English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 5 mai 2011

NOTD: Manichiura mea radioactiva

Va dati seama ca nu am rezistat prea mult fara sa incerc oja de la Illamasqua despre care va spuneam aici. Aceasta este in nuanta Radium si face parte din colectia Toxic Nature.
Eu am aplicat doua straturi de oja (intr-un singur strat este usor transparenta) si nu am folosit top coat.
Pe ambalaj era mentionat faptul ca oja rezista foarte mult pe unghii si ca nu sare. Eu o port de doua zile si deocamdata arata foarte bine. Sunt curioasa cat va rezista!
Oja este disponibila in sticlute de 15 ml.
Mie imi place foarte mult aceasta nuanta tocmai pentru ca este foarte puternica si "statement" (nu stiu daca toata lumea a apreciat culoarea, dar unghiile mi-au fost cu siguranta remarcate). Si cred ca mi-ar fi placut sa am pielea putin mai bronzata pentru a pune mai bine oja in evidenta. Ceea ce ma face sa spun ca aceasta oja va fi perfecta pentru vara.
O sa inchei aceasta postare cu sfatul Illamasqua - "Talk with your hands and make a statement".

Sper sa va placa si sunt curioasa cum vi se pare aceasta oja!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

22 de comentarii:

  1. Neata... Culoarea este superba dar stii ce lipseste? Un model Konad cu negru pentru ca ai unghiile foarte frumoase si e pacat sa nu le lasi sa vorbeasca despre tine, iar eu una sunt mai mult decat sigura ca ai idei nastrusnice in ceea ce priveste modelul.... asa ca I'm waitting :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E o culoare pentru zile insorite, as purta o doar daca mi-ar sta bine si mai ales la o tinuta in culori potolite, fara imprimeuri dar cu croieli interesante :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult culoarea insa nu-mi place deloc pe unghii asa de lungi. ar fi mers mai bine pe unghiute mai scurte.. just my opinion :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult culoarea dar daca as avea-o nu stiu cat as purta-o... sunt mai timida la d-astea. Imi doresc si eu o Illamasqua :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma trezeste din somnolenta :))) e faina, oare va rezista pana sambata?:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum au reusit unghiile sa ti creasca asa mult? :D Le-am avut si eu mai lungute si bineinteles ca una mi-am rupt-o, una s-a ciobit si a trb sa le tai pe toate 8-|..Le dai cu ceva anume? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, este super aceasta culoare :-o :X si intradevar, ar fi mers pe o unghiuta un modelas ceva ;) sa o puna in valoare

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum un an as fi zis ca e oribila culoarea ( nu-mi placeau alte culori la unghii in afara de rosu, visiniu inchis si french)...in schimb acuma zic ca e o culoare ciudata dar potrivita pt vara...as purta-o la vara:D
    La fel ca si miuri..si mie imi plac culorile tari pe unghii scurte dar nu e deranjant.
    O intrebare...de pe Asos le-ai luat? si cat a costat transportul?

    RăspundețiȘtergere
  9. f frumoasa nuanta si tu ai unghii superbe.......

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie imi place oja foarte mult ca si nuanta dar sunt de aceasi parere cu Miuri, ca ar fi mai ok pe o unghie mai scurta. Parerea mea e ca si ale tale ar merge scurtate mai ales ca unghia de la aratator a prins o curbura care e destul de inestetica. Sper sa nu te superi ca ti-am spus asta dar cred ca mai sunt pareri comune cu a mea dar evident ca stau cumintele dupa un comment "Mwai ce unghii frumoase" cand defapt in mintea lor ar avea ceva obiectii. Un pic mai scurtute daca textura nu permite lungimea actuala, ar fi perfect, pentru ca au o forma foarte frumoasa de la mama natura si e pacat sa nu le folosesti la potentialul lor maxim :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Super culoarea :x si unghiutele :X :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @yry: Mersi pentru sugestie, dar de aceasta data am facut notd-ul pentru a va prezenta nuanta ojei. Si pentru ca imi place foarte mult nu as dori sa o stric aplicand un model cu acea stampila ineficienta. Crede-ma ca atunci cand imi voi lua konad imi voi face o gramada de modele! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @anais: :) Nici nu stii cat de mult mi-am dorit si eu produsele Illamasqua! Am fost foarte incantata cand au sosit!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Pinkie: :)) Sper! Dar vom vedea atunci. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  15. @annie: Nu le-am facut nimic special. Mereu le-am avut destul de rezistente fara sa le dau cu ceva anume. Asta pana cand reusesc sa pateasca fiecare cate ceva incat trebuie sa le scurtez. Mi se intampla asta la 2-3 luni, dar in rest sunt multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Mad@: O sa incerc data viitoare sa fac si un model pe aceasta nuanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @ella: Am comandat produsele de pe site-ul Illamasqua - illamasqua.com - iar costurile cu transportul si livrarea sunt de 7,5 lire. Coletul are ca timp de livrare 8-10 zile lucratoare, dar eu l-am primit mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Libertat: Iti multumesc pentru parerea ta! Intotdeauna mi-au placut unghiile lungi si crede-ma ca daca le am scurte nu numai ca nu imi plac ci nici macar nu pot sa fac nimic cu ele. Asa m-am obisnuit cu ele si imi place ca le pot pastra mai lungi fara sa aplic gel sau fara sa imi pun unghii false. Cat despre parerile comune despre unghiile mele inestetice, ar fi bine de stiut cine ar crede asta pentru ca nu am inteles daca ai facut o constatare sau o presupunere. Eu nu las niciodata comentarii de genul "ah ce dragut" daca nu imi place ceva. Pur si simplu ma abtin de la comentarii mai mult sau mai putin rautacioase. Si mi se pare mai dragut asa. Oricand sunt preferate comentariile sincere date cu numele persoanei. Si poti sa stai linistita ca nu m-am suparat. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place mult nuanta!<3 Ma face sa ma gandesc la mere verzi si acrisoare <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu trebuie sa fie scurtate pana in carne ci lasate la o lungime unde nu mai intervin curburile cum ai la degetul aratator. Eu am inteles ca scopul era sa ne prezinti oja dar in continuare consider ca e loc de mai bine.Ti-am zis, nu o zic din nici un fel de rautate ci considera ca sunt una din 10 pers care ti-ar spune ca ai fermoarul deschis la pantaloni pe strada, ca sa zic si un exemplu. Acum e alegerea ta cum alegi sa le ai dar in viziunea mea si cred ca nu e unanima, niste unghii frumoase arata un pic altfel. Cu asta am incheiat ce vroiam sa zic si am preferat sa fiu directa decat sa ma ascund dupa deget pentru ca nu imi sta in fire. Accept criticile constructive si chiar ma bucur daca cineva imi atrage atentia ca o comit cu ceva.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...