca la soare reflexele sunt superbe. Eu zic ca daca tot e asa transparenta chiar si in 3 straturi, ar fi bine sa aplici o culoare mata si ne-transparenta ca baza (de exemplu un roz fuchsia inchis sau mov sau albastru inchis) si apoi sa dai cu aceasta culoare. Nu o sa ramana nuanta lafel ca cea pe care o ai acum pe unghii insa o sa fie lafel de frumoasa si, evident, netransparenta. Good luck ;) Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult! te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. @adinapup: Ai dreptate! Si fetele de la Flormar mi-au recomandat asta. Si mi-au spus ca se vede foarte frumos si daca dai un strat de oja de baza intr-o anumita culoare si apoi aplici un strat de oja Miracle Colors. Mi-au aratat o combinatie intre un gri si un lac ciclam Miracle. Arata super! Asa ca o sa mai fac incercari! :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...