English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 31 mai 2011

LOTD: Green with envy

Acest look a fost creat in jurul nuantelor de verde, iar pentru realizarea lui am folosit trusa Manly (vezi review).
Am inceput prin a aplica pe pleoapa o nuanta de verde-lime pana pe arcada, apoi am conturat ochii sub genele inferioare cu o nuanta de turquoise. In coltul intern al ochilor am aplicat o nuanta de portocaliu-auriu.
Pentru a adauga profunzime privirii am aplicat in pliul pleoapei o nuanta de verde mai inchis. Astfel am creat o umbra vizibila atunci cand clipesc sau cand imi intorc privirea.
La final am aplicat tus si mascara.

Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...