English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 24 mai 2011

NOTD: chains, dots and sparkles

Abia asteptam sa creez un nou model pe unghii, mai ales ca mi-ati spus ca va doreati sa vedeti unul in ultimele notd-uri.

Ideea pentru acest model mi-a venit dupa ce am cumparat cateva accesorii pentru unghii - un dotting tool si niste stickere.
Ca baza am aplicat doua straturi de oja Illamasqua in nuanta Stagnate. Dupa aplicarea primului strat mi s-a parut ca acesta era usor neuniform si destul de transparent, dar aceasta problema nu a mai aparut dupa aplicarea si celui de-al doilea. Oja s-a uscat foarte repede, asa ca am trecut la pasul urmator.
Am ales modelul preferat de lant din stickerele disponibile si l-am aplicat pe unghii delimitand varful acestora.
Stickerul l-am taiat in functie de lungimea necesara fiecarei unghii si apoi am aplicat un strat de oja Flormar Miracle Colors in nuanta U23.
Culoarea s-a vazut foarte bine dupa primul strat, asa ca nu a mai fost necesar sa aplic inca unul.
Punctele de la baza unghiilor le-am creat cu ajutorul unui dotting tool cu capatul mai mare.
Nu au iesit perfecte, dar pentru o prima incercare am fost multumita. Oja folosita pentru crearea punctelor este Flormar U18.
La final am aplicat un strat de top coat pentru stralucire si protectie a modelului.
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Miss Taylor Kabuki de la Sigma.

17 comentarii:

  1. vai ce faine sunt stickeree! super! imi place mai mult varianta pana la punctulete. cu ele mi se cam incarcata unghia, dar arata bine si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :D imi place mult :* ti-a iesit perfect ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place tare tare...oricum, de fiecare data cand iti vad unghiutile ma minunez...sunt atat de superbe, iar modelul creat astazi este si mai superb...o zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E printre manichiurile mele preferate :). Nuantele folosite sunt superbe, mi le-as dori pe amandoua :D.
    As fi renuntat totusi la puncte, pentru mine e putin prea incarcat.
    Insa, infara de asta, it looks great!

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. uuu ai gasit dotting tool :D:D:D cu cat l-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbeee, imi plac mult :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate, dar baza de unde ai cumparat-o? Multumesc, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe unghiutele, iar sticker-ele si modelul minunate!!!!! :X

    RăspundețiȘtergere
  9. M-ai convins, vreau si eu stick-ere si tot felul de accesorii pt. decorat unghii :) Ai o manichiura impecabila, ca de fiecare data.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. superb rezultatul! chiar sunt niste unghii stylish, cu un iz victorian....bravo

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult! Ma bucur daca va place modelul! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @pixie: l-am luat din IDM cu 4 sau 5 lei. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @maria: Ca baza am aplicat oja Illamasqua. Pe aceasta am cumparat-o de pe site-ul Illamasqua - http://www.illamasqua.com/. Este disponibila cu 13,5 lire sau cu 21 lire pachetul de doua oje (eu asa le-am cumparat).

    RăspundețiȘtergere
  14. @YellowJade: Mersi mult! Eu am facut o pasiune pentru stickere (sunt atat de dragute, simplu de folosit si de efect) si daca as avea timp as sta mereu sa imi creez modele pe ungii! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  15. @stilistele: Mersi! Chiar nu ma gandisem la "izul victorian". Esti o draguta! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...