English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 12 mai 2011

Miracle Colors si alte noutati de la Flormar

Am fost aseara in Carrefour si nu am reusit sa nu ma opresc si la standul Flormar! Acolo am vazut colectia Miracle Colors, care este absolut superba, si desi am multe oje si mi-am propus sa nu imi mai cumpar atatea, nu m-am putut opri decat dupa 4 nuante!
Ojele promit stralucire si rezistenta pe langa culorile superbe! Abia astept sa incerc una din aceste nuante in aceasta seara, mai ales dupa dezamagirea pe care am avut-o cu ultima oja (despre care o sa scriu in curand).
Nuantele pe care mi le-am cumparat sunt U23 (ciclam cu reflexe aurii), U15 (lila cu reflexe aurii), U18 (mov inchis cu reflexe verzi) si preferata mea U16 (mov intens cu reflexe albastre).
De asemenea, am intrebat de un topcoat matifiant, pe care nu il aveau inca la stand. Dar am aflat ca in luna martie acesta era in productie si exista posibilitatea ca el sa fie disponibil dupa data de 20 mai.

Si o alta noutate de care am fost foarte incantata este aceea ca in curand vor fi disponibile si oje crackle la Flormar! Eu abia astept sa le incerc!

Cum vi se pare gama Miracle Colors? Ati incercat-o pana acum?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Miss Taylor Kabuki de la Sigma si de Concursul Kangoo Jumps.

2 comentarii:

  1. eu am un albastru superb din gama asta... cand ajung acasa iti spun ce numar... iar oja pe unghiile mele false rezista o saptamana intacta, dupa ce spal vase zilnic si fac curat cel putin o data si daca ii mai aplic si un strat de crackle peste e ca noua inca o saptamana... asta daca nu ma plictisesc de culoare intre timp :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...